نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ستاره مشکل‌دار تحت حمایت آقای خاص قرار گرفت!/ تماس ژوزه با پدر این بازیکن
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی افسانه‌ای رم راه نجاتی به میسون گرینوود که همچنان وضعیتش در حالت تعلیق قرار دارد، نشان داد.

میسون گرینوود از سوی سرمربی سابقش، ژوزه مورینیو در رم، یک راه نجات در فوتبال پیدا کرده است.

مورینیو برای پیوستن قرضی به باشگاه سری آ با ستاره مشکل‌دار منچستریونایتد تماس گرفت. گرینوود همچنان از بازی محروم است زیرا تحقیق روسای یونایتد درباره رفتار او پس از دستگیری در ژانویه ۲۰۲۲ همچنان ادامه دارد.

گرینوود ۲۱ ساله به تلاش برای تجاوز جنسی، رفتار کنترلی و حمله متهم شده بود. اما پلیس در ماه فوریه تأیید کرد که گرینوود «دیگر با پیگرد کیفری روبرو نیست» زیرا دادستانی همه اتهامات را کنار گذاشته است.  نشریه «سان» تصاویر اختصاصی از تمرین گرینوود به تنهایی در زمینی با ساعتی ۸۵ پوند در یک مرکز ورزشی عمومی منتشر کرد و نشان داد که او برای بازگشت به بازی آماده می‌شود.

اما با وجود اینکه تن‌هاخ و چندین هم‌تیمی از او حمایت می‌کنند، مهاجم انگلیسی معتقد است که شروعی تازه در یونایتد بعید است. مورینیو با این بازیکن تماس گرفته تا اگر یونایتد تصمیم بگیرد او را به صورت قرضی بفرستد یا قراردادش را لغو کند، به او فرصتی دوباره بدهد.

یک منبع آگاه گفت: «ژوزه به پدر میسون زنگ زد و همچنین با میسون صحبت کرد و گفت که بهترین راه برای خروج از وضعیت فعلی‌اش این است که فوتبال را شروع کند، و در نهایت همه دردسرها از بین خواهند رفت. میسون از این تماس خوشحال شد و این موضوع روحیه‌اش را تقویت کرد. او می‌خواهد به بازی بازگردد و فقط منتظر است تا یونایتد به او بگوید که چه چیزی در انتظارش است.»

سایر باشگاه‌های ایتالیایی، یوونتوس، اینتر و میلان نیز به این بازیکن لینک شده‌اند. اما مورینیو پیوند محکمی با گرینوود دارد. در سال ۲۰۱۸، مورینیو گرینوود را که یک نوجوان ۱۶ ساله بود انتخاب کرد تا به تور پیش‌فصل خود در ایالات متحده ببرد. نیکی بات، ستاره سابق یونایتد، فاش کرد که مورینیو گرینوود ۱۵ ساله را به عنوان ستاره آینده‌دار تیم اصلی معرفی کرد.

بات که در زمان سرمربیگری مورینیو از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ در یونایتد کار می‌کرد، گفت: «من رئیس آکادمی او بودم، وقتی میسون ۱۵ ساله بود، مورینیو پرسید: این بچه کیست؟ و بعد گفت: او را بیاورید تا با ما تمرین کند، و من گفتم: نمی‌توانیم، چون او در مدرسه درس می‌خواند و قوانینی وجود دارد».

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی