نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
افشای یک شاهکار دیگر از مدیریت استقلال/ ضرر هنگفت آبی‌ها از اسپانسر
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال برای یک فصل تبلیغ روی پیراهنش حتی یک ریال هم از اسپانسر دریافت نکرده و تلاش برای حل این مشکل هم راه به جایی نبرده تا این باشگاه ضرر مالی سنگینی را متحمل شود.

باشگاه استقلال که این روزها در تلاش است بازیکنان مد نظر جواد نکونام را با جیب خالی جذب کند، برای تبلیغ روی پیراهن فصل گذشته اش حتی یک ریال هم دریافت نکرده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی ضمن تأیید این خبر گفت: به دلیل این که قراردادی بین این باشگاه و اسپانسر وجود نداشته است، هیأت مدیره آن با پرداخت مطالبات باشگاه موافقت نکرده است.

حسین قربانزاده ادامه داد: در حالی که باشگاه پرسپولیس به واسطه قرارداد تبلیغات روی پیراهنش رقمی حدود ۱۳۰ میلیارد تومان دریافت کرده است، استقلال به دلیل نداشتن قرارداد یک ریال هم از فصل گذشته درآمد نداشته است.

وی ادامه داد: قرار بود این قرارداد در زمان مدیریت آقای آجرلو امضا شود اما به دلیل رقم‌های نجومی و عجیبی که پیشنهاد شده بود این اتفاق رخ نداد و در زمان آقای فتح الله زاده که انجام نشد و آقای کریمی هم همین راه را رفت.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: ورود ما هم ثمری نداشت و با این که با پرداخت ۵۳ میلیارد موافقت شد اما هیأت مدیر اسپانسر بازهم موافقت نکرد تا دست استقلال خالی بماند. استقلال یک فصل سفید پیراهنش را فروخته است. این فراتر از شاهکار است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ساوالان IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    وای اگر.... حکم جهادم دهد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اون یک سال مدیریت در استقلال بیشتر از 6 ماه مدیریت انصاری فرد خطری بود!!!!!
    • درجواب ساوالان(ا.م) IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      فرقی نمیکنه هردوتامدیریت رابایدبعنوان مدیریت فاجعه قرن نامگذاری کنندالبته صدرحمت به انصاریفردکه پول تودستش نبودتاریخت وپاش کنه وفقط بدهی گذاشت ورفت اما باندفاجعه آجرخوردند،بردند،ریختند،پاشیدندو1400میلیاردضرربه باشگاه زدندوتازه انصاریفرددیگه جرأت دفاع نداره اماآجرپشتش به سیاسیون گرم هست وطلبکاره
  • خان دایی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    شماکه میگفتی من ۵۳ میلیارگرفتم دادم آقای کریمی ۱۲تاشم دادبه مهردادنقد آقای قربانزاده دم خروس شماهم که زدبیرون دایی جان
  • افشین دست کج IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    اگه تیم لنگ بود با یک تلفن و دستور از طرف وزیر ورزش یا رییس جمهور تمام پول لنگ پرداخت میشد
  • سامی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    پرسپولیس 130 میلیارد تومان ، استقلال صفر ریال ، بعد میگن چرا استقلال بدهی داره ... این مدیران رو که هوادار نیورده... همین وزارت لنگی اینا رو تعیین میکنه... خطیر باید در درجه اول از شرکت همراه اول شکایت کنه ... اگر این پول رو میگرفتن با 50 تا پول استرا رو میدادن(چون دلار 25هزار بود) و با الباقیش هم بدهی ها رو صاف میکردن ... و در مرحله بعد ، قید اسپانسر مشترک رو باید بزنن ، و تبلیغات تیم رو برای بازی های مختلف به مزاید بزارن و برای هر بازی یک شرکت رو انتخاب کنن ... چون کمتر شرکتی پیدا میشه که مثلا 400 میلیارد بده واسه یک فصل ولی شرکت های کوچیکی هستند که برای دیده شدن برای یک بازی مثلا 20 میلیارد پول بدن و همچنین به هیچ دوربینی از صدا و سیما اجازه ورود ندن تا حق پخش رو از حلقون صدا و سیما در بیاره... اینجوری باشگاه ها سرخآبی به شدت سود ده میشن و قیمت سهامشون هم چند برابر میشه
    • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      پا شدن سر خود تبلیغ همراه اول رو زدن رو پیرهنشون و طلبکارم هستن. خدایی کدوم باشگاهی رو دیدین که بدون قرارداد چیزی یا جایی رو تبلیغ کنه؟! در سوء مدیریت استقلالیا همین بس که چند روز پیش مهرداد محمدی موقع ثبت قرارداد تبلیغ بانک شهر رو لباسش بود و رو لباس آرمین سهرابیان همراه اول!! مگه مجبورید وقتی اسپانسر نگرفتین اسم هر ننه قمری رو بزنید رو لباستون و مفتی تبلیغش کنید!! من همون روز این مسئله رو گفتم ولی جناب سانسورچی کامنتمو حذف کرد. من اون روز متوجه این مسئله شدم که چطور میشه مدیرعامل باشگاه این چیزا رو ندونه و دو تبلیغ مختلف رو بده ازش عکس بگیرن. یا اینا خیلی جلو جلو فکر میکنن یا خیلی عقب مونده‌اند و اصلا متوجه این چیزا نیستن. واقعا دلم میسوزه واسه این باشگاه که بدون فکر اداره میشه، بدون فکر قرارداد بد میبنده، بدون فکر آپشن بی‌ضابطه تعیین میکنه، بدون فکر یهو شیش تا مهاجم میخره، بدون فکر یهو دست میزنه به داراییهای بورسش، بدون فکر جعل سند میکنه، بدون فکر دست به تبلیغ مجانی میزنه و توقع دریافت فرضا ۱۳۰ میلیارد پول داره و خیلی چیزای دیگه.
    • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      همراه اول میتونه اصلا یه دونه یه قرونی هم بهتون نده چه برسه به ۵۳ میلیارد. جالبه بازیکناتون موقع عکس یادگاری با دستشون تبلیغ همراه اول رو میپوشوندن غافل از اینکه تو طول بازی بارها همراه اول تبلیع شد توسط دوربینهای تلویزیونی!! این چیزا خنده‌دار نیست، گریه‌داره. دوست عزیزی که میگی پرسپولیس ۱۳۰ میلیارد گرفته و استقلال صفر ریال، خب اونا مثل شما نادون نبودن که بدون قرارداد تبلیغ بزنن رو لباسشون. بابا خجالت بکشید از این همه حماقت و بلاهت و هوچیگری. شما مدیراتون هیچی بلد نیستن واسه چی دیگرونو بدنام میکنید!! گیریم حجت کریمی ناشی بوده، آجورلو و فتل که خیر سرشون سالها مدیر بودن چطور این چیزا رو نمیدونستن. این باشگاه آبروی هر چی باشگاه تو دنیاست رو برده با این همه گندکاری و اشتباه.
    • عیسی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      آره کیسه بدون اینکه اسپانسرداشته باشه بجز130میلیاردی که پرسپولیس ازایرانسل گرفت 60میلیاردهم ازتبلیغات دیگه دراوردو120میلیاردهم که قراردادبازیکنانش نسب به کیسه کمتربودوهمینطورهزینه های جاری پرسپولیس 110میلیاردکمتربودیه حساب کن این تفاوت آورده های پرسپولیس وکیسه روبعددهن واکنین هرچی دلتون خواست بگین پس همیشه پول فقط برااستقلال بوده نه پرسپولیس که خودش پول درمیاره
  • مجید IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    مدیریت تعمداً ضعیف استقلال و تغییرات پی در پی مدیران، گرفتن اسپانسر را ناممکن کرد. به این می گویند مدیریت دوگانه که از سوی وزیر سه کارته با دو شکل کاملا متفاوت در دو باشگاه اجرا می شود. این حجم از بی عدالتی نیاز به هیچ تحلیلی هم ندارد و کاملا آشکار است
  • ناشناس IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    آقای قربانزاده شما که فتح ا....زاده رو بخاطر ۵ میلیارد رسوای عام و خاص کردی چرا اینهمه در باشگاه استقلال سرک کشیدی به فتح ا... زاده برای نوشتن قرار داد نگفتی چون نمی خواستید مشکلات استقلال حل بشه ، هدف حذف استقلال از آسیا بود که بهش رسیدن همراه اول آه هواداران مظلوم استقلال ول کنتون نمیشه بترسید از آه مظلوم ، در ضمن قربانزاده اون شب بجای محاکمه ی فتح ا... زاده مسئله ی اون اسپانسر رو حل می کردید تا سنگهای منظومه شمسی رو سرتون نخوره
    • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      اگه راست میگین سیمکارتای همراه اول رو بشکونید بندازید بیرون. همراه اول اصلا تو این قضیه مقصر نیست. همراه اول گفته نمیخوام منو تبلیغ کنید. مگه زوره. تبلیغ هم بکنید بهتون پول نمیدم. حالا تا میتونی آجورلو و فتل رو نفرین کن. تعجب میکنم استقلالیا چرا انقد در برابر فهمیدن مقاومت میکنن و نمیخوان بفهمن که همراه اول مقصر نیست. آجورلو با پررویی بهشون گفته ۲۵۰ میلیارد بده تبلیغت کنم اینا هم گفتن درب خروج از اونوره. برو این دام بر مرغی دیگر نه!! خدا پدر قربانزاده رو بیامرزه که این مسئله رو روشن کرد و ثابت کرد که استقلالیا (مدیران استقلال) فاقد عقل و شعور و منطقند.
  • ناشناس IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    آقای خطیر پیگیر این ۱۵۰ میلیارد از همراه اول شو ، نزار حق استقلال رو پایمال کنن آقای خطیر نزار هواداران استقلال بیشتر از این خون به دل بشن
  • سرباز IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    استقلال برای نقد کردن این قرارداد باز هم روی هوچیگری در فضای مجازی و تجمعات هواداری و داد و بیداد رسانه ای حساب کرده بود . رفتند سر خود بدون کوچکترین توافقی تبلیغ یک شرکت دولتی را زدند روی لباسشون حساب نکردند که این بوی کباب قرارداد 160 میلیاردی ادعایی در حقیقت بوی داغ کردن خر است و از دولتی جماعت با قرارداد نمی شه پول کند چه برسه بدون قرارداد . جالب اینجاست که مدیر حقوقی اون زمان همین پرفسور سمیعی عضئ جدید هیئت میدره است که دائم در حال تدریس حقوق به زمین و زمان است ولی از ساده ترین اصل که یک کارگر روزمزد ساده هم رعایت می کند که قبل از زدن بیل اول قرارداد ببنده عاجز بوده و قبل از گرفت پول هم مدام توی روزنامه ها داشت خرجش می کرد .
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    آقای خطیر هر پولی که گرفتی رو مثل مدیرای قبلی بالا بکش و بزار هوادارای تیمتون هوچیگری و ناله کنن- فقط بزار امسال کمک نائب قهرمان بشن
    • نوید پیروزی چی FI ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      حق ما فقط حریف استقلال بی پول و ضعیف شده میتونیم بشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی