اتفاقات عجیب برای تیم سقوط کرده/ خطیبی و مس به آخر خط رسیدند
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جوهر امضای رسول خطیبی با مس کرمان هنوز خشک نشده که برخی زمزمه ها از جدایی‌اش از این باشگاه شنیده و گفته می شود گویا پای اسناد مربوط به محل قبلی فعالیتش در مس سونگون در میان است.

همزمان با انتشار اسناد و مدارکی مربوط به مسایل مدیریتی باشگاه مس سونگون در فضای مجازی، برخی گمانه‌ها در خصوص قطع همکاری خطیبی با مس کرمان نیز قوت گرفته است.

این روزها در شرایطی قطع همکاری خطیبی با باشگاه مس کرمان مطرح می شود که رد پای شرکت مسی ها در این اقدام نیز دیده می شود؛ آنطور که به نظر می رسد مشکل اصلی در ادامه همکاری شرکت مس با این سرمربی مربوط به مسایل حل نشده در باشگاه مس سونگون باشد.

خطیبی پیش از این عهده دار مدیریت باشگاه مس سونگون بود اما با استعفا از این مسئولیت به کرمان آمد و از هفته گذشته در قامت سرمربی تیم فوتبال مس کرمان معرفی شد.

اما با توجه به اظهارنظرهای غیررسمی، مسئولان شرکت مس خواستار روشن شدن وضعیت او در مس سونگون شده اند و اکنون خطیبی باید آن مسایل را حل کند تا بتواند هدایت مس کرمان را در این فصل لیگ دسته یک کشور بر عهده بگیرد.

سرمربی پایه اصلی چینش یک تیم است و باوجود نزدیک شدن به فصل جدید مسابقات بایستی این موضوع با سرعت بیشتری حل و فصل شود تا مس کرمان بتواند با سرعت وارد بازار نقل و انتقالات شود.

وضعیت خطیبی به عنوان سرمربی مس کرمان براساس اظهارنظر های غیر رسمی تا چندروز آینده مشخص خواهد شد.

خطیبی پیش از این سابقه صعود تیم های آلومینیوم اراک، ماشین سازی تبریز و گسترش فولاد تبریز به لیگ برتر را داشته و اکنون برخی هواداران مس کرمان در اظهار نظرهای خود به شدت خواستار حضور او در این تیم هستند و حال باید منتظر ماند و دید که آیا همکاری خطیبی با مس کرمان ادامه می یابد یا به پایان می رسد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی