نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
این زن جلوی ترکیدن بزرگ‌ترین بمب فوتبال جهان را گرفت!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک ایجنت خیلی صریح در مورد وضعیت کیلیان امباپه و اشتباهش در سپردن امور به دست مادرش صحبت کرده است.

وضعیت کیلیان امباپه همچنان موضوع داغ روز است؛ اینکه آیا او در پاری‌سن‌ژرمن خواهد ماند، آیا از پاریس خواهد رفت یا اینکه آیا او می‌توانست در گذشته این کار را انجام دهد.

این دقیقاً همان چیزی است که «ایوان لیمی» ایجنت «فرلند مندی» و دیگران، در برنامه After Foot RMC به آن اشاره کرد. این ایجنت معتقد است که امباپه به جای اینکه همه کارها را به دست مادرش «فائزه لماری» بسپارد باید یک ایجنت داشته باشد.

لیمی گفت: «این کار او نیست، او قادر به عمل کردن نیست. من می‌خواستم یک رستوران باز کنم اما آشپزی بلد نیستم، بنابراین این کار را نکردم. باید واقع‌بین باشید و کاری که بلد هستید را انجام دهید. برای مدیریت برنامه‌های پسرش و دیگران باید مجوز این کار را داشته باشد.»

در واقع لیمی معتقد است که اگر امباپه ایجنت داشت آینده‌اش متفاوت می‌شد. «من مطمئن هستم که اگر او دو سال پیش در زمان مذاکره با رئال مادرید یک ایجنت داشت، به رئال مادرید می‌رفت. وقتی کدها را ندارید، وقتی عادات و آداب و رسوم را بلد نیستید، وقتی با رهبر یک باشگاه تاریخی طوری صحبت می‌کنید که انگار دارید با کسی که مدت‌هاست می‌شناسید حرف می‌زنید، کارها پیش نمی‌روند. شاید شما ندانید که چگونه وضعیت را مدیریت کنید تا به آنجا برسید. او هنوز در پاریس است و واضح است که از حضور در آنجا خوشحال نیست.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی