نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
واکنش کاپیتان سابق استقلال به پیشنهاد سرپرستی؛ پیشنهاد بدهند قبول می‌کنم/ نمی‌خواهم مربی شوم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال اعلام می‌کند که علاقه‌ای به مربیگری ندارد و ترجیح می‌دهد در زمینه مدیریتی و سرپرستی کار کند.

مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال گفت: نکونام بهترین گزینه داخلی حال حاضر بود و به نظرم انتخاب او درست بود اما به هر حال باید شرایط برای موفقیت او هم فراهم شود تا بتواند خوب کار کند.

وی در خصوص حضور هاشمی‌نسب در کادر فنی استقلال اظهار داشت: من پارسال به حضور برخی از افراد در کادر فنی استقلال انتقاد کردم که در نهایت مشخص شد ، انتقاد من درست بوده و آن‌ها نتوانستند کمکی به ساپینتو کنند. در مورد هاشمی‌نسب باید بگویم که حضور یکی مثل او در استقلال نیاز بود و امیدوارم بتواند به تیم کمک کند.

امیر آبادی در ارتباط با این که هنوز سرپرست استقلال انتخاب نشده است، گفت: استقلال پیشکسوتان بزرگی دارد که می‌توانند به تیم کمک کنند. من شنیده‌ام رضا حسن‌زاده هم از گزینه‌ها است که به نظرم حضور او هم می‌تواند به استقلال خیلی کمک کند.

وی در خصوص این که در صورت پیشنهاد از استقلال، علاقه به همکاری با نکونام دارد گفت: من تحصیلات مدیریتی دارم و ترجیح می‌دهم در زمینه مدیریتی و سرپرستی کار کنم و علاقه‌ای به مربیگری ندارم اما اگر در زمینه تخصصم از من دعوت به همکاری در استقلال شود با کمال میل می‌پذیرم چرا که استقلال خانه ما است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کلنگلیس IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    وقتی توسایپابود یک موتور هونداداشت وچنان باافتخارباهاش عکس میگرفت انگار الگانسه بازیکن خوبی بود وبااخلاق واستقلالی هزارآتیشه هرجاهست موفق باشه ولی به درد سرپرستی استقلال نمیخوره سرپرست تیمهای بزرگ باید ابزار شون ازنظرظاهر وباطن کامل باشه وگرنه نمیتونن حاشیه های تیموجمع وجورکنن ....من این امیرآبادیرو خیلی دوست دارم ولی این کاره نیست
  • اصلانی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    مهدی امیرآبادی یک استقلالی نیست و قبلا برای تخریب باشگاه استقلال به دروغ گفته بود فرهاد مجیدی از پودر نیروزا استفاده می کرده و هیچ مدرک و سندی برای ادعایش نداشت ولی ضربه سنگینی به باشگاه استقلال زد. پس حالا نباید اجازه بدن چنین فردی در باشگاه استقلال در هر سمتی حضور داشته باشه.
  • اصلانی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    سید حجت کریمی هم با انتخاب افراد کوچیک می خواد هم استقلال رو نابود کنه و هم این بازیکنان چون مدیونش هستن اطاعت محض ازش داشته باشن چون بازیکنان بزرگ به هیچ عنوان زیر بار حرف های اشتباه حجت کریمی نمیرن
  • جرق جروق کوهی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    بدبختی استقلال را ببین که چه کسانی بهش چشم دوخته اند!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی