نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
حمله استقلالی‌ها به گل‌محمدی با جمله بیرانوند؛ چطوری یحیی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از انتشار خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس هواداران استقلال حمایت همه جانبه‌شان از حضور دروازه‌بان اصلی تیم ملی در استقلال را استارت زدند.

علیرضا بیرانوند که در پایان دربی برگشت فصل گذشته با انجام یک حرکت نمادین باعث دلخوری طرفداران استقلال شده بود حالا با فسخ قراردادش با پرسپولیس و مذاکره با حجت کریمی - سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال - به دروازه‌بان محبوب استقلالی‌ها تبدیل شده است.

هواداران استقلال که در روزهای اخیر اخبار نقل و انتقالاتی را با دقت مرور می‌کردند و همه چیز را زیر نظر داشتند پس از اطلاع از استوری صبح اول وقت خبیری - عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس - و حضور سرزده یحیی گل محمدی – سرمربی پرسپولیس - در جلسه فوری هیئت مدیره همین باشگاه، به شوخی با برخی مدیران و مربیان پرسپولیس در فضای مجازی پرداختند.

هواداران استقلال با وام گرفتن از جمله معروف بیرانوند درباره کریستیانو رونالدو پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که گفته بود: «چطوری کریس؟!»... در شبکه‌های اجتماعی با انتشار جمله «چطوری یحیی؟!»... کری خوانی برای سرمربی تیم پرسپولیس را آغاز کرده‌اند.

ظاهراً هواداران استقلال با توجه به حمایت‌های دو تن از هواداران متمول استقلالی از باشگاهشان به شدت امیدوارند که علیرضا بیرانوند ظرف ساعات یا روزهای آینده به جمع بازیکنان استقلال اضافه شود.

ناگفته نماند؛ جواد نکونام نیز یکی از نزدیک‌ترین افراد در جمع ملی‌پوشان سابق به علیرضا بیرانوند است که حالا در راس کادر فنی تیم استقلال هدایت این تیم را در دست دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • تاجی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    نکنید این کار رو ... ۴تا ژیگول که توی اینستا ول میچرخن که هواداران استقلال نیستن ... هوادار واقعی استقلال بیرانوند رو مفتی هم نمیخواد... ماموریت حجت کریمی ایجاد حاشیه و تضعیف بیشتر تاج کبیر هست ... هواداران به هوش باشید
    • رضایاک IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      جالبه کیسه و کیسه کش از امارات تا تهران داور را دلیل قهرمانی های پرسپولیس کبیر میدونن اما برای بازیکنای پرسپولیس از امارات تا کیسه صف کشیدن.!!!
    • حسین IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      یحیی، یحیی، یحیی،هی یحیی خوابی یا بیدار خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ! IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    ای ساده ملت ایران
    • علی IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      خدا بخیر کنه معلوم نیست پشت این بازارگرمی چی هس!!!
  • امیر IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    شما ها چطورید عمر و عاص ها ؟
    • فرشته IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      اینجا بوی سوزش حس میکنم😂😂😂😂
  • قدرت IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    ای کاش رسانه های ما تحلیل میکردن از سرمایه گداری ۲۰ ملیارد یوروی عربستان برلی خرید ستاره ها از لیگ ستارگان قطر و جام جهانی د. قطر و ..از فاصله گرفتن کره و ژاپن از آسیا و ..از چ خش مربی های تکراری بین تیم ها و...البته ترکمانچای ویلم تیس!!! ملت خواب و ...!!
  • ص_ف DE ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    استقلال که در تمام دهه نود و یکی دو سال دهه جدید به استثناء لیگ بیست و یکم زیر سلطه بی چون و چرای پرسپولیس بوده و همین اواخر با کلی کری خوانی دو بار دربی را باخته حالا برای لاپوشانی تمام ناکامی ها دست به چنین اقدامات جنون آمیز میزند اصلأ بیرانوند با این سبک سری ها از چشم من هوادار افتاده مبارک استقلالی ها باشد اما روی سخنم اول با بیرانوند است که با این رفتار بچه گانه اش شصت درصد جمعیت فوتبالی کشور را دشمن خودش کرده و قطعا با رفتن به استقلال فصل کابوس واری را تجربه خواهد کرد و دوم با مدیران با کفایت! استقلال است که طبق سنوات گذشته فقط در نقل و انتقالات برنده دربی می‌شوند و با این خاصه خرجی ها دستشان به جام نمیرسد البته در این چند وقت اخیر با مقایسه احوالات دو باشگاه بوی توطئه از سمت وزارت ورزش بد جور به مشام می‌رسد
    • پیروز لنگ پور IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      شما قبل برانکو کجا بودید آخه😂😂تو کل دهه هشتاد و قبل برانکو همش زیر سلطه ما بودید همش میباختید،قبل برانکو ده سال قبلش توسط افشین قطبی یه جام گرفتید،بعد که آقایون پرسپولیسی اومدن سرکار تو وزارت ورزش دیگه یکطرفه فقط به شما میرسیدنند
  • موسوی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    سلام ..اگربیرانوند با استقلال قرار داد نبست ..غیر قابل بخشش است ..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی