نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
هنانوف، در ازای رضایتنامه مغانلو/ بازگشت شهریار به پرسپولیس منتفی است؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گفته می‌شود پرسپولیس قصد دارد وحدت هنانوف و شاید یک بازیکن دیگر را در ازای مبلغ رضایتنامه به سپاهان واگذار کند و شاید هم غیر از هنانوف پولی بابت آزاد شدن مغانلو پرداخت کند تا این انتقال صورت گیرد.

پرسپولیس بعد از جدایی نابهنگام و غیرقابل پیش‌بینی عیسی آل‌کثیر، حالا با کمبود مهاجم روبه‌رو شده و بیشتر از سعید عزت‌اللهی یا در موازات مقدمه‌چینی برای جذب او، دنبال مهاجم نوک تمام کننده می‌گردد. پرسپولیس در حال حاضر فقط مهدی عبدی و شهاب زاهدی را به عنوان مهاجم در اختیار دارد که زاهدی بیشتر مهاجم سایه و وینگر است و عبدی هم نوسان زیادی دارد. با این شرایط پرسپولیس دنبال بازگرداندن شهریار مغانلو افتاده تا بیشتر از این در این خط دچار خلأ نباشد.

البته بحث بازگرداندن مغانلو حدود دو سه هفته پیش هم پیرامون پرسپولیس شنیده می‌شد اما آن زمان جدی نشد و بعد از حضور مغانلو در تمرین سپاهان این موج فروکش کرد اما حالا و طی سه روز گذشته دوباره مذاکرات پرسپولیس برای جذب او آغاز شده و جدی هم به نظر می‌رسد.

بعد از اینکه گفته شد پرسپولیس دنبال جذب شهریار است خبر آمد سپاهان برای رضایتنامه او مبلغ 800 هزار دلار می‌خواهد که بالغ بر 40 میلیارد تومان خواهد شد و اگر 15 میلیارد هم برای او به عنوان رقم قرارداد در نظر بگیرند، جذب آقای گل فصل قبل 55 میلیون دلار خواهد شد که در این صورت بیش از یک میلیون دلار می‌شود و پرسپولیس می‌تواند با این مبلغ مهاجمی در حد لوکادیا را جذب کند.

با این وجود درباره ماجرای مغانلو و پرسپولیس اخبار متفاوتی شنیده می‌شود و همچنان موانع بسیاری وجود دارد اما احتمال این انتقال اصلاً کم نیست. اول اینکه شنیده شده مغانلو طی دو روز گذشته در تمرین سپاهان حضور نداشته چرا که خودش هم می‌خواهد به پرسپولیس بیاید.

 سپاهان در ترکیه حضور دارد و اردویی برپا کرده و مغانلو هم در ترکیه حاضر است اما در تصاویر منتشر شده از بازی عصر سه‌شنبه آنها مقابل الکویت که البته تعدادشان هم کم نیست عکس‌هایی از مغانلو وجود دارد اما عجیب اینکه در اردوی پرسپولیس دیروز این خبر دهان به دهان چرخید که مغانلو نمی‌خواهد در سپاهان بماند و به همین خاطر است که با تیمش تمرین نمی‌کند.

ظاهراً مغانلو از جذب عیسی آل‌کثیر شاکی است و با بالاتر رفتن تعداد رقبایش در خط حمله فضا را برای خود خوب و مثبت نمی‌بیند. به غیر از عیسی، سپاهان رضا اسدی، کاوه رضایی و رضا شکاری را خریده که همه قابلیت بازی در خط حمله را دارند اما این سو مغانلو در پرسپولیس فقط دو رقیب دارد و برای فیکس شدن می‌تواند گزینه اول یحیی باشد، بخصوص که گل‌محمدی به این مهاجم علاقه زیادی دارد چرا که غیر از ویژگی‌های مثبت او در خط حمله از اینکه شهریار در امور تدافعی به تیمش کمک زیادی می‌کند، از حضور او در تیمش به شدت استقبال می‌کند.

گفته می‌شود پرسپولیس قصد دارد وحدت هنانوف و شاید یک بازیکن دیگر را در ازای مبلغ رضایتنامه به سپاهان واگذار کند و شاید هم غیر از هنانوف پولی بابت آزاد شدن مغانلو پرداخت کند تا این انتقال صورت گیرد. دیروز برخی خبرگزاری‌ها خبر دادند یکی از موانع بزرگ این انتقال شخص محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان است وگرنه ژوزه مورایس با جدایی مغانلو مشکلی ندارد. 

همچنین شنیده می‌شود پرسپولیس به خود مغانلو مأموریت داده تا برای دریافت رضایتنامه‌اش اقدام کند و تا دوشنبه هفته آینده به این باشگاه جواب بدهد. البته دیروز به موازات جدی شدن احتمال بازگشت مغانلو به پرسپولیس،‌مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرد او از سپاهان جدا نخواهد شد تا این انتقال در هاله‌ای از ابهام بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • هیـس! شیش تائی ها فریاد نمیزنند IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    55 میلیون دلار ???
  • شمسعلی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    فاقد اهمیت
  • یحیی مو مصنوعی US ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    مغانلو رو بدین ترابی و عمری رو بگیرین
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      ازترابی خاطره های تلخی دارید ولی عمرا"این دوتاروبدیم مغانلوروبگیریم این هزینه هاروواسه مهاجم تراز اول خارجی میکنیم یکی درحدلوکادیا یاازاون هم بهتر
  • یحیی مو مصنوعی US ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    مغانلو رو بدین ترابی و عمری رو بگیرین
  • Farzad IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    ۵۵میلیون دلار اشتباه است تصیح کنید ۵۵میلیارد تومان
  • پرسپولیس IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    فریب هیاهو رو نخورین برین دنبال یه مهاجم باشین سپاهان به پرسپولیس بازیکن بده نیست
  • Gaber IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    تیمی که به آسیا می‌ره و میخواد با رونالدو رقابت کنه کل هزینه تیم برای یکسال به اندازه یکی مثل رونالدو نیست . دنبال معجزه میگردیم و تعصب و غیرت . البته اونها هم تعصب دارند و غیرت هم همه جا هست ولی چرا اینهمه تفاوت .؟ این نامرده تیم خوبی چون پرسپولیس و سپاهان با بازیکنان بیست هزار دلاری بخواهند با پنجاه میلیون دلار برابری یا عرض اندام کنند. پول یک مهاجم خارجی خوب برای یک فصل بیاورید تا ابرویتان حفظ بشه و افغانستان بردن برایتان جا نیفته که شق القمر کردید
  • ناشناس IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    بالاخره قردادلوکادیا لورفت تیم دولتی بعدازخرید 19میلیاردی گولسیانی واسماعیلی فروسروش ازسباهان لوکادیاراخریدتاسروصدانشه قابل توجه اونای که میگن سباهان تیم رابراقهرمانی می بنددونائب قهرمان می شه .راستی باداوری قهرمان شدن رابارمز فشارنخورردش کردن رفت.از 1کیلو متری بازی بامس بنالتی می گیرن وتیم را10 نفره می کنند اونم لیست خریدشون.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی