نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
۱۲ |
۰
بزرگ‌ترین اشتباه درویش و پرسپولیس/ این رسمش نبود!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صحبت‌های شب گذشته رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در گفتگو با هواداران و اعلام قطع همکاری این باشگاه با کریم باقری از جهاتی تاسف‌آور و ناراحت‌کننده است.

درویش در گفتگو با هوادارانی که مقابل باشگاه پرسپولیس حضور داشتند، ضمن تایید این موضوع که کار پرسپولیس با کریم باقری به پایان رسیده است، اعلام کرد اگر قرار باشد به همه کاپیتان‌های پرسپولیس فضایی برای نشستن روی نیمکت داده شود، در آن صورت باید جا را برای ۲۰ کاپیتان سابق پرسپولیس خالی کرد.

این جمله غیرقابل باور و احتمالا نه چندان محترمانه از فردی است که اگرچه به پرسپولیس علاقه داشته اما در این باشگاه در برج و بارویی نشسته است که ساختمانش توسط چهره‌هایی مثل کریم باقری بنا شده است؛ هافبک و مدافع سابق پرسپولیس و مربی همیشگی این تیم در قهرمانی‌های مکرر در طول سال‌های گذشته که تیم ملی فوتبال ایران هم در صعود به جام جهانی از حضور و تاثیرش بهره گرفته است.

جدای اینکه مسئله جدایی کریم باقری از پرسپولیس به خودی خود چه‌قدر تلخ و آزاردهنده است، واکنش مدیرعامل پرسپولیسی‌ها باید متناسب با افکار عمومی و علاقمندان به حضور یکی از مهم‌ترین چهره‌های باشگاه پرسپولیس در طول تاریخ باشد.

کریم باقری هر آنچه افتخار بوده را در دوران بازیگری و مربیگری به دست آورده و به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران، سرمایه بزرگ نیمکت پرسپولیس است؛ فردی که به کلیت باشگاه اعتباری می‌بخشد که مورد رشک رقبا است و همانطور که می‌دانید کمتر کسی قادر بوده در نقش آقای کریم در فوتبال ایران در جای درست خود قرار بگیرد.

او فردی است که می‌توانسته به سادگی سرمربی پرسپولیس یا هر تیم دیگری در لیگ برتر باشد اما با اطلاع از کاستی‌های فنی خود، نقش متفاوتی را در این بین برداشته و به عضوی مورد علاقه برای هواداران به عنوات یک شمایل بدل شده و بدون مزاحمت برای سرمربی، کار خود را انجام می‌دهد.

چه خوب است رضا درویش که هرگز سوابق پرسپولیسی خود را کتمان نکرده، دیروز در انتخاب کلماتش درباره کریم باقری دقت بیشتری به خرج می‌داد؛ مربی‌ای که بعد از انتشار شایعاتی مبنی بر قطع همکاری پرسپولیس، کوچک‌ترین اعتراضی به این تصمیم نداشته و به مدیران پرسپولیس دستخوش داده و به هواداران یادآور شده قرار نیست همیشه در این باشگاه یا روی نیمکت پرسپولیس حضور داشته باشد.

اگرچه وقتی این مصاحبه را می‌خوانید، پیش خود فکر می‌کنید اتفاقا اگر قرار باشد کسی چهره ابدی نیمکتی مثل نیمکت باشگاه پرسپولیس باشد، کسی جز همین کریم باقری نیست که برانکو، یحیی و هر فرد دیگری کنارش احساس امنیت کرده‌اند و هواداران با دیدن او روی نیمکت پرسپولیس، به داشتن چنین اسطوره‌ای بالیده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسلم DE ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    خدا لعنت کنه درویش رو که باعث جدایی اسطوره باشگاه بزرگ پرسپولیس ،آقای کریم باقری شد اگه امکان داره باقری رو برگردونن
  • AIi IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    کریم فقط بعنوان تدارکاتچی کار می کرد
    • مملی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      اسمشو هرچی میخوای بذار تا ۶۰۰ سال دیگه باشگاتون نمیتونه یه کریم داشته باشه،ببین ما چقد خوشبختیم که کریم باقری داریم
    • اکبر IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      در پاسخ به مملی شما انقدر نمک نشناسید که حتی به علی پروین وعلی دایی رحم نکردید چه رسد به کریم
    • زیگزاگ IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      آقا کریم رو واسه این همه دوست دارند که حرف نمیزنه. نمیدونم ، منظورم رو متوجه شدید؟!
  • مملی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    تو پرسپولیس کسی نیست که کریم رو نخواد درویش توی این یدونه بی تقصیره دستور از بالا صادر شده
  • مشخصه همه چیز حالا برو بگو فوتبال سیاسیه IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    کریم باقری 2 3 درصد بودجه رو میگیره نهایت ولی این وسط خیلی واضح هست دستور از کجا اومده که خود درویشم ناراحت و راقب به پاسخ نیست
  • اشکان DE ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    پرسپولیس بدون آقا کریم معنا نداره . آقا کریم باید تو پرسپولیس باشه
  • محمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    بزار بره دنبال تیم و سرمربی بشه آخه تا کی میخواد کمک مربی بمونه
  • اس اس IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    خدا بهتون لطف کردش. یارو میلیاردی حقوق میگرفت. فقط تو درگیری ها میومد همه رو هل میداد. دادبی داد میکرد. همین
  • ... IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    جنس خوب رو زمین نمیمونه. کریم اگه چیزی حالیش باشه صددرصد مشتری پاش میشینه. تقریبا هشت سال پرسپولیس بود دریغ از یه کار فنی و یه توصیه فنی از کنار زمین به بازیکنا. کلا لم دادن رو نیمکت و کتک زدن کنعانی و فرجی و... رو دوست داشت. بابا بذارید بره چهار روز استراحت کنه بلکه عقلش سر جاش اومد و فکر اساسی کرد برای آینده‌اش. هیشکی رو به اندازه کریم عاشق در جا زدن ندیدم. چه تو فوتبال آلمانش چه تو فوتبال انگلیسش. محمود خوردبین نا نداره راه بره واسه چی ولکن پرسپولیس نیست. پس تکلیف خون جوون چی میشه. باقری اگه بار فنی داشت هوادارا چنین اجازه‌ای رو درویش نمیدادن ولی فوتبالیا میدونن که او بار فنی نداره. پارسال بازی با تراکتور تو تبریز رو یادمون نرفته که موقع درگیری پیمان بابایی با عالیشاه و شلوغ شدن زمین اصلا خودی نشون نداد و نپرید تو زمین تا بزنه تو عالیشاه که بی‌گناهم بود. مبصر کلاس نخواستیم. مشاور فرتوت مثل خوردبین نخواستیم. پنجره‌ها رو باز کنید بذارید هوای تازه بیاد تو. ازش تشکر میکنیم به خاطر همه زحماتش ولی بهش بگید در جا زدن خوب نیست.
  • علی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    چند گرفتی این پیام و بزاری. پرسپولیسای واقعی میدونن قضیه آقا کریم چیه. حتی خیلیا دارند میگن جنگولک بازی‌های بیرو هم فیلم بود تا قضیه کنار گذاشته شدن حکومتی آقا کریم کم رنگ بشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی