نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سردار آزمون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر گفت در ۱۷ سالگی وارد تیم‌های پایه روبین کازان روسیه شد.

طیبه کریمی| سردار آزمون که ظاهرا ارتباطی صمیمانه با محمدحسین میثاقی دارد با حضور در برنامه فوتبال برتر، محور اصلی بحث‌های دوشنبه شب گذشته در شبکه ۳ سیما بود.

سردار به نکته‌های زیادی در این برنامه اشاره کرد؛ از جمله حمایت ویژه از امیر قلعه نویی و دانش او برای سرمربیگری تیم ملی و همچنین اشاره ای گذرا به اختلافاتش با دراگان اسکوچیچ! هر چند هیچ کس به اندازه آزمون در دورانی که اسکوچیچ قرار بود برکنار شود، از این مربی حمایت نکرد.

سردار آزمون به روزهایی اشاره کرد که در ۱۷ سالگی به شهر کازان روسیه رفت و در تمرینات تیم‌های پایه روبین کازان حضور پیدا کرد. دورانی سخت برای یک بازیکن فوتبال در ۱۷ سالگی؛ آن هم در هوای سرد و دلگیر روسیه و شهری که به ندرت در آن ایرانی پیدا می‌شود.

در مجموع سردار حرف‌های زیادی در این برنامه زد، هر چند او ترجیح داد از روزهای خاطره انگیزی که با کارلوس کی روش تجربه کرد، سخنی بر زبان نیاورد. وقتی آزمون گفت در ۱۷ سالگی به کازان رفتم و سختی‌های زیادی را تحمل کردم به یاد جام ملت‌های آسیا (۲۰۱۵ استرالیا) افتادیم که او با تیم ملی در این رقابت‌ها حضور داشت و به دستور کی روش، در ۲۰ سالگی وارد ترکیب تیم ملی شد. تجربه ای که پیش از حضور کی روش در فوتبال ایران، کمتر تکرار شده بود و تیم ملی صاحب نسلی قدیمی بود که تمایلی به پوست انداختن نداشت.

شاید در آن زمان، کمتر کسی حاضر می‌شد به یک جوانِ کم تجربه ۲۰ ساله در تیم ملی و رقابت‌های مهمی مانند جام ملت‌ها، میدان بدهد اما کی روش باعث شد تا سردار آزمون با درخشش در ترکیب تیم ملی به یک چهره جدید در فوتبال ایران تبدیل شود؛ خدمتی بزرگ به این بازیکن خوب و فنی که همچنان در تیم ملی یک چهره تاثیرگذار است.

در همین ارتباط: یک ویدیوی عجیب از آزمون و محمدحسین میثاقی/ دابسمش سردار و مجری فوتبال برتر با آهنگ جدید آرمین ۲AFM

چه کسی به سردار آزمون در تیم ملی ایران میدان داد؟/ جام ملت های ۲۰۱۵ استرالیا؛ وقتی سردار فقط ۲۰ سال داشت...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی