نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
قلعه‌نویی: این همدلی در تیم ملی ایران کم‌سابقه بود/ همه دیدند تورنمنت کافا کیفیت خوبی داشت/ با مسائل فنی هیچ کاری ندارم/ خدا به بیرانوند سلامتی بدهد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از عملکرد شاگردانش در تورنمنت کافا ابراز رضایت کرد.

امیر قلعه‌نویی بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از ازبکستان و قهرمانی در تورنمنت کافا در واکنش به این موضوع که علی‌رغم اینکه گفته می‌شد تورنمنت کافا کیفیت بالایی ندارد، بازی با ازبکستان نشان داد تورنمنتی جدی بود، گفت: ابتدا تشکر می‌کنم از همه عزیزانی که در این سفر ما را کمک کردند. من اصلاً به مسائل فنی کاری ندارم. در بازی با ازبکستان ببینید در نیمه اول اتفاقی افتاد که دو بازیکن ما مصدوم شدند و از سعید عزت‌اللهی خواستم که بیرون بیاید، اما از زمین بیرون نیامد و این اولین برد ما بود و این همدلی در تیم ملی کم‌سابقه بوده است.

وی ادامه داد: ازبکستان تیم خوبی بود، قرقیزستان هم با روسیه بازی کرده است. دیروز نیز یک بازی خوب برگزار کردیم، البته این تورنمنت از قبل برنامه‌ریزی شده بود و ما هم دوست داریم با تیم‌های بزرگتر بازی کنیم، در نامه‌ای هم که به فدراسیون دادم خواستیم که با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم، ولی خوشحالیم که بازیکنان با همه وجودشان بازی کردند و از همه تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که «چه برنامه‌ای برای فیفادی بعدی خواهد داشت؟»، خاطر نشان کرد: ما برنامه‌مان را به‌صورت کتبی به فدراسیون دادیم و باید ببینیم می‌توانند این برنامه‌ها را عملیاتی کنند یا نه. ما دوست داریم در شهریور ماه از فیفادی نهایت استفاده را ببریم. ان شاءالله یک مرخصی برویم، چون یک سالی درگیر فوتبال بودیم و بعد از آن باید بنشینیم و برنامه‌های آینده را بررسی و بعد از آن اطلاع‌رسانی کنیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که «چه اتفاقی افتاد که همه بازیکنان تیم ملی به یکباره اینطور همدل شدند؟»، تصریح کرد: واقعا سوال خوبی است. من در سال ۲۰۰۶ هم بودم و الان هم هستم، واقعا بازیکنان تیم ملی همدل شدند. همان اتفاقی که برای سعید افتاد ولی با آن شرایط بازی کرد و بقیه بازیکنان هم گل می‌زنند و خوشحالی می‌کنند. یک ریزه‌کاری‌هایی هست که زیاد توضیح ندهیم. مدیریت تیم خیلی خوب شد. بزرگترهای تیم خیلی به من کمک می‌کنند و از آنها تشکر می‌کنم. کادرفنی خوبی داریم و از آنها هم تشکر می‌کنم. آقای نبی هم در رأس هرم با تجارب خوبی که دارد به ما کمک می‌کند.

وی در پایان درباره شرایط علیرضا بیرانوند گفت: یک اتفاق بدی افتاد، ان‌شاءالله فردا یا پس فردا جراحی می‌شود و ما هم در کنار بیرانوند هستیم، فکر نمی‌کنم بیش از ۶-۷ هفته طول بکشد ما هم دعا می‌کنیم که خداوند به او سلامتی بدهد ولی اجازه دهید ۲۴ ساعت دیگر تکلیف بیرانوند مشخص می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • مسيح IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    اقاي قلعه نوعي بايد دفاع پورعلي گنجي وحاج صفي بزرگترين اتوبان اسيا رو ساختي محبي هم که اصلا خوب نيست خواهشن پورعلي کنجي تو ترکيب نذاز تو جام ملتها نابود ميشيم
  • علی GB ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    بازیها کافکا در حد لیگ اروپا بود شاید هم بیشتر . خدایش کلی خندیدم .
  • حمید IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    بله واقعا کیفیت خوبی داشت خیلی بهتر از بازی‌های تدارکاتی ژاپن و کره و ...
  • Darioush US ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    ta dir nashode in moraby ra biroun konid, man bazy Iran ba Uzbakestan ra didam Iran vaghean bad bazy miakrd, Ghale Noyee aslan savade in karha ra nadarad, bekhoda bayad dar leage daste 3 morabyghary konad, shoma negah konid teame Iran cheghadr stress dasht chonke arange team kolan eshtebah boud
  • تاج کبیر IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    باید کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده و رامین رضاییان و پور علی گنجی از تیم ملی بزاره کنار.لنگی ها هم هر چی میخوان بگن.نباید بهشون توجه کرد.
  • بهرام IT ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    بازی با ازبکستان اون هم تو زمین خودش که خداوکیلی محک خیای خوبی بود و شکی در این نیست چونکه ما خودمان همیشه در تاریخ یا ازبکستان را به زور و با تفاوت یک گل برده ایم یا مساوی کرده ایم و یا حتی باخته ایم.بازی با ازبکستان برای ما خیلی مهم و عالی بود.ضمنا اشکالات تیم کاملا مشخص شد که یکی پورعلی گنجی هست و یکی سن بالای حاج صفی و رضاییان که اصلا جواب نمیدهند و ضمنا قائدی خیلی افتضاح و ضعیف.بقیه همه عالی بخصوص عزت الهی درجه یک و حتی فراتر از عالی،چشمی بسیار بسیار مطمئن و عالی،آزمون آماده و عالی،طارمی خوب و محبی خیلی جنگنده و خوب،کنعانی زادگان خوب،نیازمند حتی مطمئن تر از بیرانوند و خیلی عالی،خط میانی بدون مشکل و مطمئن و فقط مشکل در چپ و راست هست که بازیکن سانتر کن و تند و تیز احتیاج داریم،مقابل ژاپن و کره سرعتی روی رضاییان و حاج صفی و پور علی گنجی هیچ حسابی نباید باز کرد....در ضمن آفرین به وحید امیری.....
  • احمدی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    تاکتیک نداشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی