پاسخ مثبت به درخواست ستاره پرسپولیس/ شماره پیراهن پرافتخارترین بازیکن سرخ‌ها به کدام بازیکن رسید؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با جدایی کمال کامیابی‌نیا اکنون مدافع راست سرخ‌ها قصد دارد شماره پیراهن این بازیکن را در فصل آتی بر تن کند.

کمال کامیابی‌نیا هافبک پرافتخار و متعصب پرسپولیس بعد از سال‌ها از این تیم جدا شد و در این فصل با پیراهن ذوب آهن کار را دنبال خواهد کرد.

کاپیتان دوم پرسپولیس که در دوران حضورش در این تیم افتخارات جالب توجهی را در کارنامه خود دیده، از لیگ پانزدهم با پیراهن شماره ۱۱ کار را در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ استارت زد. او طی این مدت زیر نظر گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی نیز توانست شرایط خوبی را دنبال کند و در تابستان امسال در نهایت با جدایی از این تیم راهی ذوب آهن شده است.

اکنون دانیال اسماعیلی‌فر در دومین فصل حضورش در پرسپولیس قصد دارد پیراهن شماره ۱۱ را بر تن کند. مدافع راست سرخ‌ها که فصل گذشته توانست با ۷ پاس گل و ۴ گل زده عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد، طی تماسی با کمال کامیابی‌نیا از کاپیتان فصل گذشته تیمش در این خصوص رخصت گرفت که با پاسخ دلگرم کننده کامیابی‌نیا و آرزوی موفقیت برای وی همراه شد.

به نظر می‌رسد علی نعمتی که پیش از این پیراهن شماره ۶ را در اختیار کنعانی‌زادگان قرار داده بود، اکنون با پیراهن ۵ فصل آتی را در این تیم دنبال کند.

پاسخ مثبت به درخواست ستاره پرسپولیس/ شماره پیراهن پرافتخارترین بازیکن سرخ‌ها به کدام بازیکن رسید؟

در ادامه همین مطلب بخوانید: باقری: پرسپولیس با اسمی‌ها هیچی نشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه پرسپولیسی❤️❤️ IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    هنوزم نمی‌فهمم چرا آل کسیر و کامیابی‌نیا از پرسپولیس رفتن انگار یحیی از یادش رفته ک عیسی مارو تو دقایق حساس نجات میداد انگار از یادش رفته با غیرت بازی کردن عیسی رو انگار از یادش رفته ک کامیابی نیا ستاره با تعصب پرسپولیس بود کاش یه نفر یه تلنگری به یحیی بزنه عمری رو هم ک میخواد بده بره واقعا چرا عمری؟ پریرا رو هم بیخودی دادیم پریرا یه بازی دقایق پایانی رو توپ میزد ولی تو همون دقایق یه گل دیدنی رو زد اگه یحیی همه بازیکن هایی ک با غیرت بازی میکنن رو بده بره اونوق فصلی ک پیش رو داریم رو کاملا خراب میکنیم به نظر من بیرانوند بدین بره عابدزاده رو بیارین بجاش چون بیرو پیشنهاد دشمن خونی ما یعنی کیسه هارو گف بهش فک میکنم درسته برگشت ولی معلوم شد که غیرتی نیس رو تیمش #کامیابی نیا_باید_برگرده #عیسی_بایدددد_برگرده
  • نعیم IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    آقای کامیابی نیا بااین شیوه بازی کردن و شرایط سنی شاید بهتر بود که از فوتبال خداحافظی میکردویا لیگ دو توپ میزد ، چون سال گذشته وحتی در بیشتر اَدوارگذشته اکثر مواقع که در میدان بود معمولاً روبه عقب بازی میکرد واگر داورا چشم پوشی نمی‌کردند باز بیشتر بازیهایی که حضور داشتند یا باید کارت زرد میگرفت ویا قرمز.بقول آقای کریم باقری پرسپولیس با اسمها بجایی نرسید بنابراین اینقدر در مورد ایشان غُلو نکنید.
  • دین محمد US ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    آلکثیر خودش دوست نداشت در پرسپولیس بمونه گل محمدی هیچ تقصیری نداره فکر کنم این آلکثیر است که همه چیز یادش رفته و هواداران و باشگاه پرسپولیس در حالی که آلکثیر به خاطر هم محرومیت و هم مصدومیت از فوتبال دور بود ولی هیچ وقت رهاش نکردن بلکه با تمام وجود حمایت شد اگه آلکثیر در باشگاهی دیگه این محرومیت و مصدومیت طولانی براش رخ میداد صد درصد قراردادشو فسخ میکردن و رهاش میکردن به حال خودش ولی آلکثیر جواب این همه حمایت را چرا از یادش برد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی