نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سپاهان جنگ بر سر خرید پدیده ایران را از استقلال و پرسپولیس بُرد!/ محصول جدید فوتبال ایران ۲۵ میلیارد تومانی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدیده فوتبال ایران که در آخرین اردو از لیست اعزامی کارلوس کیروش به جام جهانی خط خورد، با باشگاه سپاهان به توافق رسید.

سامان فلاح مدافع تیم ملی امید، جزو آن دسته از بازیکنانی است که سه غول فوتبال ایران خواهان خرید او بودند.

استقلال، پرسپولیس و سپاهان هر سه تمایل داشته و دارند که یکی از خوش آتیه ترین بازیکنان فوتبال ایران را جذب کنند که به نظر می‌رسد بالاخره تیم اصفهانی موفق شد جنگ خرید سامان فلاح را از دو رقیب تهرانی ببرد.

خبردار شدیم باشگاه پیکان برای حل مشکلات مالی خود حاضر است سامان فلاح مدافع جوان خود را به فروش برساند. این باشگاه قیمت فلاح را برای تیم‌های داخلی ۲۵ میلیارد تومان اعلام کرده است و حاضر است در ازای دریافت این مبلغ مدافع جوانش را انتقال دهد. این در حالی است که فصل گذشته مجتبی حسینی به‌شدت مخالف جدایی این بازیکن بود و اعلام کرد اگر او برود هیچ تضمینی برای بقای تیمش در لیگ نخواهد داد. به همین خاطر پیکانی‌ها به دنبال این بودند که فلاح را در زمستان فروخته و مشکل مالی‌ خود را حل کنند که باز هم شرایط پیکان و مخالفت سرمربی این تیم چنین اجازه ای نداد.

پیکانی‌ها اما در همان مقطع تصمیم گرفتند سامان فلاح را در تابستان به فروش برسانند منتهای مراتب یک تصادف وحشتناک نزدیک بود کار دست این بازیکن مستعد بدهد. حالا مدتی می‌شود او از شر آن تصادف و مصدومیت خلاص شده و به تیم امید نیز دعوت شده است.

فلاح در تابستان مورد توجه باشگاه سپاهان هم بود اما مورایس دو مدافع خارجی برای تیمش جذب کرد و پروژه خرید این بازیکن بسته شد. جالب آن که استقلال هم یکی از تیم‌های خواهان سامان فلاح بود  که می‌خواست با انتقال بازیکن به پیکان، مدافع ملی‌پوش این تیم را جذب کند اما تیم تهرانی اعلام کرد فقط با دریافت پول نقد فلاح را واگذار خواهد کرد! یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که خودش یک مدافع میانی ملی پوش بوده و در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان موفق به گلزنی شده نیز از سبک بازی سامان فلاح خوشش می‌آید.

با این وجود سپاهان ظاهرا موفق شده رضایت اولیه باشگاه پیکان را برای خرید سامان فلاح جلب کند. گفته می‌شود باشگاه پیکان در فصل جدید نیز قصد دارد با حداقل هزینه در لیگ برتر شرکت کند و بخشی از بودجه لیگ بیست و سوم را از فروش سامان فلاح به تیم سپاهان تأمین کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۶
  • سیروان FR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    پرسپولیس و استقلال و محدود میکنن که شله زرد بریز بپاش راه بندازه
    • احمدرضا IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      همیشه همین طور بوده اصلا تا حالا سه پایه پرونده داشته تو فیفا یا محروم شده؟ همش سرخابی محروم شدن #مافیای زرد
  • ساوالان IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    سقف قرارداد را برای سپاهان برداشتند.. این طور بیان کنیم بهتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! در رابطه با اون اب ها الوده عرض کنم. رویانیان یک چیزی پراند... ایم اقا در زمانش هم قرار بود دانشگاه شبکه فرودگاه غیره بزند. بجز خرید بازیکن خوب... استقلال در زمان احمدی نژاد اون قهرمانی اش هم بخاطر رویانیان و خرید های در جه چندمی بود. منتخب ایران هم در استقلال بود.. عرض کنم ایشان گفته اب الوده از طرف باشگاه بوده. پرسپولیس اب را الوده کرده تا بازیکن مسموم شود . و به سپاهان ببازد.. مرغ پخته خنده اش می گیرد.. همین امروز باید درویش شکایت کند و سند بخواهد... باید.... اگر همه چیزی بوده.. پس نفوذی بوده. باز باید بازخواست شوند.
  • ناشناس IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    وقتی رییس فدراسیون از خودشون باشه شله زرد هم قهرمان دو یک نفره می سه چون سرخابی ها عملا با قانون سقف قرارداد کنار می رن.
  • شله زرد IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    فصل قبل نتونستن قهرمان کنن این فصل با سقف قرارداد می خوان جلوی پرسپولیس بگیرن شله زرد قهرمان شه
  • امیر IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    باسلام تنها راه جلوگیری از این وضع بازرسی درست وسقف بودجه تعیین کردن هست دولت باید تیمهای لیگ برتر رو همه رو خصوصی کنه نه فقط استقلال وپرسپولیس رو وگرنه عدالت از بین میره الان سپاهان از کجا اینقدر پول داره بریز وبپاش میکنه پول بیت المال اینقدر بی حساب وکتاب شده که هیچ کس حرفی نمیزنه ایا سپاهان ودیگر تیمهای صنعتی قرار هست اصلا خصوصی بشن ودستشون رو از بیت المال مسلمین بیرون بکشن ؟
  • مهدی همدانی IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    مسئولان شله زرد که دستشون در فدراسیون بازه، هر کاری کنن پرسپولیس قهرمانه لیگ ۲۳ و بعد از تیم بزرگ پرسپولیس کیسه و شله زرد به فکر سومی باشه!
  • قرمزته IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    تاج میخواد اصفهان امسال به هر شکلی هست قهرمان بشه اما کور خوانده فلاح شاگرد یحیی میشه
    • مجید IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      ۶تا قهرمانی های پرسپولیس در دوره تاج اتفاق افتاده همه میدانند تاج پرسپولیسیه
  • جسی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    آخه این لیگ مسخره ارزش نوشتن نظرداره تیم ها هم تاحدی که لیگ پائین‌تر نرن خرید کنن یه جام بیشتر نداریم اونم ماله پرسپولیس هست 50میلیون طرفدار داره مصلحت مملکت مهمه وسلام
    • فرشاد کورد اورمیه IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      مصلحت مملت چه ربطی به لنگگگ داره .اوف ۵۰میلیون .پیاده شو باهم بریم لنگگگگگگگی
  • ناشناس IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    اقا من یه سوال دارم این سپاهان یا گل گهر این پولهارو از کجا میارن مگه فولاد مبارکه سپاهان مال دولت نیست چه جوری اجازه میدن مدیرانش هر جور دوست دارن پول فروش شرکت رو بذلو بخشش کنن مگه اون شرکت دولتی نیست ؟؟
  • جواد IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    ای دادبیداد عجب مملکتی داریم،بیرانوند بزرگ اونه قراردادش بعد اینه قرادادای دیگر تیم‌ها حالا کی قهرمانه؟؟؟❤️ واقعا تاسف که پرسپولیس این پولارو داشت تواسیا که هیچ تودنیا میدرخشید
  • KDB IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    برای سپاهان قوانین معنی خاصی نداره ....
  • جواد IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    پرسپولیس قهرمان میشه بازهم اما اگرنشه سپاهان بشه اشکالی نداره پرسپولیس زیاد قهرمان شده هدف پرسپولیس باید قهرمانی دراسیا باشه لیگ برتر زیاد قهرمان شده استقلالی ها هم تیمشون رو تقویت کنن اگه یه وقت مجوز گرفتند رفتند اسیا حداقل بتونن عابرومندانه حذف بشن بانتیجه ۶بر۱ حذف نشن
  • م IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    لنگیا و کیسه ها سوختینا
    • شمس آذر؛احترام بگزارید...احترام بگزارید IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      🤣🤣🤣 امسال شمس قهرمانه. ولشون کن
  • زیگزاگ IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    یه مدیر کار درست هم واسه استقلال بذارید. مکه قربان زاده میذاره؟!؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی