۴
طارمی الگوی ستاره نوظهور فوتبال اروپا/ مهاجم ایرانی را دوست دارم زیرا...
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو الگوی ستاره جوان اژدها شد.

ژائو پدرا، مهاجم ۱۷ ساله، اولین قرارداد حرفه ای خود را با اف سی پورتو برای بازی در تیم زیر ۱۹ سال امضا کرد.

این بازیکن کار خود را در AD Taboeira آغاز کرد و در سال ۲۰۱۶ به سمت اژدها رفت. او در فصل ۲۰۲۲/۲۳ در ۱۹ بازی تیم زیر ۱۷ سال پورتو شرکت کرد و سه گل زد و یک پاس داد. او در فصل ۲۰۲۳/۲۴ به ترکیب زیر ۱۹ سال حضور خواهد داشت.

پدرا از اهدافش این طور گفت: در کوتاه مدت، بدون شک قهرمانی در لیگ با تیم زیر ۱۹ سال است. در دراز مدت، می‌خواهم به تیم اصلی اف سی پورتو برسم.

او درباره روزهای اول به عنوان بازیکن در تیم زیر ۱۹ سال گفت: این یک تجربه جدید است، اما من قبلاً به خوبی با زیر تیم ۱۷ سال سازگار شده بودم. اکنون این شرایط سخت تر است و امیدوارم در پایان همه ما بتوانیم قهرمانی را با هم جشن بگیریم.

این بازیکن جوان در پایان الگوی خود را در تیم بزرگسالان معرفی کرد و گفت: یکی از الگوهای اصلی من پپه برای افراطی بودن و دریبل زدن حریفان است. علاوه بر او، مهدی طارمی را نیز دوست دارم زیرا او برای تیم بسیار زحمت می‌کشد.

در ادامه همین مطل بخوانید: این قانون جلوی میلانی شدن طارمی را می‌گیرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسین IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    بازی طارمی و میلان تموم شد. طارمی حتما باید سرخط خبرا باشه فردا یه باشگاه دیگه رو براش علم می کنن
  • یه کاربر IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    افتخااار ایران💙
  • ن.ط.رضایی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    خوشبختانه اخلاق مهدی جوریه که بایح حواشی که میتونه مانعی براب دورشدن از اولویت باشه چندان اهمیتی نمیده اینجور خبرها بیشتر مربوطه به رسانه ها که البته این امر ذاتی رسانه هست وبهشون ایرادی وارد نیست.مهدی تا ابن۹ا خودشو ۷وب نشون داده اخلاق ۸رفته ای وذهنی خوبی داره کیک الگوی خوب برای جوانها میتونه باشه.بعدها هم بنظرم بهترین کارش میتونه خدمت به فوتبال جنوب که معدن جواهرفوتبالی باشه که هم عامل رشدشان بشه وهم سود مالی راهراه داشته باشه البته با وجود پدرفوتبالی از همین الانم میتونه استارت فونداییونشو بزنه بخصوص با ارتباطاتی که در جایگاه فعلیش داره.انشالا که خیرش به همشهریان وهم وطناش برسه که از این پسر انتظاری دور از انجام نیست.
  • مهدی طارمی♥️👑🤤 IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    مهدی زندگی منه عزیزدلم شماهم وظیفه دارید که بهش افتخار کنید❤❤🙂🙂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی