نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کیلیان امباپه
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه‌های چلسی و منچستریونایتد به رقابت برای جذب کیلیان امباپه ستاره پاری‌سن‌ژرمن پیوستند.

کیلیان امباپه به پاری‌سن‌ژرمن اطلاع داده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد و در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ با پایان یافتن مهلت قراردادش آنجا را ترک خواهد کرد. این خبر تحول بزرگی در دنیای فوتبال ایجاد کرده و شایعات زیادی را در مورد آینده او به راه انداخته است. در حالی که گمانه‌زنی‌های اولیه به رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی او اشاره می‌کنند، سایر باشگاه‌ها مشتاقانه منتظر تصمیم ستاره پاری‌سن‌ژرمن هستند.

مالکان قطری خیلی تلاش کردند تا او را در باشگاه نگه دارند اما امباپه تصمیم خود را گرفته و خواهد رفت. این وضعیت توجه باشگاه‌های لیگ برتری را نیز به خود جلب کرده و سه تای آنها به عنوان مدعیان اصلی وارد رقابت برای جذب امباپه شده‌اند.

علاوه بر نیوکاسل، منچستریونایتد برای جذب او وارد میدان شده، و با تصاحب مورد انتظار شیخ جاسم بن حمد آل‌ثانی این باشگاه می‌تواند دوباره به روزهای اوج بازگردد.  چلسی نیز وارد رقابت شده است. اگرچه آنها قبل از هر حرکتی باید بازیکنانی مانند روملو لوکاکو، کریستین پولیشیچ، کای هاورتس یا میسون مانت را بفروشند، و دارایی‌های جذابی دارند که می‌توانند با فروششان مبلغ قابل توجهی به دست بیاورند و راه را برای جذب یک فوق ستاره هموار کنند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی