نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جزئیاتی درباره پیشنهاد غیرمنتظره تابستانی/ کاپیتان تیم ملی انگلیس در نوک حمله بایرن‌مونیخ؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه بایرن‌مونیخ با وجود اصرار باشگاه تاتنهام به حفظ هری کین، تصمیم دارد ستاره تیم ملی انگلیس را به خدمت بگیرد.

باشگاه تاتنهام مصمم است که هری کین را با وجود علاقه بایرن‌مونیخ در لندن نگه دارد. گزارش‌هایی از آلمان مدعی شدند که غول بوندس‌لیگا بایرن‌مونیخ پیشنهادی در حدود ۶۰ میلیون پوند برای کاپیتان تیم ملی انگلیس که یک سال از قراردادش باقی مانده، ارائه کرده‌اند.

با این حال منابعی از باشگاه تاتنهام دریافت هرگونه پیشنهادی را تکذیب کردند و مدعی شدند اگر چنین پیشنهادی وجود داشت هم نادیده گرفته می‌شد، چرا که آن‌ها قصد دارند هری کین را حفظ کنند.

باشگاه رئال‌مادرید هم اوایل تابستان پس از این که به این مهاجم ۲۹ ساله اعلام شد برای فروش نیست، علاقه‌اش را برای جذب او کاهش داد و بایرن‌مونیخ هم می‌تواند انتظار پاسخی مشابه داشته باشد. دنیل لوی رئیس باشگاه امیدش را برای راضی کردن کین به امضای قرارداد جدید و ممانعت از ترک مجانی باشگاه در سال آینده، از دست نداده است.

کین در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد و در ابتدا فقط به منچستریونایتد علاقه داشت تا بتواند از رکورد ۲۶۰ گل آلن شیرر در لیگ برتر گذر کند. اما با وجود این که در حال حاضر فقط تنها ۴۷ گل از شیرر عقب است، سران باشگاه بایرن‌مونیخ ممکن است نظر او را برگردانند. این در حالی است که او می‌تواند قیمتش را تعیین کند و باشگاه دیگری را پس از منقضی شدن قراردادش با اسپرز در تابستان آینده، انتخاب کند.

کین هرگز جامی نبرده و تقریباً تضمین می‌شود که به خشکسالی جام در بایرن‌مونیخ پایان دهد، چرا که این تیم قهرمان ۱۱ دوره اخیر بوندس‌لیگاست. با حضور کین هم شاید بایرن‌مونیخ به آرزوی کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شود.

نشریه آلمانی «بیلد» مدعی شده که کین و بایرن پیش از این به توافق اصولی رسیده‌اند و حالا تصمیم‌گیری برعهده تاتنهام است.

این مطلب را هم بخوانید: درخواست عجیب و غریب مرد عنکبوتی از دو ستاره فوتبال!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی