نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کیلیان امباپه
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چلسی در بحبوحه کشمکش رئال مادرید و الهلال، در حال بررسی یک حرکت خیره‌کننده برای جذب کیلیان امباپه یاغی پاری‌سن‌ژرمن است.

فابریس هاوکینز، روزنامه‌نگار RMC Sport گزارش می‌دهد که چلسی در حال بررسی امکان معامله با کیلیان امباپه در تابستان امسال است. گفته می‌شود این بازیکن پس از حذف شدن از تور پیش‌فصل، توسط پاری‌سن‌ژرمن برای فروش گذاشته شده و رئال مادرید مدت‌هاست به عنوان محتمل‌ترین مقصد او معرفی می‌شود. البته چلسی فصل گذشته در رده دوازدهم لیگ برتر قرار گرفت و فصل آینده در فوتبال اروپا حضور نخواهد داشت.

گفته می‌شود امباپه از سوی الهلال نیز پیشنهادی دارد و الهلال حاضر است برای جذب او در تابستان امسال ۲۰۰ میلیون یورو (۱۷۳ میلیون پوند/ ۲۲۲ میلیون دلار) بپردازد، با وجود اینکه قراردادش در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد. باید دید چلسی می‌تواند با چنین رقمی رقابت کند یا خیر. پاری‌سن‌ژرمن در آخرین تلاش برای متقاعد کردن امباپه به ماندن، یک قرارداد رکوردشکن ۱۰ ساله به ارزش ۱ میلیارد یورو (۸۶۵ میلیون پوند/۱.۱ میلیارد دلار) به امباپه پیشنهاد داده است.

همچنین امباپه در صورت پیوستن به الهلال ۴۰۰ میلیون یورو (۳۴۶ میلیون پوند/ ۴۴۵ میلیون دلار) حقوق در طول فصل به جیب می‌زند و آنها مایل هستند تابستان آینده او را به رئال مادرید بفروشند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    الان کیسه بیانیه میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی