نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟
جباری: مربیان داخلی از کیروش یاد بگیرند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی یک‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ را می‌بینید.

مصاحبه اختصاصی مجتبی جباری هافبک خلاق تیم ملی و استقلال تیتر اول روزنامه خبرورزشی بود و ما از قول او نوشتیم: کیروش مربی بسیار خوبی است که تیم ملی را متحول کرده است. باید بگویم کارلوس قلب ما را تسخیر کرد بنابراین او را باید در تیم ملی نگه داریم. مجتبی جباری در ادامه افزود: مربیان داخلی فوتبال کشورمان باید از کارلوس کیروش یاد بگیرند. مدیریت او روی نیمکت ستودنی است و از لحاظ فنی و علم روز فوتبال نیز آگاهی کامل دارد.

غلامرضا رضایی: حتی فکر کردن به اخراج کیروش هم اشتباه است
غلامرضا رضایی مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس نیز در خصوص برد ایران مقابل کره جنوبی و صعود تیم ملی به جام جهانی برزیل اظهار داشت: قبل از بازی همه بچه‌ها هم‌قسم شده بودند تا کره را شکست دهند چرا که وقتی عکس‌های سرمربی کره را دیدیم، غیرتی شدیم و می‌خواستیم جواب بی‌احترامی او را در زمین بدهیم. رضایی در خصوص کیروش نیز اظهار داشت: او یکی از بهترین مربیان خارجی است که در فوتبال ما کار می‌کند و حالا که تیم به جام جهانی صعود کرده حتی فکر کردن به اخراج او هم اشتباه است و باید با وی در برزیل حاضر باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Milad IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    ۶ تاخوردن رو یاد بگیرن یا چیو ؟ یا قهرمانی های تیم ملی تووو اسیا رو. چی میگید خدائیش ؟ تیم ملی بدون مربی هم همین نتایجی رو میگرفت که کیروش بود گرفت. چه گلی به سر فوتبال زد ؟
  • بنیامن IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    اسکوچیچ چی؟
  • ع ق QA ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    چون کیروش یک استقلالی بود ؟ او زیر فرمان خطیر مظلومی ماجدی و مارکار بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی