نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
۰ |
۰
تصمیم جنجالی نیمار مشخص شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار که قصد جدایی از پی‌اس‌جی در این تابستان را داشت، نظرش عوض شده و به باشگاه اعلام کرده که ماندنی است.

در انتظار حل و فصل وضعیت آینده کیلیان امباپه و امضای قرارداد با لوکاس هرناندس، نیمار نیز برای پی‌اس‌جی به یک معضل تبدیل شده است. اگرچه در وهله اول پاریسی‌ها به این بازیکن اعلام کرده بودند که قصد فروشش را دارند و تمایل دو طرف برای جدایی یکسان بود، وضعیت این بازیکن برزیلی ۱۸۰ درجه تغییر کرده است.

 طبق گزارش اکیپ، نیمار حالا می‌خواهد در پاریس به فوتبالش ادامه دهد و باشگاه نیز نظرش را تغییر داده است. پی‌اس‌جی دیگر مطمئن نیست که بخواهد از شر ستاره برزیلی و حواشی بی پایانش خلاص شود.

نیمار با تغییری ۱۸۰ درجه‌ای اعلام کرد که ماندنی است و باشگاه نیز مانعش نخواهد شد. انتخاب لوئیس انریکه به عنوان مربی جدید پی‌اس‌جی که البته هنوز رسمی نشده، در تغییر عقیده نیمار نقش داشت. یک سال پیش، این بازیکن به طور یکجانبه بند تمدید خود را تا سال ۲۰۲۷ فعال کرد و در پیامی روشن به رهبران باشگاه مبنی بر اینکه حاضر به ترک پاری سن ژرمن نیست، قراردادش را تمدید کرد.

نیمار فصل قبل شروع خوبی داشت ولی پس از جام جهانی و در جریان یکی از بازی‌های پی‌اس‌جی به شدت از ناحیه مچ پا مصدوم شد و پس از جراحی اعلام شد که فصل را از دست خواهد داد. در بسیاری از بازی‌ها اولتراهای پاریس شعارهایی علیه نیمار سر می‌دادند و خواهان جدایی او بودند ولی به نظر یکسال دیگر نیز باید نیمار را در تیم محبوبشان تحمل کنند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی