نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
امیرحسین صادقی: آقای بیرانوند؛ استقلال نیا!/ دلخوشی مردم فقط فوتبال است
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

امیرحسین صادقی می‌گوید:«آقای بیرانوند به استقلال نیا» برای این حرفم هم دلیل دارم. دلخوشی این مردم که زندگی‌شان به سختی می‌گذرد، فقط فوتبال است.

کتک کاری در نخستین تمرین استقلال، شوکی بود بر پیکر این تیم. وقتی عکس‌های کتک خوردن هواداران این تیم توسط یکسری آدم معلوم الحال دست به دست در فضای مجازی چرخید و سوژه تیم رقیب شد، آنهایی که مقصران اول این ماجرا بودند برای اینکه ماجرای کتک کاری کمپ را در ذهن هواداران کمرنگ کرده و شکست قبلی خود در نقل و انتقالات قبلی را از بین ببرند، بمب خبری خود را رو کردند تا برای چند روز هم شده در اردوی رقیب ولوله ایجاد کنند. مذاکره با بیرو آن هم با پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی همان بمبی بود که ترکاندند و این تفکر آنها هم خیلی خوب جواب داد. چند روزی است که تمام ذهن‌ها سمت گلری رفته که این روزها به بهترین گلر معروف است و حتی همه حرکت جنجالی او بعد از دربی را نیز از یاد برده‌اند. حالا حتی اگر در انتقال بیرو به استقلال موفق نباشند(به احتمال زیاد هم موفق نمی‌شوند.) توانستند برای خود زمان بخرند و فکرها را به سمت و سویی ببرند که کمتر انگشت انتقاد سمت‌شان نشانه رود. شاید تنها نقطه امیدوار کننده‌ای که هواداران با هیاهوی کاذب مدیران استقلال عصبی نمی‌شوند حضور مربی‌ای است که به هوش و ذکاوت بین فوتبالی‌ها معروف است و به این زودی‌ها اسیر حواشی و جنگ‌های کذایی نمی‌شود. با امیرحسین صادقی پیشکسوت استقلال در خصوص تمام مسائلی که طی چند وقت اخیر در استقلال افتاد هم کلام شدیم، خصوصاً ماجرای جذب بیرو که سوژه نخست تمام رسانه‌ها است.
 
آقای بیرانوند به استقلال نیا!
استقلال سراغ بیرانوند رفت و با پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی قصد دارد این بازیکن را جذب کند، نظر شما در این خصوص چیست؟ صادقی در پاسخ می‌گوید:« در این خصوص یک حرفی می‌خواهم بزنم که حرف دل خودم هست. حرف دل من امیرحسین صادقی. می‌خواهم به بیرانوند بگویم:«آقای بیرانوند به استقلال نیا» برای این حرفم هم دلیل دارم. دلخوشی این مردم که زندگی‌شان به سختی می‌گذرد، فقط فوتبال است. هواداران استقلال و پرسپولیس به عشق این دو تیم زندگی می‌کنند پس آمدن بیرو به استقلال دل هواداران پرسپولیس را می‌شکند. لطفاً آقای بیرانوند دل هواداران تیمت را نشکن. من این خواسته‌ام کاملاً دلی است، با اینکه حضور بیرانوند در استقلال به نفع تیم ما هست اما دلم نمی‌خواهد هواداران پرسپولیس عذاب بکشند. من بین این مردم زندگی می‌کنم می‌دانم که این مسائل چقدر باعث عذاب‌شان می‌شود. بیرانوند باید به احترام هواداران پرسپولیس به استقلال نیاید.»
 
مذاکره با بیرو برای فرار از نقل و انتقالات است
به نظر می‌رسد آوردن بیرانوند به استقلال فقط نمایشی است و این تیم نه ۱۰۰ میلیارد دارد که به این گلر بدهد و نه می‌تواند او را برای این انتقال راضی کند! نظر شما دراین باره چیست؟ پیشکسوت استقلال در پاسخ می‌گوید:« متأسفانه فضای مجازی باعث بروز چنین دروغ‌هایی می‌شود. مگر سقف قرارداد اجازه پرداخت چنین پولی را می‌دهد؟ هر چقدرهم افراد متمول و دوستدار استقلال بخواهند پول این بازیکن را بدهند، اتفاق نمی‌افتد. من به بروز چنین اتفاقاتی اطمینان ندارم. این مسائل مطرح می‌شود تا حواس‌ها از خیلی  چیزها پرت شود. برای اینکه یادمان برود حسینی را از دست دادند، داسیلوا قراردادش را فسخ کرد، عارف غلامی از تیم رفت، نتوانستند محبی و قایدی را حفظ کنند. برای اینکه تمام از دست رفته‌ها را پنهان کنند و از یادها ببرند بحث مذاکره با بیرو را پیش کشیده‌اند. راستی الان استقلال زیر نظر کدام وزارتخانه است؟ چطور شد آقای قربانزاده که پرسپولیسی هم هستند یک بحثی را مطرح کرد و بعد که آتش را در اردوی استقلال انداخت، رفت. این فوتبال نیاز به جراحی عمیق دارد نمی‌شود وسط جراحی کار را ول کنی و بروی. نکته اینجا است که در این آشفته بازار هم یکسری از افراد سعی دارند در کنار استقلال برای خودشان شهرت کسب کنند و سودشان را ببرند.»
 
مدیرعامل استقلال مشاوران خوبی ندارد
ماجرای کتک کاری در نخستین تمرین استقلال همه را هم شوکه کرده و هم تحت تأثیر قرارداده است. امیرحسین صادقی با اشاره به ماجرای کتک کاری در خصوص ضعیف عمل کردن مدیران استقلال در چنین مواقعی می‌گوید:«نمی‌گویم حجت کریمی زحمت نمی‌کشد، اما مشاوران خوبی در کنارش ندارد. اگر در نخستین تمرین استقلال۱۰ نفر از پیشکسوت‌های استقلال را دعوت می‌کرد و آنها می‌نشستند و تمرین را نگاه می‌کردند کسی جرأت چنین کارهایی را داشت؟ قطعاً آن اتفاق نمی‌افتاد، اما به‌دلیل مشاوران ضعیفی که در کنار کریمی است این مشکلات به وجود می‌آید و در آینده هم خواهد افتاد.»
 
نکونام به من زنگ زد گفت سرپرست تیمم باش
 از وقتی که نکونام به تیم استقلال آمد بحث سرپرستی امیرحسین صادقی هم وسط کشیده شد، اما این مسأله مسکوت ماند و بعد از آن گفته شد رضا حسن‌زاده و علی سامره کاندیدای این پست هستند، هرچند که باز هم خبری هم نشد. صادقی در خصوص اینکه چرا سرپرست استقلال نشد این‌طور توضیح می‌دهد:«فردای روزی که نکونام به استقلال آمد به من زنگ زد و گفت سرپرست تیمم باش، اما به‌دلیل مشکلاتی که در خصوص نشستن من روی نیمکت بود و امروز در دادگاه تبرئه شدم، دیگر این مسأله مسکوت ماند و کسی با من تماس نگرفت. وقتی با من تماس نگرفته‌اند چطور می‌توانم خودم اقدام کنم. نیمکت استقلال تقدس دارد. افرادی مثل مرحوم منصور پورحیدری، مرحوم غلامحسین مظلومی و اصغر آقای حاجیلو سرپرست استقلال بودند، پس باید بدانی جای چه کسانی قرار است روی نیمکت استقلال و سرپرست این تیم شوی..» صادقی در ادامه می‌گوید:« اگر تاکنون سرپرست تیم استقلال مشخص نشده است از ضعف مدیریت است.  نیمکت استقلال نباید محل حضور افرادی باشد که با شارلاتان بازی می‌خواهند به خواسته خود برسند.» این بازیکن قدیمی با انتقاد از نحوه مدیریت باشگاه استقلال می‌گوید:« در فینال جام حذفی که آن اتفاقات تلخ افتاد فقط مشکل مدیریت بود. ساپینتو توجیه نشده بود کجا آمده است. به او نگفتند ایران فرهنگ هزار ساله دارد و نباید او این کارها را انجام دهد. اگر مشکلات حل نشود و مدیریت کارش را درست نکند باز هم شاهد چنین ماجراهایی خواهیم بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۹
  • حاج قدرت IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    همه این صحبت ها به کنار در این هیا هوی فسخ و..بیرانوند سپاهان و تراکتور در سکوت کامل بهترین ها رو جذب و تمرینات شروع کردن اما ...اصلا هیج کارشناس و مسول و هواداری به تحولات باشگاهای عربستان که در حال جذب ستارگان اعم از بازیکن و مربی هستند نیستن بی تعارف با این شرایط اگر تمام ستارگان لیگ و حتی لژیونرها جذب یگ تیم داخلی بشند و قرار باشه همون تیم با تیم های عربستانی و ژاپنی و کره ی بازی کنه نتیجه از حالا مشخصه!
    • حسین IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      با سلام خدمت امیرحسین صادقی که همیشه قابل احترام برای هواداران استقلال بوده وتعصبش مثال زدنی بوده ببینید امیرحسین عزیز باید به این نکته اشاره کرد که ساپینتو شیردل چه حرکت نامتعارفی کرد که اخراج شد مگرشادی کردن برای گل زدن تیم شادی ندارد ایشان با راپورت پیروانی وگلممد اخراج شد این حرف آقای عطایی کمک داور بازی بود که گفت این ۲نفر خشمگین به طرف من آمدند ومن هم فکر کردم ساپینتو شیردل علیه آنها حرفی زده تازه فقط فکر کرده درنتیجه بدو بدو رفتم به داور وسط گفتم پیروانی وگلممد عصبانی شدند سریعا ساپینتو را اخراج کن تا آنها آرام شوند بعد هم فرهنگ هزار ساله اگر اینه که هواداران لنگ که در جایگاه ویژه بودند با بطری یخ به سر وصورت ایشان کوبیدند اینها فرهنگ لنگ را به جهان نشان دادند بیرانوند خودش فسخ کرده حالا به استقلال بیاید ویا هر تیم دیگری همه می دانند که لنگیها دشمن استقلال هستند مگر وقتی بیرانوند آن حرکت را مقابل هواداران استقلال انجام داد حتی یک نفر از مسولین وحتی طرفدار لنگ این حرکت را محکوم کردند نه تنها محکوم نکردند بلکه آنرا عادی دانسته وحتی امثال پیروانی هم خوشحال شدند لنگ رحم ندارد
    • سیا IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      کیسه چطور رحم دارد.یعنی ابستن میشود. چه میگویی پسر.ببین کری خوندن خوبه ولی یه حد و حدودی داره.اینو یاد بگیرید.چه شما چه اون هوادار نماهایی که میان داخل طرفداران پرسپولیس و استقلال کاری میکنند که باعث خسارات جبران ناپذیری شده و باعث اختلافات شدید بین طرفدارهای هر دو تیم خواهد شد.والله ارزشش را نداره. دوستی کاری به رنگ نداره.
  • ناشناس IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    آقای صادقی شما می دونید دلیل کارت قرمز ساپینتو چی بود ؟ ۴ ماه محرومیتش بر اساس چه مدارک و مستنداتی بود وقتی دلیل کارت قرمزش مشخص نیست ، آقای صادقی از اینکه آقای نکونام سرمربی تیم شده خیلی خوشحالیم اما این باعث نمیشه ظلمی که در دیدار حذفی توسط تیم داوری و کمیته انضباطی و تعدادی از تماشاگران تیم مقابل به سرمربی تیممون شد نبینیم اما به ساپینتو ایراد بگیریم اگر واقعا اون تمدنی که ازش حرف می زنیم داشتیم بطرف سرمربی بطری آب و یخ پرتاپ نمی کردیم ، داورا با چراغ سبزی که بهشون نشون داده بودن الکی کارت قرمز بهش نمی دادن وکمیته انضباطی هم به دستوری که بهشون داده شده بود ۴ ماه محرومیت در نظر نمی گرفتن چون این وسط خدائی هم هست در ضمن آقای صادقی بیرانوند از قبل مسابقات کافا مشغول نوتیس دادن به باشگاهشه این چه ربطی به تیم استقلال داره ، استقلال مظلوم اگر پیشکسوت هات بمانند روشن و .....بجای حمایت از تیم رقیب چن بار یقه ی مدیرعاملین رو بابت تسویه ی بدهی ها می گرفتن استقلال از آسیا حذف نمی شد دلتون برای هوادارای استقلال بمانند هوادارای پرسپولیس نسوخت برای اون عده که اقای درویش گفت طرفداراستقلالن
    • کیسه‌کش IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      از کدوم ظلم حرف میزنی. اولا که تماشاگرای شما تو چند مرحله اقدام به سنگ‌پرونی و بطری‌پرونی کردن و به فیلمبردار تلویزیون آسیب زدن. ثانیا شما حقتونه سنگ و بطری بخوردید به این دلیل که از روزی که مجیدی مربیتون شد و تو دربی میزبان شدین اقدام به تعویض نیمکتهای استادیوم کرد و رفت رو نیمکت شمالی که حدود ۵۰ سال متعلق به پرسپولیس بوده نشست در حالی که نباید این کارو میکرد به این دلیل که تماشاگرای پرسپولیس پشت نیمکت شمالی مستقرن و تماشاگرای استقلالی پشت نیمکت جنوبی و احتمال هر گونه تنشی وجود خواهد داشت برای دو نیمکت. اگه قراره رو نیمکت شمالی بشینید خب جای تماشاگرا رو هم باید عوض میکردین. قابل توجه سازمان لیگ که برای جلوگیری از بروز اتفاقات اینچنینی دیگه چنین اجازه‌ای رو به شما نده. در مورد ساپینتو هم باید بگم  او انقدرها که میگین علیه السلام نیست و انقدر رفتارش مشکل‌ساز بود که ناخودآگاه جامعه داوری رو حساس کرده بود. تا جایی که من میدونم علت اخراجشم ورود به زمین و پرتاب آب دهن بوده. نکته بعد اینکه حسن روشن یقه کدوم مدیرعامل رو بگیره. فتل یا آجورلو که دیگه کاره‌ای نیستن.
    • کیسه‌کش IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      کریمی وقتی نمیتونه مشکل ۱۰ برابر شدن یکباره قرارداداتونو حل کنه نمیشه بهش گیر سه پیچ داد. شما وقتی هنوز ۵۰ درصد به بازیکناتون بدهکارید اصلا رو چه حسابی رفتید سراغ بیرانوند پولکی که حالا نوتیس داده یا نه. آقا شما ۶۰۰ میلیارد بدهی ثبت شده دارید. به خدا شماها اصلا منطقی نیستین. به قول معروف چو دخلت نیست خرج آهسته‌تر کن. هوادار متمولتون اگه راست میگه بدهیاتونو پرداخت کنه یا با قایدی و محبی تمدید کنه نه بیروی پول‌پرست بچه زرنگ خرم آباد!!
    • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      طبق معمول منطق تو حرفاتون نیست- اگر پنالتی رو عیسی گرفته میشد، کار به داستان های بعدی کشیده نمیشد- دیدیم که بازی به خاطر پرت کردن اشیاء از طرف هوادارهای تیم استقلال قطع شد- ساپینتو که از نظر فنی مربی خیلی خوبی بود، با حرکت دست به طرف نیمکت پرسپولیس بی احترامی کرد، بعد آب دهن پرت کرد سمت کمک داور، بعد دست کمک داور رو زخمی کرد، بعد هم که دیدی چه کارهایی کرد و قطعاً داشت فحاشی میکرد. تعداد پاس و تعداد شوت تو چارچوب و موقعیت های پرسپولیس تو این بازی بیشتر از استقلال بود- این بازی رو ولش کن، چند ساله تو دربی برنده نشدین؟!!
    • پرویز IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      به نظر من مارادونا رو ول کنید و بچسبید به غضنفر هایی مثل حسن روشن و صادقی و برومند که داران با رفتار های خاله خرسه ای ، استقلال رو از داشتن دوستان نادان بی نیاز میکنن.به معنای واقعی به نظر میاد هیچیک از این دوستان مطلقا چشم دیدن موفقیت استقلالِ نکونام رو ندارن و اصلا هم بلد نیستن این حس رو مخفی کنن!!!! کاری ندارم بیرانوند میاد یا نه ، شما نگران کی هستید ، بیرانوند؟!!!! خیلی حرفهاتون عجیب و غریبه.قطعا کمکی که به استقلال نمی‌کنید، حتی اگر بتونید!!!! لطفا فقط خاموش باشید ، چون ور زدن های بی دلیل شما ، غیر از ایجاد تنش ، ثمره ای نداره
  • یک شهروند IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    اونجا گفته بیرانوند دل هودارا پیروزی نشکنه جالبه مگه ما هواداران استقلال دل نداریم سالها هست بازیکنان خوب رو پیروزی ها میخرن از بیرانوند و امیری که استقلالی بودن تا ترابی و... مطمعنا پول بیشتر دادن مربی های که قهرمان میکنن تیم میرن مربی های ضعیف میمونن تمام مدیران ما ناکار آمد حتما پول کمتری میدن به استقلال نمیشه که هرسال همین باشه حال اگه باشگاهها خصوصی بودن یک چیز در ضمن بیرانوند استقلال نمی یاد چون پولی ندارن فقط بازار گرمیه برا پیروزی
    • لوک خوش شانس IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      داداش با خودت چند چندی؟ مطمئنی فوتبال رو دنبال میکنی نه والیبال ؟ اونی که همیشه بازیکنا رو با رقم نجومی میگیره دوچرخه سوارانه نه پرسپولیس تازه میگی بازیکن تاپ پس قایدی و محبی و ارسلان مطهری و چشمی و ... اینا چیکارن نکنه اینا همه تو پرسپولیسن از نظرت 😂😂
    • توماج IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      چقدر شما دسته سومی ها حال بهم زن هستید ! مگه پرسپولیس از کیسه بازیکن میگیره هی نق میزنید؟ اصلا مگه یارای رقابت مالی با طفل صغیر حکومتو داریم؟! هر سال کم بازیکن میگیرید؟ 50% از بازیکنهای لیگ شدن بازیکن سابق کیسه! خجالت هم خوب چیزیه
    • کاظم IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      این خیال استقلالی بودن بیرانوند و امیری رو که انداخته تو دهن این استقلالیا؟ یه جوری میگن انکار از بچه گی باهاش بودن😂😂😂.من دقیقا یادمه بیرانوند گفت هر دو تیم رو دوست دارم و امیری هم که بارها گفته از بچه گی پرسپولیسی بوده
    • Ali IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      توآنقدر عقده ای هستی که حتی از حرف زدنت هویدا شده اولا آقای امیرحسین صادقی گفتند تماشاگران پرسپولیس ونه پیروزی ،پس عقده هایت سر واکرد ،اگرآقای امیرحسین صادقی میگویدپرسپولیس شأن خودش را که بالاست بالاتر میبرد وبرعکس تو هم که نمی دانی شأن چیست فرومایه ترمیشوی ،وکلام آخر حتی اگرپیروزی هم باشد بازباعث افتخاراست که نامی ایرانی است ونه مانند اسم تیمت یک اسم بیگانه وغیرایرانی پس سرافکنده باش وسرت را پائین بینداز،برای برطرف شدن عقده هایت ابتدا تعصب را کناربگذار ومنگر که میگوید وبنگر که چه میگوید ،هرفردی حتی اگردشمن ثابت شده ات هم بود وقتی حرف درستی زد بپذیر نه اینکه نگاه کنی کدام رنگی است وکدام طرفی است راستی ویاچپی است .
  • علیرضا IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    چه قدر یه تیم بی کفایت می‌تونه بدبخت شده باشه که با قالتاق بازی مربیش میخواد یه تیم رو از هم بپاشونه حالا بیرواند رو گرفتی و محمدی رو گرفتی حالا چند تا بازیکن پرسپولیس رو گرفتی آیا میتونی ره به جایی ببرید این ره که میروی به ترکستان است منتظر سونامی طلب کارتون باشید به خدا قسم بار کج به منزل نمی رسد این خط این نشان بیرانوند هم برا شما ببینیم چه میشود
  • کلنگلیس IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    حجت باآقای قربانلنگی ودبیر درحال ادای نماز مستحبی هستند انشاالله بعدازنماز واتمام نقل وانتقالات جهت پاسخگویی خدمت میرسند
  • سیروس US ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    تنها پیشکسوت آدم حسابی استقلال که همیشه منطقیه
  • تاجی IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    به نظر من ما احتیاج به بازیکنان پیروزی نداریم و باشگاه باید قائدی و محبی رو نگه داره
  • سرخ ترین IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    چقدر ساده اید استقلال اگه واقعا اون مبلغ را برای جذب بیراموند میداد قطعا تو خفا بدون جار زدن مذاکره میکردن بعد که همه چیز ثبت و قانونی شد رسانه ای میکردن اینا همش بازیه برای که بیراموند پرسپولیس را حسابی بدوشه البته این وسط ی درصدی هم به عوامل درون استقلال میرسه بالاخره اونا هم تو این بازی کثیف نقش داشتن پرسپولیس اگه عاقل باشه با بیراموند فسخ میکنه تا ببینه بیراموند چطور به التماس کردن می افته
  • احمدرضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    به خدا قسم،امیر حسین صادقی از روی صداقت این مصاحبه را نکرده،او از خوش به حالترین افزاد از انتقال بیرو به استقلال میباشد و باور کنید دقیقه با دقیقه خبرها را چک میکنه و با باشگاه تماس میگیره،فیلم انتقال شکست خورده پولی محمد نادری به استقلال را یادتون هست؟؟ چگونه صادقی خوشحالی میکرد؟؟
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    پرسپولیس و استقلال در خوابن و سپاهان بهترین هارو جذب میکنه
  • پرویز الهی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    از اینکه پرسپولیسی هستم چقدر افتخار میکنم هیچ وقت هوادارن بازیکن عاشقی مثل شجاع را بخاطره یکحرکت کوچک نمیبخشن و مثل شما استقلالیا گرسنه نیستن
  • سعید IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    جوادخالی بندخدامیشناس نه بنده خدایه روزچوب این کارش میخوره
  • علیرض IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    بیرانوند. بچه پشت بازاره از این حرف و حدیث ها باکی نداره
  • محسن گلاب IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    هیچ غصه ای نیست کیسه کش
  • بابا علي گودرتمند IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    رودست خوردن حالا ميگن نيا خخ
  • خلیل خدی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    به تو چی .بازیکن کار وکاسبیش هرجا بره دسته خودشه .به ما ربطی ندارد.نمیتوانی تو درس زندگی بهش بدی.
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    اقای صادقی هواداران استقلال دل ندارن. ؟ هرسال اونها دارن بابازیکن های ملی پوش قرارداد میبندن ما هم چنان بابازیکن ها معمولی سر میکنیم حالا یه بار که یکی اومده داره پول بیرانوند و میده که بیاد استقلال تو به یاد دل هوادای رقیب افتادی. بابا شما پیشکسوتها خیلی حالتون بده چرا همش میخاین خلاف جهت شنا کنید؟؟؟؟؟؟؟؟
  • گلات چیست IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    حالا که میدونن منتفی شده این حرفو میزنن فرار رو به جلو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی