نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
سپاهان اصفهان
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هواداران سپاهان امیدوارند که تیم‌شان فعالیت خود را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه آغاز کند.

سپاهان اصفهان همواره تیمی خبرساز در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بوده و انتظار می‌رفت که در ۱۶ روز اخیر که بازار تابستانه فعالیت خود را آغاز کرده، طلایی‌پوشان اقدام به جذب بازیکن جدید کنند؛ به‌ویژه آنکه در فصل اخیر، دست شاگردان ژوزه مورایس از رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی کوتاه ماند و بعد از پایان فصل، سرمربی پرتغالی بلافاصله با شناسایی نقاط ضعف تیمش، فهرست بازیکنان موردنظر خود را در اختیار مدیران باشگاه قرار داد و برای گذراندن تعطیلات از ایران رفت.

مورایس به ایران بازگشته و قرار بود که روز گذشته (یکشنبه) تمرینات پیش‌فصل سپاهان آغاز شود اما با توجه به تاخیر در فرآیند نقل‌وانتقالاتی سپاهان، زمان آغاز تمرینات پیش‌فصل طلایی‌پوشان هم به تاخیر افتاد و قرار است از روز چهارشنبه هفتم تیرماه و در شرایطی که تیم‌های پرسپولیس و استقلال هم در همان روز قرار است تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز کنند، طلایی‌پوشان اولین جلسه تمرینی خود را برای حضور در لیگ بیست‌وسوم برگزار کنند.

هواداران سپاهان در روزهای گذشته انتقاداتی را به نسبت به مدیران باشگاه ارائه کرده‌اند؛ آن‌هم به واسطه اینکه عملکرد نقل‌وانتقالاتی طلایی‌پوشان رضایت‌بخش نبوده و برخلاف خواسته‌های مطرح شده از سوی مورایس، هنوز بازیکن جدیدی با تیم سپاهان قراردادش را رسمی نکرده است. البته که پیش از بازگشایی پنجره نقل‌وانتقالات تابستانه، سپاهانی‌ها با پیام نیازمند به توافق رسیدند و قرارداد این دروازه‌بان باتجربه دائمی شد و همچنین محمدرضا حسینی با پایان قرارداد قرضی‌اش در گل‌گهر، به جمع طلایی‌پوشان بازگشت تا برای فصل آینده چشم‌انتظار نظر نهایی ژوزه مورایس باشد.

صدای انفجار بمبِ پرسپولیسی سپاهانی ها شنیده شد/ شکار جدید هم از راه می رسد؛ یک پدیده و یک هافبک جوان با بند فسخ ۴.۵ میلیارد تومانی!

سپاهانی‌ها برای دو پدیده جوان دست به جیب می‌شوند

ژوزه مورایس در فهرست خود، نام دو بازیکن پیکان را قرار داده است؛ سامان فلاح و غلامرضا ثابت‌ایمانی. فلاح که فصل موفقی را در پیکان گذراند، در تمرینات پیش‌فصل خودروسازان حضور پیدا نکرده تا شایعات جدایی‌اش از این تیم قوت گیرد. سپاهانی‌ها بعد از نامه‌نگاری رسمی با مدیران باشگاه پیکان، در حال تامین هزینه رضایت‌نامه سامان فلاح هستند و گفته می‌شود که قرارداد این مدافع جوان احتمالاً طی روزهای آینده رسمی خواهد شد تا یکی از خواسته‌های مورایس اجابت شود.

سرمربی سپاهان همچنین برای تقویت خط هافبک تیمش به دنبال جذب غلامرضا ثابت‌ایمانی است. هافبک جوان پیکان در قراردادش بند فسخ ۴.۵ میلیارد تومانی دارد و همین مسئله باعث شده تا سپاهانی‌ها چالش بزرگی برای فعال‌سازی بند فسخ او نداشته باشند و گویا بعد از توافقات شخصی انجام شده، احتمالاً ثابت‌ایمانی هم دیگر خرید تابستانی سپاهان خواهد بود تا دو بازیکن فصل گذشته پیکان، احتمالاً در لیگ بیست‌وسوم در جمع شاگردان ژوزه مورایس حضور داشته باشند.

صدای انفجار بمبِ پرسپولیسی سپاهانی ها شنیده شد/ شکار جدید هم از راه می رسد؛ یک پدیده و یک هافبک جوان با بند فسخ ۴.۵ میلیارد تومانی!

بمب‌هایی که احتمالاً در اصفهان منفجر خواهند شد!

سپاهانی‌ها با توجه به شرایط قراردادی رامین رضاییان و شهریار مغانلو، توانسته‌اند این دو ستاره کلیدی و تاثیرگذار را در فصل آینده در فهرست خود حفظ کنند و گویا آن‌ها در جمع طلایی‌پوشان در لیگ بیست‌وسوم حضور پیدا می‌کنند. گفته می‌شود که ژوزه مورایس برای تقویت خط حمله تیمش، به دنبال جذب دو بازیکن نام‌آشنای حاضر در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه است و در این زمینه از مدیران باشگاه سپاهان خواسته تا با رضا اسدی و رضا شکاری وارد مذاکره شوند که گفته می‌شود هزینه رضایت‌نامه شکاری در حال پرداخت است تا وینگر فصل گذشته گل‌گهر در تیم سپاهان در لیگ بیست‌وسوم حضور پیدا کند.

مدیران باشگاه اصفهانی همچنین در زمینه جذب رضا اسدی هم مذاکرات مثبتی را با او داشته‌اند و در شرایطی که تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال و تراکتور تبریز هم خواهان جذب رضا اسدی هستند، گفته می‌شود که سپاهانی‌ها شانس بیشتری برای جذب رضا اسدی دارند. در صورت جذب احتمالی اسدی و شکاری و حفظ احتمالی مغانلو، به نظر می‌آید که جذب فرآیند مهاجم خارجی منتفی خواهد شد. البته که اگر مورایس بخواهد از رضا شکاری در پست وینگر استفاده کند، احتمال جذب مهاجم خارجی هم وجود دارد.

در همین ارتباط: شکار بزرگ از آشیانه سپاهان!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • Gaber IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    شهاب زاهدی یک سرو گردن از اینها بالاتر هست امیدوارم جذب پرسپولیس شود
    • دوچرخه سواران دسته سومی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      جذب شد انشالله میترکونه❤️
  • ارتش سرخ IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    هرچه ولخرجی کنند بازپرسپولیس قهرمان لیگ بیست وسوم میباشه حالا س پا ها ن رونالدو ومسی جذب کنه
    • مرتضی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      پرسپولیس عددی نیست در حد یه نیم محلی
  • شله زرد IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    اون همه دزدی نودهزار میلیاردی چی شد که این چه بشه؟😓😓😓😓
  • 6 IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    سالهاي قبل هم هي ميخريدن ولي اخرش هيچ. نو جام!! تو حذفي كه 4 تايي شدند با احترام و تو ليگ هم با افتخار زير پرسپوليس
  • خخخ IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    لنگیاام دوباره برید ی سامانه پیامکی بزنید پول جمع کنید تا بازیکن بهتون بدن.میسوزیناااااا😂😂😂😂😂
  • ناشناس IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    بیلیاردی هم خرج کنین باز پرسپولیس قهرمان میشه مثل سال های قبل که بازیکن گرفتین... چی شد ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی