نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کلوب| جام جهانی ۲۰۲۶؛ بزرگ ترین جام تاریخ/ امباپه مرد شماره یک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر بخواهیم در جام جهانی پیش رو یک مهره کلیدی نام ببریم بی شک کیلیان امباپه مرد شماره یک جام جهانی۲۰۲۶ خواهد بود.

جام جهانی ۲۰۲۶، با یک اتفاق عجیب و ناراحت کننده روبه‌رو است و نسبت به دوره‌های قبلی خود ستارگان کمتری در تیم‌ها را در بر خواهد داشت.

این درحالی است که این دوره از مسابقات دیگر اعجوبه‌هایی همچون رونالدو، مسی، زلاتان، نیمار، سوارس، بنزما، لواندوفسکی و... را به احتمال فراوان به خود نخواهد دید و یکی از کم ستاره ترین جام‌های جهانی به ثبت خواهد رسید.

اما اگر بخواهیم در جام جهانی پیش رو یک مهره کلیدی نام ببریم بی شک کیلیان امباپه مرد شماره یک جام جهانی۲۰۲۶ خواهد بود و او باز هم می‌تواند با تیم ملی فرانسه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و یکه تازی کند و خروس‌ها را به سومین فینال پیاپی این مسابقات و شاید به جام قهرمانی برساند. باید حدود سه سال دیگر منتظر ماند و دید سرنوشت این جام چه خواهد شد.

جام‌جهانی ۲۰۲۶، درحالی نزدیک به سه سال دیگر برگزار می‌شود که این دوره از مسابقات در سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد. نکته دیگری که این مسابقات را از سایر رقابت‌های جام جهانی متمایز می‌کند، حضور ۴۸ تیم در این دوره از بازی‌ها است.

 این دوره از مسابقات جام جهانی، پیام قابل توجهی نیز با خود دارد. در شعار این بازی‌ها آمده: ما برای خوش‌آمدگویی به جهان و میزبانی از بزرگترین، بهترین و فراگیرترین جام جهانی تاریخ، متحد هستیم.

در دوره قبلی رقابت‌های جام جهانی فوتبال، تیم ملی آرژانتین قهرمان شد و لیونل مسی بالاخره توانست قهرمانی جهان را به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی