نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
۱۶ |
۰
ادعای جنجالی وکیل بیرانوند علیه مدیرعامل پرسپولیس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سلیمانی ادعای مطرح شده را در برنامه فوتبال برتر نیز تکرار کرد.

مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، عنوان کرد که رضا درویش در جلسه با او از جذب بیرانوند اعلام پشیمانی کرده و گفته که باید یک دروازه‌بان دیگر را جذب می‎کرد.

سلیمانی این ادعا را در برنامه فوتبال برتر نیز تکرار کرد و به این شکل شرح داد: درویش به من گفت اصلا گزینه من بیرانوند نبود و فلان شخص هم که در فوتبال هستند، نباید بیرانوند را می‌گرفتید. ما هم تمام صحبت‌ها را عینا به بیرانوند انتقال دادیم که این اختلافات پیش آمد.

او درباره فسخ بیرانوند عنوان کرد: پس از اینکه باشگاه پرسپولیس به نوتیس اول بی‌احترامی کرد، نوتیس دوم را دادیم. یعنی او دوست دارد در پرسپولیس بماند. باشگاه پرسپولیس پس از نوتیس دوم که یک هفته گذشت، مطالبات را واریز نکرد.

وی افزود: این می‌شود بی احترامی و تزویر و ریا می شود. احترام یعنی بازیکنی که در پرسپولیس زحمت کشید و نقش انکار ناپذیر داشت را ارزش بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    ما که تو جلسه نبودیم و نمی دونیم چی شد ولی اگه رضا درویش این مساله رو مطرح کرده اشتباه بزرگی کرده چون با خودش گفته برای اینکه علیرضا بیرانوند قراردادش رو خیلی بالا نبره یکمی بترسونمش. بنابراین به وکیل بیرانوند میگه دروازه‌بان دیگه ای مد نظرماست و از بیرانوند بزرگتر جذب می کنیم و خیلی ها تو هیئت مدیره با حضور بیرانوند مخالف هستن و از این جور صحبت ها که بوی تهدید می داد. خلاصه اینکه وکیل مورد نظر به بیرانوند میگه قضیه رو و بیرانوند هم شاکی می شه. رضا درویش مرغ رو از قفس پروند
    • محسن پرسپولیسی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      این وکیل خیلی پررو هست، مردک مستقیم میگه دیگه دوره تعصب و غیرت گذشته، فکر میکنه همه مثل خودشن. دو روز پیش بیرو با درویش حرف زده همدیگه رو بغل کردن یهو بره سمت استقلال ؟!!
    • آریا IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      لنگی وتعصب! نه خیر اقا پول حرف اول واخر رامیزنه
  • محمد IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    دروغ نگو مردک متقلب و کلاهبردار تو بیرانوند رو تحریک کردی هرچند ما نیازی به بازیکن بی تعصب نداریم ارزونی کیسه های سوراخ بدرود
  • محمدرضا IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    سلام باعث تاسف است یک باصطلاح وکیل میشه دلال اصلا باعقل جورنیست که یک مسئول عملکردخوب بازیکن ش رانفع کنه یافته تحت شرایطی که شایدهمین وکیل پیش آ‌ورده وچرابایدسخن چینی کنه،ضمنا هربازیکنی حق انتخاب تیمش راداره باشگاه یابیم نباید متکی به فرد باشه،مگر چندسالی که آقای بیرانوندنبوداین تیم قهرمان نشد.
  • کیسه حقیر IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    این وکیله معلومه ادم خوبی نیست و مشخصه که از اون ۹۵ میلیار سهمی واسه خودش داره و بیرو هم ادم ساده و زودباوریه
  • کوهمره جروق IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    ادعای پوچ و بی ارزش.فهاشی های هوادار استقلال ناراحتش نکرده و میخواد بره استقلال بعد آوردن اسم یه گلر ناراحتش کرده.چرا صادقانه نمیگی استقلال 120 میلیارد میخواد بده و به خاطر پولی بیشتر میخواد استقلالی بشه.
  • سرخ ترین IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    پرسپولیس نباید نگران رفتن بیراموند باشه اونی فراوانه دروازه‌بان فراموش نکنیم این پرسپولیسه که از ی بازیکن معمولی ستاره میسازه همین گوهری خودمان دو سه بازی بگذره از بیراموند هم بهتر میشه سال بعد بیراموند میره زیر سایه گوهری دیده نمیشه پرسپولیس بدون بیراموند بارها قهرمان شد فینال آسیا رفت و بارها با بیراموند شکست خورد وقتی یحیی میگه جام قهرمانی را تقدیم بیراموند میکنیم نتیجش میشه این طرف باد میکنه باورش میشه ‌که پرسپولیس را من قهرمان کردم بقیه دخیل نبودن
  • rahiii IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    به درک که میره استقلال، والا
  • ع ق QA ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    اگر این حرف شده باشه هم دلیل این سرو صدا و جنجال نابخردانه نیست او نشان داد که مثل بیرانوند ساده و لجباز است و مردمدار نیست بهترین راه دادن چند … به این است ؟؟
  • رضا ز IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    با سلام خدمت کلیه هواران چه استقلال وچه پرسپولیس قبلاً پرسپولیس دروازه بان استقلال و گول زد برد حالا داره تلافی میشه چرا خودتونو ناراحت میکنین الان عصر پوله تمام شدورفت هرچه پول بیشتر بدی اش بیشتری میخوری خودت هم باشی این کارو می‌کنی
  • پرسپولیس❤️ IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    بیرانوند انتظار نداشتم چون فقط هوادار تو بودم بله درسته پول زورش از همه چی بیشتره
  • پرسپولیس IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    بی خیال خودم میام دروازه پرسپولیسو سه قفلش میکنم بیرو کیلویی چند ناراحت نباشید خواستین فقط ی خبر بده پولم نمیخوام کارم عشقیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی