نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
یک ایرانی دیگر در قطر سرمربی شد!/ عقد قرارداد با مربی تیم قهرمان جام حذفی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه الشمال از عقد قرارداد با پویا اسبقی به عنوان سرمربی این تیم خبر داد تا از اول تیرماه تا پایان فصل جدید هدایت این باشگاه را بر عهده بگیرد.

این سرمربی جدید قرار است تیم الشمال را برای فصل آینده هدایت کند که طبق اعلام مدیران این باشگاه، آماده سازی این تیم با تمرینات چند روزه در دوحه آغاز می شود و در ادامه تیم در بازه‌ای دو هفته ای از میانه آگوست، اردوی خارجی خود را در اتریش برگزار خواهد کرد.

پویا اسبقی در سال‌های گذشته در تیم‌های زیادی را مشغول به کار بوده که آخرین آنها حضور در تیم ستاره سرخ بلگراد صربستان بود که با قهرمانی این تیم در جام حذفی صربستان همراه بود.

او همچنین پیش از این در سال ۲۰۲۱ مسئولیت فنی باشگاه بارنزلی انگلیس را بر عهده گرفت و پیش از آن در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ علاوه بر گوتنبرگ سوئد، مربی تیم ملی زیر ۲۱ سال سوئد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرش IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    طبق معمول سرمایه هایی که باید در ایران و برای ایرانی باشد در انسوی ابها مشغولند اینهم یکی از نشانه های بیعرضگی مسئولان ما
    • محمد IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      یعنی برانکو و دیگر مربیان خارجی که در ایران کار کردن دلیل بی لیاقتی مسولان کشورشان هست?! دوست من اینکه مربیان ایرانی را خارج از کشور قبول کنند دلیل پیشرفت فوتبال ایران هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی