نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
گزینه پرسپولیس و سپاهان به استقلال نزدیک شد/ خط دفاعی آبی‌ها در آستانه تکمیل شدن
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال مذاکرات سفت و سختی را برای جذب سامان فلاح آغاز کرده و به‌دنبال آن هستند تا هرچه سریع‌تر این بازیکن را استقلالی کنند.

کادرفنی تیم فوتبال استقلال به‌دنبال آن است تا طی روزهای آینده و نهایتا تا آخر هفته ترکیب اصلی این تیم را برای حضور در لیگ بیست‌وسوم مشخص کرده و غائله جذب بازیکن را ختم به خیر کند.

این درحالی است که از اردوی استقلال خبر می‌رسد نکونام قصد دارد هرچه سریع‌تر تکلیف خط دفاعی خود را مشخص کرده و نفرات ثابت خود را برای این دیدار بشناسد. بر همین اساس و بعد از جذب سهرابیان و ماندن مرادمند و البته رد کردن غلامی، حالا این‌طور به گوش می‌رسد که آبی‌ها مذاکرات سفت و سختی را برای جذب سامان فلاح آغاز کرده و به‌دنبال آن هستند تا هرچه سریع‌تر این بازیکن را استقلالی کنند.

طبق شنیده‌ها بعد از تلاش نافرجام باشگاه‌های سپاهان، گل‌گهر و تراکتور، حالا استقلال تلاش‌های خود را افزایش داده تا این انتقال هرچه سریع‌تر انجام شود. فلاح که از ارکان اصلی تیم ملی امید به‌شمار می‌رود در سال‌های اخیر با وجود سن کم، بازی‌های خوبی را از خود در ترکیب پیکان به نمایش گذاشته و بنا بر دلایلی که برشمرده شد، این بازیکن بیشتر از هر زمان دیگری به استقلال نزدیک است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • خان دایی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    اینافکرکنم دارن گول میمالن سرمارو الکی امروزفردامیکنن زمان بخرن خدابه داد هوادارای جوان استقلال برسه انشاالله ایناکه به فکرنیستن خداهمه هوادارای آبی وقرمزروحفظ کنه بی منت وبی پول سینه چاک میکنن برای تیمشون
  • کلنگلیس IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    اینم راه چاپیدنرو یادگرفته یابیا نازنکن یابرواونجا که لیاقتشروداری چون اینم الکی بزرگش کرده استقلال وگرنه آخرگاف دادنه
  • شهریار IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    باتوجه به مهاجمان قدبلند تیم‌های سپاهان وپرسپولیس و تراکتور که رقیبان اصلی استقلال هستند وجود دفاع قد بلند برای تیم لازم وضروری است،کلا درفوتبال وجود بازیکنان قد بلند در بیشتر پست‌ها مخصوصا دفاع خیلی اهمیت داره، اقای نکونام امیدوارم حواسش به این نکته باشد..
  • ابو IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    داری اشتباه میکنی استقلال به مویی بنده هر آن امکان ریزشش هست مواظب باش ،،نبند ،،اگر می بندی ،،سنگین نبند،،که چاره داشته باشی
  • شصت سال حسرت IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    این که گفته شده بود با گل گهر سیرجان تمام کرده ،،،،75سال اصالت ،، هویت ،،،بزرگی ،،افتخار ،،،،60سال بی هویتی بی افتخاری و بی اصالتی
  • امیر IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    تا آقا خطیبی هست حتما فلاح را استقلالی بدانید واسه نامردی برای تراکتور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی