نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
پیشنهاد عجیب یاغی پرسپولیس و استقلال: در دربی به هم دست ندهید!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین پرسپولیس نسبت به رفتار برخی مربیان در فوتبال ایران انتقاد کرد.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر پیرامون خوش و بش مربیان ایرانی قبل از شروع مسابقات و درگیری و تنش در جریان و بعد از پایان بازی عنوان کرد: درک نمی‌کنم نیمکت‌ها چرا قبل از بازی به سمت هم می‌روند. واقعا این کار لزومی ندارد. شما برای یک مبارزه آماده می‌شوید و دوست ندارید رقیب و تیم مقابل موفق شود، چرا آرزوی موفقیت دارید؟

او ادامه داد: شما باید این نگرش را داشته باشید در پایان بازی رودررو تبریک یا آرزوی موفقیت برای آینده داشته باشید و به نظرم دست دادن در آخر بازی بهتر از قبل از مسابقه است.

این کارشناس فوتبال در واکنش به مصاحبه و بیانیه‌ها گفت: این رفتارها به سمتی می‌رود که تهوع‌آور شده و خیلی از بینندگان دوست ندارند این اتفاقات را ببیند. بیانیه دادن برای چه باید اتفاق بیفتد؟

همچنین پیروز قربانی در این مسئله فدراسیون فوتبال را مقصر دانست و گفت: دوستان می‌گویند در خارج همینطور است ولی واقعا اینطور نیست. در اروپا می‌گویند تیم حریف بهتر بود ولی در ایران داور مقصر است و تیم حریف اصلا خوب نبوده! مثلا یک تیم یکبار ۶ بر صفر باخت ولی مربی آن تیم مصاحبه کرد و گفت تیم ما بعد از گل دوم که نادرست بود، بهم ریخت!

او تاکید کرد: لازم است برخی مواقع داوران در دقیقه یک فرد خاطی را اخراج کنند. من خیلی علیه‌السلام نیستم و خودم هم سو استفاده کردم و هرجا بروم نیز باید دوران محرومیتم را پشت سر بگذارم. چون من خط قرمز را رد کردم، جریمه شدم و باید آن را قبول کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی