ماجرای پیچیده یک قانون عجیب؛ همه مصاحبه‌ها علیه یک مدیر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حرف‌های یکی از نواب ریاست فدراسیون فوتبال پیرامون سقف قرارداد، ابعاد پچیده‌ای پیدا کرده است.

منصور قنبرزاده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال چند روز پیش به صراحت گفت قانون سقف قرارداد درخواست همه ی باشگاه از سازمان لیگ بوده و جزء مدیر عامل باشگاه سپاهان که در پرواز بوده است، همه مدیران صورتجلسه منجر به تعیین سقف قرارداد را امضاء کردند. اما مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان این خبر را تایید نکرد و گفت تعداد مدیران عامل باشگاه‌های حاضر در جلسه‌ای به ۱۰ مدیر هم نمی رسید و از همان تعداد هم برخی صورتجلسه را امضاء نکردند.

محمد صادق میرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در این باره گفت: «در مصاحبه بعضی عزیزان این‌طور مطرح شده بود که سقف قرارداد را مدیران باشگاه‌ها گذاشته‌اند یا همه مدیران عامل باشگاه‌ها امضا کرده‌اند که مشخص شد این حرف نیز اشتباه بوده است. لازم به ذکر است، تعداد مدیران باشگاه‌ها به تعداد انگشتان دو دست نمی‌رسید و خیلی از مدیران عامل باشگاه‌ها در آن جلسه حاضر نبودند، برخی از حاضرین نیز حتی صورت‌جلسه را امضا نکردند.»

دفاعیات قنبرزاده از قانون سقف قرارداد، واکنش جواد نکونام را هم به همراه داشت. او خطاب به قنبرزاده گفت: « آقای قنبرزاده! با احترام، شما حق نداری درباره استقلال حرف بزنی، چطور می‌شود حرف‌های من را نخوانید و بعد علیه استقلال و من حرف بزنید؟ اتفاقاً شما هستید که حق ندارید درباره فوتبال حرف بزنید، من و امثال من که سال‌ها خاک این فوتبال را خورده‌ایم باید درباره‌ فوتبال صحبت کنیم.»

سقف قرارداد برای باشگاه‌ها که همانند سقف قرارداد برای بازیکن یک قانون من درآوردی است، به نظر ابعاد پیچیده‌ای پیدا کرده و در همان شروع با شکست مواجه شده است، چون چند تیم مدعی شده اند این قانون از سوی آنها ضمانت اجرایی ندارد و این به خاطر بالا رفتن دستمزدها در فوتبال ایران است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی