نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
رئیس فاش کرد؛ بارسلونا به مسی بدهکار است/ مشکلی با سرمربی نداریم
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس باشگاه بارسلونا در مورد بدهی باشگاه به مسی و تمدید قرارداد ژاوی و وضعیت آنسو فاتی صحبت کرد.

خوان لاپورتا درباره وضعیت فعلی بارسلونا صحبت کرده و عمدتاً روی مشکلات مالی باشگاه، بدهی به لیونل مسی و تمدید احتمالی قرارداد ژاوی هرناندس تمرکز کرد.

رئیس بارسلونا فاش کرد که این باشگاه همچنان به مسی بدهکار است که انتظار می‌رود تا چند سال دیگر این بدهی به پایان برسد. او به لاوانگاردیا گفت: «بدهی باشگاه به مسی مربوط به تعویق دستمزدها است که با هیئت مدیره قبلی توافق شده بود و در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد.»

رئیس همچنین درباره تصمیم مسی برای رد پیشنهاد بارسلونا و امضای قرارداد با اینترمیامی صحبت کرد. لاپورتا گفت: «ما با لالیگا توافق کردیم که بخشی از منابع خود را به مسی اختصاص دهیم. با خورخه مسی صحبت کردیم و او به من گفت که مسی سال بسیار سختی را در پاریس سپری کرده و می‌خواهد فشار کمتری داشته باشد. اگر به بارسلونا می‌آمد هم همچنان تحت فشار بود و من تصمیم او برای رفتن به اینترمیامی را درک کردم. برای او آرزوی موفقیت داریم و شروع به تدارک یک مراسم بزرگداشت برای او کرده‌ایم. در صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس باشگاه، و زمانی که به نوکمپ بازگردیم، زمان مناسبی برای آن خواهد بود.»

صحبت لاپورتا در مورد قرارداد ژاوی

لاپورتا در ادامه تاکید کرد که باشگاه قرارداد ژاوی هرناندس را تمدید می‌کند. او خاطرنشان کرد: «ژاوی وضعیت باشگاه را درک می‌کند. او می‌خواهد خط میانی را تقویت کند اما می‌داند که برخی از گزینه‌ها غیرقابل اجرا هستند و اشتباه است اگر آنها را به خدمت بگیریم. او می‌خواهد ادامه دهد و مشکلی وجود نخواهد داشت.»

آنسو فاتی می‌تواند در بارسلونا بماند

برخی از گزارش‌ها ادعا می‌کنند که آنسو فاتی ممکن است در تابستان بارسلونا را ترک کند، اما لاپورتا معتقد است که محصول لاماسیا در باشگاه باقی خواهد ماند. لاپورتا افزود: «اجازه دهید او ادامه دهد. او باید اعتماد ژاوی را به دست بیاورد و وقتی به زمین می‌آید باید تغییراتی ایجاد کند زیرا استعداد انجام این کار را دارد.

یشنهاداتی برای آندریاس کریستنسن، برای پدری، گاوی، رونالد آرائوخو، مارک آندره تراشتگن، آنسو فاتی، رافینیا، و برای الخاندرو بالده وجود دارد. اما ما باشگاهی فروشنده نیستیم.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی