نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
علی دایی: تا آنجا که ذهنم یاری می‌کند کریمی خداحافظی کرده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ را می‌بینید.

مصاحبه علی دایی سرمربی وقت تیم پرسپولیس تیتر اول روزنامه خبرورزشی بود و ما از قول علی دایی نوشتیم: خوشحالم که با استقبال هواداران دوباره به تیم برگشتم. فکر نمی‌کردم هواداران چنین استقبالی از من داشته باشند. تمام تلاشم را می‌کنم تا جواب محبت هواداران را بدهم و مطمئن باشید برای قهرمانی به ۳ سال زمان نیاز ندارم. او همچنین در مورد علی کریمی گفت: تا جایی که خبر دارم و ذهنم یاری می‌کند علی کریمی خداحافظی کرده است. 

وینگادا: من و کیروش پرتغال قهرمان جهان کردیم
نلو وینگادا سرمربی اسبق پرسپولیس که همکاری خوبی با کارلوس کیروش سرمربی وقت تیم ملی کشور مان داشت در خصوص وی گفت: من و کیروش پرتغال را قهرمانی جهان کردیم و به خاطر دوستی ۳۰ ساله با این مرد بدون قرارداد آمده‌ام و خوشحالم که دوباره در ایران مربیگری می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بیخک جروق IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    علی دایی کسی بود که کریمی را از تیم ملی کنار گذاشت.بعد از چند سال اسکوچیچ مثل علی دایی طارمی را کنار گذاشت.جالب اینجاست علی دایی کار خودش را فراموش کرده و شروع کرده بود به هوچیگری علیه اسکوچیچ.تاز کیفیت کریمی خیلی از طارمی بهتر بود.
  • انسان باشعوروبادرایت ایرانی IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    دایی کارخوبی کردکریمی درحدیک بازیکن نرمال نبود، فوتبال راسیاسی کرده بودومرتب به دایی وسایرافرادبا شخصیت وشاخص توعین میکردکریمی قابل قیاس به دایی نیست جهان دایی رامیشناسدویک اذری اصیل هرگز بی غیرت ووطن فروش نخواهدشد،لطفا ابداکریمی های متوهم وطن فروش خاین رابادایی ها قیاس نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی