نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مایلی کهن و قلعه‌نویی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد مایلی کهن سرمربی پیشین تیم ملی دوباره علیه امیر قلعه‌نویی و البته رضا عنایتی به‌شدت موضع گرفت.

محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی که چندی قبل در گفت‌وگو با خبرورزشی به شدت پیرامون رفتار امیر قلعه‌نویی انتقاد کرده بود، حالا دوباره حرکات او را زیر سوال برده و البته این بار رضا عنایتی را هم بی‌نصیب نگذاشت.

محمد مایلی‌کهن این بار متنی را در اختیار ما گذاشت تا صراحتا و مستقیم علیه سرمربی تیم امید دست به قلم شده باشد. البته  مایلی‌کهن در این متن اسمی از امیر قلعه‌نویی نیاورده اما به اشکال مختلف نشانه‌های او را هم داده است.

ملت شریف، دوست‌داشتنی و نجیب ایران
این روزها در پی انتخاب [...] که عنوان ژنرال توسط مافیا درونی و بیرونی برازنده خود می‌داند مانع از آن شد که یکی از نجیب‌ترین، بابرنامه‌ترین و عالم‌ترین و صادق‌ترین مربی جوان تمامی ادوار فوتبال ایران یعنی جناب آقای محرم نویدکیا نتواند بر روی نیمکت وزین تیم ملی امید کشورمان بنشیند و عجبا که به‌راحتی توانسته بر سر بزرگانی همچون حاج محمود خسروی وفا شیره مالیده تا فردی را که هیچ کارنامه مثبتی در دوران سرمربیگری خود نداشته صرفا به دلیل فرمانبری محض از گروهبان قندعلی به عنوان سرمربی تیم ملی امید به جامعه فوتبال معرفی نماید.
به‌راستی وقتی عزیزانی چون نویدکیا عزیز با آن کارنامه درخشان در دو دوره لیگ حرفه‌ای فوتبال کشورمان با کمترین هزینه و یا وحید هاشمیان نازنین باوقار دوست‌داشتنی که مدت‌ها به عنوان کمک‌مربی تیم ملی بزرگسالان بدون کوچکترین حاشیه‌سازی با نجابت هرچه تمام‌تر در خدمت فوتبال کشورمان بود ویا ابراهیم صادقی عزیز، مهربان، صادق با بیشترین علم و دانش و آگاهی تجربی و علمی حضور دارند باید این نیمکت گران‌بهای تیم ملی امید به فردی که در عرصه مربیگری نا موفق‌ترین و کم‌سابقه‌ترین است برسد که آخرین آن بر روی نیمکت نفت مسجدسلیمان این تیم محبوب و دوست‌داشتنی بود که آن را به لیگ دسته یک سوق داد آن‌هم با دریافت پانصدمیلیون تومان در ابتدای کار و رها کردن آن بعد از دریافت پانصد میلیون تومان ناقابل، آن‌هم برای شش مسابقه که ماحصل آن دو شکست و چهار مسابقه بود؛ آیا اگر به ابراهیم چرخی این مقدار پول را می‌دادیم حداقل این‌قدر معرفت داشت که تا آخر به تعهداتش عمل نماید و تیم محبوب نفت مسجدسلیمان را به امان خدا رها ننمایید.
مردم شریف و نجیب ودوست داشتنی ایران
بداننید تا زمانی که خون در رگ‌هایم جاری است و نفس می‌کشم صدای حق‌طلبی و حق‌خواهی‌ام را به پهنای ایران عزیز و دوست‌داشتنی یعنی وطنم طنین‌انداز خواهم کرد و در آینده بازهم خواهم گفت که چگونه گروهبان قندلی که هنوز هم تفاوت بین کل یوم و کل‌هم را نمی‌داند چندین هکتار زمین در کردان کرج توسط رئیس هیئت‌مدیره وقت استقلال دریافت نماید و بعدها با فروش آن به ثروتی غیرقابل تصور دست یابد تا این‌گونه خود را پدرخوانده فوتبال در همه عرصه‌ها بداند اما به خداوندی خدا سوگند تا زمانی که خون در رگ‌هایم جاری است با این‌گونه افراد فاسد و خودبزرگ‌بین مبارزه خواهم کرد و از بادی‌گاردها (علی) و لمپن‌های پیرامونی‌اش نمی‌هراسم چرا که دینم به من آموخته هیچ دستی بالاتر از دست خداوند نیست و عزت و ذلت دست اوست ولاغیر.

مصاحبه قبلی مایلی‌کهن با خبرورزشی را بخوانید: مایلی‌کهن‌: سپاهان بهتر از پرسپولیس است/ کل مجموعه آزادی با آن عظمت را ۵ ساله ساختند، اما حالا برای تعمیرش.../ پرسپولیس تیم برتر دربی نبود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹۰
  • آرش IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    مایلی صدای حقگوی فوتبال ماست
    • شاهین IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      عنایتی همانی نیست که فصل قبل مربی هوادار بود . سه بازی مانده برای استقلال مفسر بود . و ارزوی قهرمانی می کرد...
    • سینا IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      صدای مردم.. حرف دل مردم..
    • پرویز IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      کلنگ جان اگر واقعا معتقدی عزت دست خداست ، خداوکیلی از بین خودت و قلعه نوعی ، کدوم رو در موقعیت عزت میبینی ؟!!!! پر افتخار ترین مربی لیگه و بیش از ۱۰۰۰ امتیاز با تیم‌های مختلف در لیگ گرفته.دومین باره که مربی تیم ملی میشه و دوره قبل هم بدون باخت کنار گذاشته شد.در دوران بازیگری هم به رغم شما یه فرمانده تمام عیار در وسط زمین بود که به همین دلیل بهش ژنرال میگفتن.تو چی.خداوکیلی همون برخی نتایج خولی هم که گرفتی به خاطر ستاره های بی بدلیل اون دوره بود نه مربی گری تو.دایی ، باقری ،میناوند،مهدوی کیا ، خاکپور،پاشازاده،خداداد و ... هر یک نفرشون یه تیم بودن ولی تو همه رو با هم داشتی والبته خالی از شعور و تشخیص بودی چون بازیکن سال آسیا(خداداد) و بازیکن منتخب جهان(پاشازاده) رو قبول نداشتی و بارها و بارها با دایی و باقری به مشکل خوردی.ساختار فوتبال پاک نیست ، قبول.ولی امثال تو هم توی همین ساختار انتخاب شدید و اگه ناپاکه ، انتخاب خودت هم زیر سواله!!
    • اشکان IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      مایلی کهن همیشه در اغراق کردن معروف بوده و هس ولی انصافاً این بار در مورد مقایسه رزومه کاری نویدکیا و عنایتی درست گفته. اما مایلی کهن همیشه خودش رو بر حق می‌دونه و علیه هر کسی دوست داره حرف میزنه ، چه کسی این وظیفه رو به مایلی کهن داده که علیه افراد فاسد بقول خودش، مبارزه کنه؟! مبارزه یعنی مصاحبه کردن و هر چی دلت خواستن، گفتن؟ اگه مدرک و سندی داره شکایت کنه و اگه نداره صحبتاش مصداق بارز افترا هست و چون از همین موضوع می‌پرسه و مدرکی ندارم مستقیم چیزی نگفته و اسم القاب آورده که اگه شکایتی شد بگه منظورم این فرد نبوده!! چرا وقتی ادای مردمی بودن درمیاره و حرف از بیکاری و تورم میزنه مقصر رو معرفی نمیکنه مگه ادعای مبارزه با فساد و حق گفتن و با حق بودن درنمباره؟ درسته عده زیادی بیشتر به ظاهر نگاه میکنن ولی با خراب کردن کسی هم نمیشه آدم خودشو تطهیر کنه
    • ژنرال IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      مایلی از نتیجه گرفتن تیم ملی توسط قلعه نوعی به وحشت افتاده متاسفانه داره دست وپا میزنه تا دو استقلالی در تیپ ملی و امید نتیجه نگیرن جناب مایلی زمان اسکوچیچ و استیلی کلا سکوت کرده بود چون طرفدار پرسپولیس یودن و متاسفانه مایلی آدم کینه توزی هست ومشکلش استقلالی بودنه' فرهاد مجیدی را زمانی که استقلالی نبود دعوت میکرد اما همینکه به استقلال رفت خطش زد نامردند به تمام معنا
    • امیر رضایی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      حبر ورزشی بشدت دنیال تخریبه امیر قلعه نوعی هستش
    • تاجی اصیل IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      به عنوان یه هوادار قدیمی باید بگم متاسفانه اکثر حرفهای مایلی کهن درست بود ، درسته که مایلی زبون تند و تیزی داره ولی بیراه نگفت! واقعاً اصولی کجای فوتبال ایران هست که همچین پستی داره؟ عنایتی کجای مربیگری ایران هست که همچین پستی داره؟ مگه فدراسیون اختیاری از خودش نداره که سرمربی بزرگسال برای تیم امید مربی تعیین میکنه؟! اوضاع فدراسیون خراب تر از این حرفاس. بحث رو رنگی نکنید پرافتخارترین مربی ایران بودن، چه ربطی به انتخاب کردن مربی تیم امید داره ؟
    • محمدرضا IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      سلام به پاک ترین وافتخار آفرین ترین مربی ایران جناب مایلی کهن عزیز زمانیکه تیم ملی راتحویل شما دادن خاک مرده روی تیم پاشیده بودن شما با شجاعت تحویل گرفتید وبهترین نتایج را رقم زدید در دالیان چین ورزشگاه طلسم شده که چین نباخته بود ۶گل به کره جنوبی وعربستان مالدیو 17 گل خورد نتایج تکرار نشدنی وترانسفر شدن بازیکنان به اروپا فقط چون حق گفتی طرد شدی حالا تیم بابهترین نفرات والبته دانش مربی ایتالیایی در اختیار مافیا فوتبال ایران قرار گرفته که خود استقلالی‌ها ی اصیل قبولش ندارن وبا خفت وخونریزی کنارش گذاشتن حالا نتایج را خ اهیمت دید حاجی خودتا ناراحت نکن اینجا ایرانه.....
  • علی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    احسنت وقتی عنایتی میاد میشه مربی تیم امید بابد به وجود مافیا ایمان بیاوریم
    • عادل IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      اون موقع که درخشان یا استیلی بودن،مشکلی نبود؟؟؟
    • ناشناس GB ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      تاوقتی دست پیروزی چیابود مافیانبود اسکوچیچ خره همه لونگیا بود حالا مافیاشده واقعن قبولدارم مافیارو اگه نبود ۵سال پشت هم قهرمان نمیشدیند
    • بهنام IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      خدا وکیلی تو سابقه مربیگری درخشان و استیلی رو با عنایتی مقا یسه می کنی؟!
  • احمدرضا IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    والله به اقای مایلی کهن،زمانی که به تیم محبوبم هم انتقاد می کند،نمیشود چیزی گفت،چون همیشه ۸۰ درصد گفته هاش صحیح هست و اطلاعات موثق دارد
  • 6 IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    باز ميگم با چه رزومه اي اين عنايتي بارسازاده شد مربي تيم ملي؟!؟؟! اصل پاچه خواري خوب كار ميكند خوب!
    • امیر IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      با همون رزومه ای گ درخشان و مهدوی کیا مربی تیم امید شدن البته استیلی هم یادم رفت
    • سحر IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      در جواب آقای امیر:مقایسه مهدوی کیا با آن رزومه عالی با رضا عنایتی توهین ب شخص مهدی مهدوی کیاست
    • محمد IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      استیلی مربی پرسپولیس بود درخشان سالها مربی بود مهدوی کیا به خاطر مربی گری در تیمهای پایه وشناخت کامل اروپا
  • اولاد علی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    تو خودت چه گلی سر فوتبال این کشور انداختی حاج آقا رضا عنایتی از مربیان با نام و دوست داشتنی ایران است
    • سه گانه IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      چندتاجام اورده؟؟؟فقط چون مربی هرتیمی بوده جلواستقلال باخته شده مربی خوبی...؟؟؟
    • 63 IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      دوست عزیز فارق از تعصب رنگی تو خلوت خودت چند دقیقه فکر کن بعد ببین واقعا به این نتیجه میرسی که عنایتی یک مربی خوب و دوستداشتنی در صطح تیم ملی امید هست؟؟
    • شهباز IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      هرچه هست مثل عنایتی بی معرفت نیست.آه مردم مسجدسلیمان سرنگونش میکنه باخاری و خِفت.چوب خدا صدا ندارد هرچند صبرش زیاده
  • ابی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    بدون شک همه لنگیا از وجود ژنرال و رضای آقای گل در تیم ملی دچار سوزش شدید شده و نیاز به پماد دارند
    • داود IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      سلام اصلا کاری به رنگ ها نداشته باشید حرف حق رو زد : عنایتی کجای این فوتبال بوده و چه غلطی کرده؟ حداقل یکی دو تا رزومه قوی مربی گری داشت ! حرف شما درست بود! ولی خدایی عنایتی بهتر ما نداریم توی این کشور فلک زده؟؟ قطعا مافیاست و پول پارو کردن!!! کی می فهمیم ؟؟
    • داود IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      سلام اصلا کاری به رنگ ها نداشته باشید حرف حق رو زد : عنایتی کجای این فوتبال بوده و چه غلطی کرده؟ حداقل یکی دو تا رزومه قوی مربی گری داشت ! حرف شما درست بود! ولی خدایی عنایتی بهتر ما نداریم توی این کشور فلک زده؟؟ قطعا مافیاست و پول پارو کردن!!! کی می فهمیم ؟؟ شما متعصبانه نگاه نکن. پرسپولیسی ها که دو تا فینال مهم دربی شکست تون دادند خب اگه میزان سوزش رو اندازه بگیرند اونوقت کی سوزش داره؟
    • زنجان تورکلری GB ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      من طرفدار پرسپولیس نیستم عنایتی رو دلال ها آوردن تیم ملی امید
    • کاج شکسته. IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      حرف حساب میزنه کیسه . مافیای ژنرال کاج به همه ثابت شده‌. زمانی که مربی کاج بود با پول ( رشوه) بازیکن میگرفت. یکی مثل میثم بائو که باباش عابربانک قعله مرغی بود.
    • سینا IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      ی حرفی بزن که تو حد و اندازه قهرمانی و جام آوریتون باشه. عنایتی🤣🤣🤣🤣
    • پرسپولیس سرور الاستقلاله IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      ازتیمتون ابی دیدید گرم نمیشه حالا ار علم کردن رضایه اقایه گل وژنرال بالا برید
  • b.n IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    ایشون رو که همه میشناسند که با همه دعوا داره و دم از دیانت هم میزنه یکی نیست بگه آخه کلنگ تو چی هستی که به خودت اجازه میدی ور بزنی اون هم خیلی گنده. ضمناً از شما هم انتظار میره صحبت های هر دیوانه ای را بر علیه سرمربی تیم ملی این کشور رسانه ای نکنید لطفاً
    • پرسپولیس IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      آقای مایلی کهن استاد و اسطوره است، مافیای شما و قلعه نویی تیم ملی را به قهقرا میبرد
    • داود IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      سلام اصلا کاری به رنگ ها نداشته باشید چرا هر کسی حرف می زنه بایکوت میشه؟؟ حرف حق رو زد : عنایتی کجای این فوتبال بوده و چه غلطی کرده؟ حداقل یکی دو تا رزومه قوی مربی گری داشت ! حرف شما درست بود! ولی خدایی عنایتی بهتر ما نداریم توی این کشور فلک زده؟؟ قطعا مافیاست و پول پارو کردن!!! کی می فهمیم ؟؟
  • MIS قرمزته IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    آه مردم نجیب مسجدسلیمان دامن کیسه کش پول پرست پوچ را خواهد گرفت
  • مسعود IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    چرا موقع اعتراضات هیچ ردی ازش نبود
  • راستین IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    آقای مایلی کهن.شما محترم هستین اما قلعه نویی و عنایتی برای ما استقلالی ها عزیز هستن
    • سینا DE ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      شما کور رنگی دارید.. فقط رنگ آبی می‌بینید... قبول کنید قلعه نویی و عنایتی در حد تیم ملی نیستند و نبودند.. با هوچیگری و حمایت از کیروش باعث فاجعه شدید.. درس عبرت نگرفتید.. شما استقلالیها دشمن فوتبال شدید.. و دست نشانده تاج.. هیچ منطقی هم حالیتون نمیشه.. شما فوتبال رو لوث و خراب کردید.. کمی تفکر کنید.. خدا مغزو داده فکرکنید..
  • جرق جروق کوهی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    مرد ناحسابی! تو خودت چند تا تیم را به دسته پایینتر بردی!؟ رویت می شود دم از صلاحیت فنی بزنی و دیگران را قضاوت کنی!؟ تو که از فنس آویزان بودی تا تماشاچیان و خبرنگاران را بزنی مدعی اخلاقیلات هستی!؟
    • سلام US ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      میشه لطفاً یکی از تیمهایی که مایلی کهن فرستاد دسته پایینتر نام ببری
  • سینا IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    حرف دل مردم. تا وقتی تاج بر مسند غیر قانونی فدراسیون هستش همینه.. باید تاج برکنار و بخاطر پرونده های قبلش دادگاهی بشه... خواهشا هر کسی نظر ی داره منطقی و فوتبالی جواب اقای مایلی گهن رو بده. اسم ایران هستش.. هوچیگری و غیرمنطقی و عقده گشایی نکنید..
    • صابر IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      حرف درست، آب از سرچشمه گله در ضمن مقصر اصلی این رسانه است، صبح که چشم باز میکنی میبینی با تیتر هاش مردم را به جون هم انداخته
  • حمید رضا IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    کاش فیلمشم میذاشت ببینین داره گریه هم میکنه یا نه خخخخ
  • عباس IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    واقعا از این اولولک شعوری بیشتر از این انتظار نمیرود که چنین راجب بهترین مربی ایران و آقای گل ایران صحبت کند.عجیب این است که حرفی از مافیای تاج و هاشمیان و پیروانی و گل محمدی صحبت نمیکند.بهتره بیشعور بشینی سر جات و.....اضافی نخوری
  • عامیرزا IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    گرچه فرمت انتقادهای فصلی حاجی مایلی رو خیلی قبول ندارم ولی تو زمین عستقلالیا بدجور عاب تو لونه مورچه میریزه! وپته وشیره پیره این جماعت تبانی گر وتوطئه چین رو روی دایره میریزه خدا خیرش بده که اینقدر شفاف وبدون ترس از این مافیا واژدهای هزارسر در دستگاهها وسیستم جاری تشت رسوایی شون رو دمر میکنه.البته این روزگارسیاه دقیقن یه روزگاری یه که نازنفس عابیاس و بایدهمه امورات دست تاسیون فاسد باقی بمونه تا همه ملت حجم وقاحت وبیشرمی و رفتارهای دون شان انسانی شون رو بیشتر ببینن.طرف با اون پرونده سیاهش که حتی خودیاشونم قبولش ندارن سالهاچسناله میکردکه نذاشتن تو تیم ملی نتیجه بگیرم وحالا باز تو سوناهای زعفرانیه حکم گرفت تا بی افتخار و بی اعتبارهای هم مکتب وهم تیم ودسته هاشو ببره سرکار و کارناوای سیرک عابی راه بندازه نتیجه شو هم مثه همه رسوایی هاشون بزودی همه خواهید دید وآماده باشین برای زوزه کشی و وزیر کٌشی! و بهانه های بنی عستقلیلی بعد خرابکاری های سرتپه ای شون.الخ
    • ستاره سرخ ایران IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      دم شما گرم کاکا
    • عادل IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      مافیا رو خوب اومدی،هرچه تلاش میکنه که قرمز قهرمان نشه ،به لطف کمیته داوران و وزارت ورزش ،نمی تونن
  • .. IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    اصلا حاجی ببین که همین استقلال موقع که گروهبان قندلی سرمربی گل گهر بود ماها بخاطر این که میگفت چراپنالتی وغیره محرومش کردن ازتیمش امتیاز کم به حساب استقلال ریختن حتی خودمان به چشم دیدید اشک ازچشمش جاری.. واین پرسپولیس وهواداران وباشگاه وپیشکسوتانش بودن ازش این قد حمایت که تاج کذایی وداردسته وسجادی چنان ترسیدند اومدن این مافیا راسرمربی ملی فوتبال ایران کردن.. البته قله چپ چنان ازاستقلالیا وباشگاه نالید که تاعمرداره نه باشون حرف وحتی میگفت بسیارپشیمانم ازاستقلال بودنم وتا عمردارم وام دارمحبت های پرسپولیس کبیر وقهرمان هستم... اما اما اما کورازخداچی میخواد دوچشم بینا.. حال نه تنها تیم ملی فوتبال راباندبازی بلکه بازیکنای که خنده مان میگیره توپو بنداز جلوشون دروازه خالی برعکس میبینن.. متاسفانه تیم قهرمان ایران پرسپولیس بااصالت را خیلی دعوت که نکرده اگه این همه ابهت وافتخار علی بیرو رانمی گفتن درون دروازه نمیزاره.. البته مثل کی روش پرتغال صفت گندیده بعید نیست که علی بیرانوند نزاشتن دروازه.. حسینی گذاشته دروازه بان شش گل ازانگلیس انگل خورد..
  • آنه IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    خودت را خراب نکن هیچ کس صدای حق را گوش نمیکنه حتی خودت را بکشی همان رنگ سفید را میگن مشکی
  • هدایت US ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    اقای حسود و عقده ای چرا خودت وقتی بدون سابقه سرمربیگری در هیچ باشگاهی حتی دسته دو و یک شدی سرمربی تیم ملی این حرفها را نزدی و خودت را کنار نکشیدی تا افراد شایسته تر سرمربی تیم ملی شوند .بعد از ان هم لطفا با تیمهایی ک بعد از اخراج از تیم ملی در سطح باشگاهی حضور داشتی چ نتایجی گرفتی میشه سوابق درخشان خودتو بگی چی بوده ک ماهم بدونیم
    • چ فرقی میکنه IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      خوابی،،،برو یه کم مطالعه کن،،رزومه مایلی رو بخون بعد داستان تعریف کن
  • رضا IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    این است مکتب لنگ حقیرو قمار بولدینگ. تهمت. توهین.
    • سینا IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      سه جام زدیم بالا تو بسوز و بگو لنگ🤣🤣🤣🤣🤣
  • پرپسپولیسی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    دمش گرم خیلی باحاله
  • سعید IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    با همه احترامی که به جناب مایلی کهن دارم، لطفا به این سوال بنده جواب بدهند: در سال 1994 که تیم ملی فوتبال را بدست شما سپردند، غیر از اینکه در کارنامه شما سرمربی گری تیم ملی فوتسال بود، چه رزومه دیگری داشتید؟ آیا همان زمان خیلی ها از اهالی فوتبال مثل امروز شما اسپند روی آتش نبودند؟ لطفا کمی تامل
    • علی IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      دمت گرم . حرف حساب . البته اون موقع ایشون ارزشی تشخیص داده شد و با ریش گذاشتن و دعای ندبه و دعای کمیل توی اردوی تیم ملی شد مربی تیم ملی . حالا بگذریم از اینکه الان دیگه امیدی به تیم گرفتن نداره میگه من به عشق داریوش اقبالی ریش می ذارم !! دلم می خواد ازش بپرسم شرکت تو تظاهرات قبل از انقلاب با علی پروین که عکسش توی نت هست رو به عشق کی انجام می دادی ؟؟
  • علی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    عنایتی هنوز تجربه نداره باید از لیگ سه شروع کنه نه از تیم ملی ...بله مافیا موجود می باشد
  • حسن FR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    آقای مایلی کهن .همیشه آقای قلعه نوعی خاری بود درچشم شما بس کن دیگه.
  • تاج کبیر IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    لنگ بی حساب کتاب که هیچ کس قبولت نداره با این حرفهای پولی بهت نمی دهن
  • ج IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    سلام خدمت اقای مایلی کهن و دوستان این موارد از قدیم بوده و خواهد بود رنگها در فوتبال ایران بدجوری خودشون را نشان می دهند نفوذها از دولتی ها تا فدراسیون ،پس بهتر است شما هم خونسردی خود را حفظ کنی تا این هم بگذرد بعضی از مواردها که شما مطرح میکنید درست است مثلا بعد از افشای علی دایی دیگر امیر قلعه نوعی نتوانست در لیگ قهرمان شود با اینکه هرجا بوده تیم را خوب بسته این اقای عنایتی بهتر بود چند سال سابقه سرمربیگری برای خود رزومه درست میکرد بعد اینجور مسئولیتها را می پذیرفت چون خودش را زود می سوزاند البته نتیجه هم نخواهد گرفت
  • عباس IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    سلام همیشه هروقت یک مربی برای تیم ملی انتخاب می شود پیشکسوت هایی که دم از تجربه خودشان می زنند به جایی که حمایت کنند و مسائل فنی را مطرح نمایند تا یک تیم ملی موفق بسازیم همیشه ساز مخالف می زنند یکی از همین ها آقای مایلی کهن هست همیشه همین طوری بوده آقای کی‌روش را آوردند به ریش همه مردم ایران خندید چند سال و ثمره آن هم را همه دیدند یکی صداش در نیومد حالا که یک مربی ایرانی انتخاب شده آقای مایلی کهن بهش برخورد شما خودت سرمربی تیم ملی بودید چکار کردید حتما باید یک مربی خارجی بیاوریم و دوباره مردم فهیم ایران را مسخره کنند و پول مملکت را بگیرد و ببرد و هیچ کاری برا فوتبال کشور نکند این خوب است آقای مایلی کهن خواهش می کنم اگه حمایت نمی کنید این قدر تخریب هم نکنید
  • امیر IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    درود بر محمد مایلی کهن عزیز
  • ابراهیم چرخی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    https://rasm.io/person/3D72F84/نعیم%20مایلی%20کهن/AMP/ شما بررسی کن ایشون پسر اقای مایلی کهن هستن یانه ؟ ضمن اینکه این شرکت در زمینه بازرگانی بسیار فعال بوده و رانت بالایی در صادرات واردات دارد.
  • حمیدخان IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    خودت چجوری شدی مربی تیم ملی و گند زدی به بهترین های فوتبال ایران با اون همه استعداد زیر دستت چکارک ردی برای تیم ملی از خودت سئوال کردی با چه رزومه ای شدی مربی تیم ملی که حالا علم حق خواهی بلند کردی
  • نبی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    حسادت این یارو را کشته، ناخن قلعه نوعی هم نیستی. شما اگر بخدا اعتقاد داشتی، سرمربیگری تیم ملی را که هیچ تجربه ای نداشتی تصاحب نمی کردی. یادمان هست که این امید را با زور گرفتی و نه تنها به المپیک نبردی نابودش کردی. حالا می سوزی آدم حسابت نمی کنند.
    • سینا IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      سنگ قلعه رو به سینه نزن. یکم صبر کن نتایجش را تو ملت ها ببین بعد بگو
  • سیروان IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    سلام دوستان بنده با رنگ و تیم کاری ندارم ولی این آقای مایلی واقعا آدم مشکل داریه دیگه تو فوتبال ایران ،همه علی دایی رو که قبول داریم این آقا با کی مشکل نداشته میشه یکی بگه یادتون علی دایی انداختش زندان این آدم اول حرف زدنشو درست کنه بعد بیاد دهنشو باز کنه حرف بزنه .
    • صابر IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      قاطی کرده در ضمن از این رسانه هم باید گلایه کرد که این جنجال رو راه اندازی میکنه
  • الیاس IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    هنوز یادم نرفته که همین آقای مایلی بی ادب چه بلایی سر ادموند اختر و منصوریان و پاشازاده و... و همه استقلالیای اون زمان آورد
  • امین IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    تو خودت بالای5تیم رو فرستادی دسته پایین تر بعد بخاطربازی میگه عنایتی تیم روفرستاد دسته پایین تر
  • حسن IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    اقای مایلی، خودت چطوری شد که مربی تیم میلی شدی، مگه اون زمان از شما بهتر و با سابقه تر نبود، چرا زمانیکه مهدوی کیا شد سرمربی حرفی نزدی، خودت چندتا تیم و نابود کردی، فقط وقتیکه زور تیم حریف نمی کردی تو میکسون کریه میکردی،
  • Fereydoun US ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    kamelan moafegham va dorost migoyad, Ghale Noye va Reza Damage hichkodam aslan liyaghateh in job ra nadashtand, dar ayandeh khahid did va be shomaha sabeth mishavad
  • قلب آبی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    میگن مورچه چیه که کله پاچه داشته باشه مایلی کهن کجای این فوتباله که بخوادنظربده
  • ادنوند IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    کمی مودب باش آقای اخلاق
  • بازنشسته IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    مایلهی کهن فردی تحصیل کرده از دانشگاه معتبردولتی هستش اولین بار تیم ملی داخل سالن توسط ایشان دردنیا چهارم شدجام جهانی 98بیشترین کارتوسط مایلهی کهن انجام شداهل زد و بند نیست انسانی صادق وسالم هستش ازمظلوم دربرابرظالم دفاع میکنه حرف حق زدن دراین اوضاع خریدارنداردفقط صداقت درگفتارورفتارش موج میزند به هرپست و مقامی که درفوتبال لازم بودرسید
  • آیت الله صیادی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    به گواهی مهندس مصطفوی ریاست فدراسیون وقت بایدناصرحجازی سرمربی تیم ملی می شد،مردی که تمامی سرخابیها به صراحت کلامش واقف هستن ومردانه مرد همین حاجی آقا باکدوم باندجای ناصرخان راغصب کرد قضاوت باشما!
  • احسان IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    واقعا منطقی فکر کنی راس میگه عنایتی درحدی نیس مربی تیم ملی امید بشه آخه هیچی نداره براگفتن دوران بازی در استقلال هم کسی نبود
  • امیرحسین IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    همه چی بستگی به نتیجه گیری داره
  • آرش IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    این بنده خدا مایلی‌کهن بیمار روانی هست یادت رفته بعد تهمت به علی دایی رفتی زندان آن وقت گریه کردی و التماس تا آزاد شدی مردک باز هوس زندان کردی چرا تهمت می زنی فقط خودت پاک هستی و دیگران ناپاک
  • آژنگ IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    آقای مایلی تو خودت چه رزومه ای داشتی که مربی تیم ملی شدی یعنی آن زمان از تو بهتر نداشتیم قطعا داشتیم ولی کسی نیامد علیه شما بیانیه بده ، بهتر در اواخر عمر کمی ظرفیت خودت را بالا ببری وهمه را با دید یکسان ببینی و حرفهای سرد ومغرضانه نزنی
  • ع IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    اقای‌مایلی‌کهن‌عزیز‌خود‌تاج‌مافیای‌اول‌فوتبال‌که‌ان‌همه‌پول‌تنگفت‌دا‌حیف‌و‌میل‌کرد‌و‌افرادی‌اورده‌که‌باانها‌هماهنگ‌باشد‌
  • ******** IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    از موقعی که قلعه نوعی تو کار سرمربی اومد همه این شعار زیبا و به حق رو دادند رئیس مافیا کیه قلعه نوعی و رضا عنایتی تنها کار دوران فوتبالش یه درازی بود تو محوطه می ایستاد تا یه توپ برسه شوت کنه یا هد بزنه اینطور آدم چه آورده فنی می‌تونه داشته باشد
    • امیر IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      دقیقا حرف اون یارو رو میزنی گ میگفت قد درازی داشت و گل میزد عنایتی جز بهترین گلزنهای لیگ ایرانه تو هم بلدی برو محوطه وایسا توپ اومد گل بزن
  • امیر IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    Oمایلی کهن همیشه با استقلالیها مشکل داشت اون وقت ک مربی تیم ملی بود ۱۲ پرسپولیسی رو ب تیم دعوت کرد و آقای گل لیگ ادموند اختر رو خط زد خیلی‌ها زمان ایشون فوتبالشون ب فنا رفت الان نمیدونم چرا چند سالی نبود همین ک استقلالیها مربی تیم‌ملی شدن وسط اومد این آقا تو این هیچ کارنامه هی نداره و موفقیتی هم ک تیم ملی داشت ب این دلیل بود ک کشورهای عربی مثل الان قوی نبودن کار این آقا فقط توهین هست فرقی هم نمیکنه ک طرف مقابلش کی هست یکی نیست بگه عنایتی چ هیزم تری بهت فروخته ک توهین میکنی خود تو چ کارنامه ای داشتی مربی تیم ملی شدی در حالی ک اون زمان ناصر حجازی تیم استقلال رو قهرمان لیگ و دوم آسیا کرده بود خجالت بکش
  • Ariya IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    با این دو مربی نه تیم ملی امید نتیجه میگیرد ونه بزرگسال
    • امیر IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      با مربیای قبلی مگه ب نتیجه رسیدیم اسکوچیج کیروش استیلی مهدوی کیا رزومه اینارو بفرمائید ک تو این ملی چیه یحوری میگی هیج جا نمیرسه انگار الان اول آسیا هستین
  • مالکی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    این آقای بظاهر مؤمن همه خصوصیات سؤاخلاق را داره با اینکه ذره ای حسنه در رفتار و گفتارش دیده نمیشه. (کبر. دروغ. تهمت . غیبت . حسادت . خباثت وووو) نمی دونم این آقا چه مشکلی با چهره های محبوب و مردمی داره که همیشه در صف اهل ریا بر احباب مردم مثل علی دایی و عنایتی وووو شمشیر میکشه؟ الحسود و لایسود
  • احمد IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    آقای مایلی کهن تو با خودت هم مشکل داری
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    البته کسی که با علی دایی مشکل داره و بهش توهین کرده، ارزش بحث و جدل نداره، فقط یک سوال! جناب آقای مایلی کهن،شما خودت با کدوم رزومه و با چه سابقه‌ای مربی تیم ملی ایران شدی؟ اصلا چطور مربی تیم ملی شدی؟ بعدش با اون افتضاحی که بالا آوردی، چطوری سرمربی تیم ملی امید شدی؟ لطفا تا خون در رگهات هست، اینارم جواب بده
  • سحر IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    خداییش هم تیم ملی امید واس عنایتی خیلی زیادیه،من خودم پرسپولیسی هستم ولی نویدکیا واقعا بهتر از بقیه گزینه ها بود.تیم ملی ما با این کادر فنی به یک چهارم هم نمیرسه و فقط دودش تو چشم مردم میره و اعصاب خردیش واسه ما میمونه
  • محمدرضا IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    ازقدیم گفتندکاردست ش بده تاکاردستت ندهدمشکل دیده نشدن یاکمتردیده شدن هست اماآنچه که درموردمافیایاژنرال زمین اینها جامعه نمیداندبایدثابت شودامادرموردعنایتی حق داردچراکه ازاوباکیفیت ترنام برده بودندهستندبهرحال حرف حق ازهرکس شنیدی قبول کن امادرموردتعمیروساخت جناب شان آگاهی لازم درموردساخت سازوتعمیرنگهداری ندارندکمی وقت صرف کندحتما"دراین موردنظرشان تغیرخواهدکرد
  • فرهاد IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    بنظر من این اقا مشکل روحی روانی داره و باید خودش رو به یک پزشک معرفی کنه اگر ما انتقادی داریم باید حرمتها حفظ بشه نه اینکه با توهین و افترا بخوایم ابروی کسی رو ببریم و باذک اسامی مربیان دیگه که همه محترم هستن از اسم اونها سواستفاده کرده و پشت اسم انها قرار بگیریم بله قبول داریم در این فوتبال که نه کل مملکت مسائل رابطه و زدو بند وجود داره کسی نمی خواد منو بشه ولی یک سئوال این اقا که این حرفها رو می زنه فقط از روی قرض ورزی این حرفها رو می زنه و هیچ اعتقادی نداره وگرنه بیاد خودش رو مثال بزنه که سال ۷۶ چی جور یکدفعه سرمربی تیم ملی شد بدون داشتن تجربه ای بدون داشتن اطلاعات و علم فوتبالی بدون داشتن روزمه ای قوی و فقط با اتکا بر ستاره های تیم ملی نتیجه گرفتن و همین که می یاد اسم نوید کیا رو می یاره تا بخواد از محبوبیت اون سواستفاده کنه و با توجه به احترام و شخصیت خوب اقا محرم ولی همین نوید کیا هم با تمام ستارگانی که پارسال در سپاهان داشت که نتونست نتیجه بگیره و در انتها هم سوم شد
  • علی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    حالا چرا آقای مایلی کهن اصرار دارد که نظراتش را همه قبول کنند وفکر کنند که مایلی کهن حرف حق میزن؟ایاذهمین نظر خود خواهی نیست الان سر مربی تیم ملی امیر قلعه نویی است و هر تصمیمی بگیرد برای همه مورد تایید است،مخالفتهای آقای مایلی کهن کاملا شخصی،کینه توزانه وحسودانه است مطمثن باشید قلعه نویی به این باج خواهی ها اهمیتی نمی‌دهد چکاری که خودش تشخیص دهد درسته انجام میدهد وزیر بار حرفهای صد من یک غاز نمیرود
  • علیرضا پایمرد IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    تیم امید به ضرر عنایتی هست. می‌تونه در یک تیم خوب لیگ برتری سر مربی باشه پول هم اشباع هست. باید ازش تشکر هم بکنی که قبول کرده
  • اکبری IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    آقای مایلی کهن تو بعد از چرت و پرت گفتن علیه اسطوره فوتبال ایران علی دایی ، زندان رفتی ! اگر حرفت حق بود چرا محکوم شدی ؟ به هر کی یه لقب قند علی و نقل علی میدی این غیر اخلاقی نیست ! خدایی تو در کنار دایی و قلعه نویی بگذارند و مردم رای بدن که این الفاظ لایق کدوم یکیه ، رای بالایی میاری...کاندیدای ریاست جمهوری شو ...
  • علی نورابادی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    آقای مایلی کهن سالی یه بار حرف میزنه.کسی هم برایش تره خورد نمیکنه..شما دیگه تو فوتبال جایی نداری آقای مایلی کهن.. حرمت این فوتبال را شما از بین بردی حیف شخصیت فوتبالی که رو شما بگذارند..
  • قندی مافیا IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    درود بر مرد بزرگ مایلی کهن چون حقوگفته بعضیا انگشت شمار ناراحت شدن اشکال نداره انشاله جام کافه رو از چنگ افغانیها وتاجیکستانیها درمیاریم وکلی اختیار داره برا قندلی احتمالا بتزیکنای باکیفیت ما مثل چشمی مهری علیزاده محبی ابنا مصدوم‌ بشن حیف
  • مافیا IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    درود بر جام کافه این جام درحد محلاته البته محلاتی ها ببخشید میدونم در حد شما هم نیستن ولی چیکار کنیم دستور رسیده هرجور شده باید مافیا جام ملی بگیره میدونن توآسیا موفق نمیشم با قندلی گفتن اینو بگیریم برا آخر عمریش
  • تاج با اصالت IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    ممد مایلی بهترین نسل تاریخ فتبال ایرانو ساخت،دایی،خداداد،کریم،مهدوی کیا،اینها همه با چکش های ممد مایلی به خلوص رسیدن و عیارشون بالا رفت...فقط خیلی تند مزاج و تند خو بود و الانم هست.ممد مایلی خیلی دوست داشت همه تیم ازش حساب ببرن.بلد نبود با بازیکن رفیق بشه بیشتر مایل به آقا بالاسری داشت ولی انصافا اون دوره ۱۹۹۶ تا ۹۸ قبل جام جهانی با اون سطح امکانات و دانش فوتبال ایران،ممد مایلی خوب کار میکرد،دوره ای تیم دست ممد مایلی بود که امکانات مثل مینی کمپ و ریکاوری و منوی باز غذا تو بضاعت فوتبال ایران نبود...خود عابدزاده میگه برای مصدومیت اول پاش،فدراسیون فوتبال ایران فیزیوتراپ و استخر نداشت به ناچار تو استخر دانشگاه تهران و با دانشجویان پزشکی و اساتید پزشکی دانشگاه تهران فیزیوتراپی و ریکاوری میکردن...لباس تیمو یادتون باشه اصلا استایل و سبک و دیزاین نداشت همه گلو وگشاد بود...اینا بماند،صحبت از دانش و امکانات ۲۵،۶ سال پیش هست که ممد مایلی با اون امکانات با تیم کار میکرد،تیم یه پزشک و یه اسپری نداشت...اگه یادتون باشه از تیم پزشکی ژاپن عابدزاده اسپری بی حسی گرفت واسه پاش.مایلی خوبه فقط تند مزاجه
  • رضا IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    یکی نیست بگه خود مایلی کهن برای فوتبال چکار کرده یادمون نرفته شما اقای مایلی کهن تیم ملی ۹۸ رو‌با کلی ستاره بخاطر لجاجت با علی دایی و‌خداداد عزیزی تا لبه حذف از جام جهانی بردی هنوز یادمون نرفته حالا با ادبیات چاله میدونی برگشتی چی میگی لطفا شات آپ !!!!
  • رحیمی IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    سرو کله گروهبان نقدعلی هم پیدا شد دوباره هوس شکایت کرده
  • مهدی IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    تا موقعی که این تعصبات آبی و قرمز هست ما به هیچ جا نمیرسیمآقای مایلی کهن شما که سرمربی تیم ملی شدن چه رزومه ای داشتین نوید کیا و صادقی تو تیم هاشون که موفق نبودن شما که اینقدر به خدا وپیغمبر اعتقاد داری نباید آبروی کسی رو ببری وبهش توهین کنی
  • بامری IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    مایلی دردت گرفته دواستقلالی سرمربی شدن حتمن چشم بردنشان نداری پس دعا کن ببازن خخخخخ
  • خ IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    گروهبان قندلی راخوب اومد خدایی
  • اکبری IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    قلعه نویی خودش میدونه هیچی بارش نیست اینهمه دستیارکنارخودش جمع کرده
  • قهرمان ایران IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    محمد مایلی کهن پاک ترین و صادق ترین و دلسوزترین فرد در ایران برای فوتبال😍😘❤❤❤❤درود بشرفت
  • مکوندی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    این آقا به ظاهر مردم‌دار هوچی گری بیش نیست،فقط ادای آدم خوبها را در میاره، قشنگ‌ نشون داد که طرفدار جه رنگیه! زمانی خودش سکاندار چند تا از بازیکنان استقلال که واقعا در پست خود اون موقع بی نظیر بودند چرا به تیم ملی دعوت نکرد و بازی نداد،مشخص شد که از روی کنیه و غرض دعوتشون نمی کرد، خلاصه بگم ادم‌عقده ای بیش نیست این مردک
  • علی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    کاملا حرفش منطقیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی