نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
آمریکایی‌ها سر کار رفتند؛ تاریخ اولین حضور مسی در MLS مشخص نیست!/ قیمت عجیب برای بلیت دیداری که مشخص نیست مسی در آن حضور داشته باشد
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین حضور مسی در MLS به طور غیر رسمی برای ۲۱ جولای تبلیغ شد، اما اکنون، مدیر ورزشی این باشگاه گفته که نمی‌توان این موضوع را تایید کرد.

اینترمیامی مدتهاست که از اولین حضور مسی در تاریخ ۲۱ جولای حرف می‌زند اما روز پنچشنبه اعلام کردند که نمی‌توانند حضور او را برای این بازی که تمام بلیت‌هایش پیش‌فروش شده تضمین کنند.

مدیر ورزشی باشگاه اینترمیامی، کریس هندرسون، گفت که مدارک مربوط به مسی و سرمربی جدید جراردو تاتا مارتینو هنوز در حال بررسی است. مارتینو روز چهارشنبه توسط تیم معرفی شد، اما تا زمانی که ویزای او کامل نشود، عملا نمی‌تواند مربیگری را آغاز کند. انتظار می‌رود مسی در اوایل جولای با این تیم قرارداد امضا کند و برنامه‌هایی برای مراسم معارفه در ۱۶ جولای وجود دارد. هندرسون گفت: «در مورد لئو، شرایط توافق شده است، اما ما در حال تکمیل کارهای اداری با لیگ فوتبال آمریکا هستیم و اتمام آنها زمان‌بر است.»

در حالیکه تمام بلیت‌های بازی ۲۱ جولای جام لیگ برابر کروس آسول با قیمت بالا به فروش رسیده، برخی از این بلیت‌ها در بازار سیاه با قیمتی بیش از ۱۰۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد. همه اینها به خاطر دیدن لیونل مسی است اما همچنان مشخص نیست که آیا او در این تاریخ بازی خواهد کرد یا خیر.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مهسا IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    شما فقط چشم میزنید ببینید امریکا چکار کرده و ازش خبر بسازید
  • اسم من ؟؟؟ IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    چی؟ 10000 دلار ؟ قیمت ماشینه مگه . شایعه هست این قیمت ها
  • حفیظ الله سبزیزاده IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی