نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کیلیان امباپه - هری کین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که هری کین در لیست خرید پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته، مسئله قرارداد کیلیان امباپه هم در این باشگاه فرانسوی تبدیل به معضل شده است.

این احتمال وجود دارد که هری کین ستاره تاتنهام در پاری‌سن‌ژرمن زوج کیلیان امباپه در خط حمله شود. نشریه «لوپاریزین» مدعی شد، ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در تلاش است تا کین را به پارک‌دوپرنس بیاورد. 

قهرمان لیگ فرانسه با توجه به جدایی لیونل مسی و حضور این فوق‌ستاره آرژانتینی در اینترمیامی و از طرف دیگر خروج احتمال نیمار، به دنبال تقویت خط حمله‌اش است. الخلیفی هم کاپیتان تیم ملی انگلیس را هدف قرار داده و اعتقاد دارد او زوج خوبی برای امباپه خواهد شد.

با این حال کیلیان امباپه ستاره جوان فرانسوی با ارسال نامه‌ای با مضمون عدم تمدید قراردادش، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را در شوک دیگری فرو برد. در حالی که در تلاش هستند کین را به خدمت بگیرند، از طرف دیگر آینده امباپه هم دغدغه‌شان شده است.

کیلیان امباپه سال آینده بازیکن آزاد خواهد شد و اگر قراردادش را تمدید نکند، به عنوان بازیکن آزاد احتمالاً راهی رئال‌مادرید می‌شود. با این حال باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نمی‌خواهد چنین بازیکن باارزشی را به صورت رایگان از دست بدهد، به همین دلیل شاید همین تابستان او را بفروشند.

در همین رابطه:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسین IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    دیگه خبری از طارمی نیست رفت میلان یا منچستر فک کنم داره میاد پاریس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی