نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
۳ |
۰
خانم‌ها می‌آیند تا VAR نیاید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی بعید به نظر می‌رسد با شروع لیگ جدید شاهد حضور سیستم کمک داور ویدئویی باشیم.

در حالی که قرار بود فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با VAR آغاز شود،مهدی تاج وعده داد فصل جدید با حضور بانوان در بعضی از ورزشگاه‌ها همراه خواهد شد. یعنی احتمالاً بانوان فوتبالدوست می‌آیند تا غم نبود VAR فراموش شود! با این دست‌فرمانی که فدراسیونی‌ها جلو می‌روند، خیلی بعید است حتی در نیم‌فصل دوم هم شاهد حضور VAR باشیم و دوباره از هفته اول اعتراضات تند به داوری‌ها شروع می‌شود. دربی هم که هفته پنجم است و قطعاً VAR به این بازی حساس نمی‌رسد و خبری از داور خارجی هم نخواهد بود. 

مهدی تاج همچنین در بخشی از صحبت‌های خود گفته قرارداد یک بازیکن ۲ میلیارد بوده ولی ۱۵ میلیارد آپشن داشته است! این دلالی واضح و مدرن ثمره هنر مدیرانی است که با هزار جور رابطه و پارتی روی صندلی مدیریت می‌نشینند و خود را هم علامه دهر می‌دانند. مدیرانی که از ۴ تا پیج هواداری می‌ترسند ولی ادعای‌شان گوش فلک را کر می‌کند. در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن مدیرانی که چنین قراردادهایی می‌بندند، در آپشن مورد نظر (۱۵ میلیاردی) سهمی ندارند که البته آن هم خیلی بعید است. به هر حال با بررسی جمیع جهات به این نتیجه می‌رسیم که امیدی به بهبودی شرایط اقتصادی در فوتبال ایران نیست و با وضع ۴ تا قانون مثل سقف بودجه باشگاه‌ها نمی‌توان جلوی بلبشوی مالی و یکسری بخوربخورها را گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • شهروز IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    اگه قرار باشه زنان منتخب فدراسیون بیایند یا برای هر خانم یک مبصر هم بیاید ، همون بهتر که نباشند . حضور بانوان باعث جلوگیری از فحاشی و ناهنجاری می‌شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی