نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
لیست خرید پنهان استقلال مشخص شد/ ساپینتو این نام‌ها را تأیید خواهد کرد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در لیست پنهانی باشگاه استقلال نام تعداد قابل توجهی مدافع به چشم می‌خورد.

گرچه آینده کاری ریکاردو ساپینتو در استقلال نامشخص است و این مربی هم در مصاحبه پیش از تقابل خود با نساجی به این موضوع صحه گذاشته و صراحتاً اعلام کرده مشخص نیست در استقلال باشد یا نباشد اما درباره اینکه در نقل انتقالات پیش رو چه بازیکنانی به احتمال زیاد در لیست خرید استقلال قرار می‌گیرند، خبرهایی به گوش می‌رسد که جالب توجه است.

در لیست پنهانی که احتمالاً میان مسئولان باشگاه و شاید برخی مربیان دست به دست شده نام تعداد قابل توجهی مدافع به چشم می‌خورد که ظاهراً این موضوع برآیند عملکرد نامطلوب دفاعی استقلال در فصل جاری است و آنها که به دنبال سیاستگذاری فنی در استقلال فصل بعد هستند، تلاش می‌کنند با جذب مدافعان آماده دیگر تیم‌ها اوضاع دفاعی را سر و سامان دهند.

استقلال در فصل بیست و دوم لیگ برتر ۲۲ بار مقابل حملات حریف تسلیم شد؛ یعنی ۱۲ بار بیشتر از فصل پیش که با ۱۰ گل خورده و بدون شکست به کار خود در لیگ پایان داد. عملکرد دفاعی استقلال در فصل جاری هرگز جای هیچ تعریف و تمجیدی ندارد. مدافعان در فصل جاری همچون فصل قبل سختگیر نبودند و سیدحسین حسینی نیز نسبت به فصلی که بهترین بازیکن لیگ برتر لقب گرفت، افت داشت. البته خیلی‌ها این وضعیت را ناشی از خروج پین از کادر فنی استقلال می‌دانند. مردی که توانسته بود در کنار فرهاد مجیدی تیمی رسوخ‌ناپذیر را در خط دفاع پدید آورد. پین تفکرات دفاعی ایتالیایی خود را به خوبی در استقلال پیاده کرده بود و بازیکنان نیز تطبیق‌ پذیری بالایی داشتند و در نهایت استقلال به نقطه‌ای رسید که در کمال شگفتی بدون اینکه باختی را تجربه کند، به جام قهرمانی دست یافت. هرچند که پین در دوران حضورش در تیم الاتحاد کلبای امارات و همکاری دوباره با مجیدی ناکام بود و این تیم اماراتی ۱۱ شکست را در کارنامه خود دید اما به هر حال آماری که از او در استقلال به جا ماند، جای هیچ شک و شبهه‌ای را باقی نمی‌گذارد.

بدون شک حضور این مربی در استقلال فصل بعد را باید منتفی دانست چون اگر روزی پین دوباره بخواهد در استقلال فعالیت کند، به طور قطع با مجیدی است اما استقلال باید بدون او نیز راه خودش را برود و تبدیل به تیمی سختگیرتر در خط دفاع شود. تفکرات هجومی ساپینتو در فصل جاری که از ابتدای فصل روی آن تأکید داشت در نهایت منجر به قهرمانی نشد اما استقلال را تبدیل به هجومی‌ترین تیم لیگ برتر کرد تا دست کم آبی‌ها در این بخش حائز رتبه اول شوند اما بدون شک برای اینکه در استقلال فصل بعد تعادل برقرار شود، نیاز است که مدافعانی به خدمت گرفته شوند که تیم را بیش از این تقویت کنند.

در میان مدافعان استقلال داسیلوا عملکرد تحسین برانگیزی داشته و همواره روی یک روال به بازی ادامه داده و جای تردیدی روی توانایی او نیست و اگر برخی بازیکنان که مورد توجه استقلال قرار دارند و از همین حالا در لیست پنهان تصمیم‌گیران قرار گرفته‌اند به استقلال بیایند اوضاع به احتمال زیاد بهبود خواهد یافت.

به این اسامی نگاه کنید:

جفرسون باهیا (مدافع میانی)

امیرمهدی جانملکی (مدافع میانی)

محمد نادری (دفاع چپ و دفاع میانی)

سامان فلاح (مدافع میانی)

اینها بازیکنانی هستند که گفته می‌شود در فهرست خرید استقلال قرار خواهند گرفت. احتمالاً اگر ساپینتو هم در استقلال بماند این نام‌ها را تأیید خواهد کرد چون عملاً مدافعانی بهتر از این اسامی وجود ندارند و دیگر تیم‌ها نیز برای جذب این اسامی تلاش خواهند کرد. البته جدا از این بازیکنان نام مهدی ممی‌زاده (وینگر) و محمدمهدی قنبری (وینگر) نیز در لیست پنهان دیده می‌شود و حتی صحبت از خرید مهاجمان خارجی هم هست اما نکته پر اهمیت لیست خرید آینده استقلال حضور مدافعان پرشمار است که با نیت سر و سامان دادن به خط دفاع استقلال به خدمت گرفته خواهند شد. باید به این نکته هم اشاره داشت که در باشگاه استقلال بحث خرید مهاجمان گلزن خارجی داغ‌تر از جذب مهاجمان گلزن داخلی است و به احتمال زیاد آبی‌ها به این سمت خواهند رفت تا تیم خود را در خط حمله نیز تقویت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۰
  • کلنگلیس IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    💙یکی انگارمیون ما داره آتیش میسوزونه💙یکی انگارمیخواد تاجرو به خاک تیره بنشونه💙دست قربانزاده ی نامحرم زده برتاج تیرغم💙ازدست حجت میگریم ازدست پرویز مینالم💙غم ودرد تیم مارو سجادی انگارنمیفهمه💙فقط فکر تیم لنگه جزاون چیزی نمیفهمه💙چه دلگیرم من ازدست بعضی خودی که خودی هم 💙دراین روزها غم مارو نمیفهمه نمیدونه 💙💙💙💙💙💙درخواست هوادارمیلیونی استقلال استعفای دسته جمعی هیئات مدیره جیره خوار قربانزاده وسجادی وماندن ساپینتو حتی درصورت نتیجه نگرفتن دردربی حذفیست چون اینجوری که بوش میاد دربی حذفی رو میخوان تیر خلاص برای ساپینتو باتعصب کنن💙💙💙💙حجت قربانزاده یادت باشه بعدازساپینتو توهم باید ازایران بری تماممممممممممممممممممممم💙💙💙💙ساپی💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙باجام وبی جام فقط ساپی💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • Yassman IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    دوازبان هم میخوایم حتما
    • کلنگلیس IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      چشم قربانزاده حتما برامون میخره ....خداپدرتروبیامرزه اگه حجته که همینهاروهم که داریم فراری میده وحقیقی رو میاره توسه تابازی به اندازه کل دروازبانهای لیگ گل خورده
    • فرناز IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      چی شد حسینی بهتر از بیرانوند بود که...خخخخ
  • عشق تاج IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    از نظر من سعیدی فر خیلی بهتر از حسینیع
  • الکیسه IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    کیسه اگ مسی و رونالدو هم بیاره مالی نمیشه
    • King IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      شمای لنگ درست میگی چون داورا و سازمان لیگ با شما لنگیان
  • Mjs IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    چه بازیکنی بیاد مهم نیست.الان تمدید با ساپینتو واسه استقلال و فوتبال ایران از همه چیز مهم تره
  • تاجی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    اصلا بگو همه خوبای لیک رو هم بخره و گواردیولا هم بیاد، کولینا هم بشه کمیته داوران بازم نهایتآ دوم میشیم،چون مافیای سرخ جای گاه اول رو قبلا داده رفته.راههای رسوندن به قهرمانی زیاده.
  • علی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    اتفاقا داسیلوا عملکرد ضعیفی داشته ، ضمنا نورافکن بایستی خریداری شود.
    • Ali IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      نورافکن بازیکن کم نظیری است ولی متاسفانه با سپاهان برای دو فصل تمدید کرده و نمیتوان بیا استقلال
  • اسی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    همینجا کافیه؟ میخواین مسی و رونالدو رو هم بیارین تو تیمتون، حیف که فتل کیس کش رفت، وگرنه میاوردشون به اسدقلال!
  • بهرام IT ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    بهترین دفاع را همین الان هم دارند منتها مربی هست که هیچی نمی فهمد.مرادمند و سیلوا به اضافه درازه بان سوم بهترین وضع را تشکیل می‌دهند اما سائوپینتو گویا هنوز چیزی از استقلال نمی‌داند که مجددا غلامی و حسینی را داخل زمین میکند؟؟؟؟
    • P2x US ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      واقعا ساپی تو مهره چینی تو دفاع خوب نیست زمان فرهاد هم همین مدافع هارو داشتیم و همین پیستونا چپ و راست دقیقا منتها شاه دفاعمون مفت و مجانی داد به سپاهان سر هیچی بله سپاهان با دانشگر و یزدانی بهترین دفاع های ایران دستشن اونوقت خودمون چی هیچی واقعا چرا با سیاوش اینکارو کرد؟!حالا برن سیاوش که مجانی دادن به سپاهان پس بگیرن بیارن اخه سیاوش و داسیلوا میشدن بهترین دفاع ایران اما متاسفانه مافیا خودمون میزنه خودمون داغون میکنه چرا باید رشید مظاهری از استقلال میرفت رشید بهترین گلر ایران میشد اونوقت حسین حسینی میفهمید رغیب داره ،خودشو تکون میداد دوباره
    • امین IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      استقلال اولین ضربه رو از فرهاد مجیدی خورد که بدون دلیل تیم رو ول کرد و رفت،دوم این تیم تاج هس،معلومه باهاش مخالفن،موضوع،بعدی خسرو حیدری بلد نیست 2 تا کلمه حرف بزنه،باید مث گرگ باشی از حقه دفاع کنی،بعدش غلامی،سلمانی،رمضانی،حسینی روانی ،شهبازنزاده،اینا توی لینک 1 هم کارشون نیس
  • امید NL ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    مسخرست خدایی، هنوز مدیر عامل جدید مشخص نشده، با ساپینتو تمدید نشده، اونوقت لیست خرید میاد بیرون، تا همین الانشم کلی دیر شده، چرا هر سال استقلال یه نیم فصل رو واسه انتخاب مدیر عامل و تمدید سرمربی باید از دست بده؟ این کارا باید زودتر از اینا انجام میشد، بازیکنهای جدید زمان لازم دارن تو تیم جا بیوفتن.
    • بهروز IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      سلام دوست عزیز تا زمانی که مسیولین طرفدار لنگ هستند هرساله استقلال را بهم خواهند ریخت فقط یک سال ثبات مدیریتی داشت استقلال که بدون باخت و با اقتدار کامل قهرمان شد تا لنگ حکومتی هست همینه
  • بهرام IT ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    مگر دیروز ندیدید چه کرد؟؟مهدی پور که بهترین بازیکن زمین بود و خداوکیلی همه نقص و خرابی‌های مهری را جبران کرده بود را تعویض کرد!!!با بیرون رفتن مهدی پور و چشمی خط میانی استقلال کلا زیر و رو شد و از هم پاشید و برای دقایقی حملات نساجی روی دروازه استقلال شروع شد.این کارها را جلوی پرسپولیس انجام دهد باخت مجدد به پرسپولیس حتمی هست،این هست که میگم سائوپینتو هیچی نمی‌فهمه.دوباره عوض اینکه دروازه بان سوم را فیکس بگذاره باز حسینی را آورده داخل زمین!!!این سائوپینتو هیچی نمی‌فهمه.
    • عرفان IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      دوست عزیز دقت کنید اولا تیم 3هیچ جلو بود و بهترین کار نیمکت نشین کردن مهدی پور و روزبه بود،چون تیم نیمه دوم گل نزده بود و تو خلق موقعیت مشکل داشت خط هافبک خودشو تعویض کرد تا تیم دوباره جون بگیره و مالکیت باز برا خودمون بشه این کار ساپینتو باعث شد خط هافبکمون تازه نفس بشن و با خلق موقعیت هاشون تو 20دقیقه پایانی دو تا تک به تک محبی گیرش بیاد یکی قایدی یکی جلالی محبی یکیشون رو گل کرد تا4هیچ بردیم انتقاد الکی نکن حالا خوب گوش بده دوست عزیز لیست فروش سال گذشتمون کی بود؟ رضاوند مهری و.... ساپینتو این دوتارا تبدیل به هافبک های تاثیر گذار تیم کرد این تیم اگه دست هر مربی شاغل تو ایران بود الان ما ۵۰امتیاز هم نمی گرفتیم ساپینتو قایدی که سال قبل خوب نبود و افت کرده بود را تبدیل به بهترین بازیکن لیگ کرد دیگه هم انتقاد الکی نکنید به ساپینتو #تمید با ساپینتو 💙
    • حسن کچل IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      ساپینتو قطعا از شما بیشتر متوجه میشه ،شما خودتو ناراحت نکن، اگه مهدی پور ذخیره شد این چند وقت،چون خودش افت کرده بود،دوما واقعا شما عقل داری که میگی دروازبان سومو به جای کار ملی پوش بزارن؟!
  • مجتبی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    تیم محبوب ماپرسپولیس ازهمان بازی بامس واون پنالنی قهرمانیش مسجل شد من ازهمان بازی بادوستان ابی وزردشرط بستم که ماقهرمانیم برای همین الان هم شرط رابردم وکلی پول گیرم اومدوهم خوشحالم ولی بی شرف نیسیم واقعیت راهم قبول داریم خودمون میدونیم چطورقهرمان شدیم چرادرنظرسنجی عامل اصلی قهرمانی افشاریان که خداهدیه دادبه ماراقیدنکردید؟
  • مجید IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    تیم محبوب ماپرسپولیس ازهمان بازی بامس واون پنالنی قهرمانیش مسجل شد من ازهمان بازی بادوستان ابی وزردشرط بستم که ماقهرمانیم برای همین الان هم شرط رابردم وکلی پول گیرم اومدوهم خوشحالم ولی بی شرف نیسیم واقعیت راهم قبول داریم خودمون میدونیم چطورقهرمان شدیم مانیازبه هیچ بازیکنی نداریم فقط خداافشاریان رابرای ماحفظ کنه تاچندسال دیگه هم قهرمانیم
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      اونیکه پرسپولیسی نیس ولی به دروغ میگه پرسپولیس هس هم بی شرف هس هم دروغگو و ترسو. کیسه جان خودتی
    • احمدرضا IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      بله پنالتی ناحق و اخراج بی مورد خیلی نامردی بود
  • سورنا۲ستاره IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    این خبرنگاران و گزارشگران همیشه از کم گل بودن بازیها و مساوی زیاد انتقاد میکنن چرا همشون هی ب خط دفاع گیر میدن میگن ضعیفه ولی از خط حمله توفانی استقلال چیزی نمیگن؟ دوستان اینم فوتبال زیبا و با گل های زیاد پس وقتی تیمی زیاد گل میزنه و ممکنه تو هر بازیم گل بخوره دلیل بر ضعف دفاع نیست. خودشونم دیدن که مربی میگه من دوست دارم اگه تیمم سه یا چهار گلم خورد بجاش پنج یا شیش تا بزنه.این از بازی یک هیچ یا صفر صفر بهتره.خودم همین دوستان ب اصطلاح کارشناس از کدوم لذت میبرن؟
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    برگ برنده پرسپولیس عیسی و مازیار زارع
  • دوستدارفوتبال IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    بزرگان اس اس آنقدر بزرگ شدن که فریب اصلاحات رانخورن
  • مجتبی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    حسین حسینی دروازبان باید بره علیرضا رضایی و سینا سعیدی بهترینن حسینی بدرد نمیخوره
  • فالی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    استقلال سرورپرسپولیس
  • م.ها IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    بارسلونا هم بیاد جای تیم‌های ایرانی بازی کنه قهرمان لیگ برتر پرسپولیس هست چون قراره قهرمان باشه...چون تیم وزارت ورزشه دادا فوتبال ایران سلیقه ای شده..قهرمان از پیش تعیین شده
  • علی IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    من بچه یاسوجم همشهری افشاریان این یارو ایقده متعصب هس رو پرسپولیس که کل اروپا هم بیاد استقلال باز نمیذاره قهرمان بشه پس خیلی زحمت نکشین که به شرف هممون قسم میخورم افشاریان جز به پرسپولیس به هیچی فکر نمیکنه
  • علی کاید IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    باید منطقی گفت سپاهان با ملوان مساوی کرد مشکل افشاریان بود ویا ...شما که می‌گویید فقط قهرمان پرسپولیس باشد چرا استقلال پارسال قهرمان شد .فقط اینها حرف های چر ندی هست که بعضی از طرفداران استقلال می‌زنند. تیمی قهرمان هست که آرامش. یک دل و تلاش و کوشش کنند .اگر شما هان قهرمان میشد باید میگفت فدارسیون قهرمانی را داد بهشون .قهرمانی لیاقت میخواد که پرسپولیس کبیر داشت و دارد
    • محمد IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      پارسالم همه ی تلاش تون و کردید ،حذف دوتا مدافع اصلی تیم و یادت نیست ،فقط زور تیم خیلی بود و اینکه از دم خط میانی پنالتی نمی گرفتند برای سوگولیا
  • سید IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    بله حق باشماست ما قهرمان شدیم چون سردار آجورلو بود بالا سر تیم همه ازش حساب میبردن ن
  • ابی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    کاش هر طور شده قایدی و محبی رو نگه دارن
  • مهدی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    من فقط همینو میخوام بگم که انشالله جام حذفی قهرمان میشیم و قطعا ریکاردو ساپینتو فصل بعدم با استقلالی 💙💙های عزیزی همراه خواهد بود و چند نفری که قرار هست فصل بعد به این تیم پرو افتخار بیایند صددرصد استقلال قهرمان خواهد بود اگر از داورر ها مثل همین امسال ضربه نخوریم ازشون و اخر کلام باید وی آر به فوتبال ما بیاید تا داورر های عزیز کم اشتباه کنند به افتخار همه اس اس های عزیز 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • حسین طباطبایی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    به نام خداوند بخشنده مهربان صلوات بر محمد و آل محمد و عجل لولیک فرج عزیز ان اینقدر تهمت و افترا به مسولان ذیربط نزنید به هر دو تیم میگویم من پرسپولیسی ام وتیم دومم استقلال است مگر آقای آقا یحیی هفته بیستم نفرمودن که آقایان می‌خواهند که ما قهرمان نشویم درحالیکه مقصر اصلی خود ش بود چرا پس قهرمان شدند حتماً از ازاقا یحیی ترسیدن اقا دو تا پنالتی بی خود دربازی هوا دار گرفته شدوز
  • حسين 🤍 FR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    به نظر من برای خرید باید جفرسون باهینا و سامان فلاح و محمد نادری و امیر حسین حسین زاده رو همراه با اخباری بیاره 👌💫💙
  • 6 IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    كيسه فقط ايرين پلاست...
  • ایمان IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    استقلال هیچ وقت تیم نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی