نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
۲ |
۰
سرپرست با حکم جلب آمد؛ پلیس مربی را دستگیر کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال ما تمام شدنی نیست و هر روز چیز جدیدی می شنویم

در جریان کلاس مربیگری B آسیا که در اهواز جریان دارد، اتفاقات عجیبی رخ داد و در حین برگزاری این کلاس مأموران نیروی انتظامی وارد کلاس شدند و هادی فرجی مربی گلرهای استقلال ملاثانی را بازداشت کردند.

گویا در نیم‌فصل دوم فصل گذشته لیگ یک هنگامی که هادی فرجی به همراه عزیز فریسات جایگزین سرمربی سابق می‌شوند، به دلیل مشکلات مالی و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم برای اینکه استقلال ملاثانی بتواند دست به تغییرات تیم بزند، فرجی یک چک شخصی به عنوان ضمانت به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان می‌دهد. با توجه به اینکه سرپرست دو فصل گذشته استقلال ملاثانی اکنون نسبت به دریافت مطالبات خود به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده، چک فرجی به اجرا گذاشته و برگشت خورده، او دستگیر می‌شود.

فرجی می‌گوید: «گناه من این بود که به جای باشگاه، من چک دادم. به این دلیل چک دادم که به استان و تیمم عرق داشتم. اگر من این کار را نمی‌کردم و ۷ بازیکن جدید به تیم نمی‌آوردیم، جزو کاندیداهای سقوط بودیم. سرپرست و مدیر اجرایی سابق باشگاه که چک من را برگشت زد و با حکم جلب سر کلاس مربیگری آمد و این کار را کرد، خودش هم می‌داند که من هیچ‌کاره هستم.»

او در پاسخ به این پرسش که کل طلب سرپرست سابق تیم چقدر است گفت: «حدود ۱۸۴ میلیون تومان. باشگاه می‌گوید این بدهی را پرداخت خواهد کرد و از یک یا دو شرکت صنعتی که قبلاً هم به تیم کمک کرده‌اند، پیگیر است تا این مبلغ را تأمین کند. بازی کردن با شخصیت و آبروی هیچ انسانی خوب و جالب نیست. امیدوارم این اتفاق تلنگری برای مسئولان باشد و بفهمند که در چه شرایطی کار می‌کنیم و سختی می‌کشیم.  »

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رحمان1399 IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    اینم از عجایب فوتبال ایران!!!!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی