نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: پرسپولیس ابهت خود را از دست داده اما.../ بعضی‌ها هر چه دوست دارند در مورد تیم ما می‌گویند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک اسبق تیم ملی و سرخپوشان اعتقاد داشت بعضی  از مردم ما هنوز هم با بردهای پرسپولیس و استقلال زندگی می‌کنند و از باخت این دو تیم ناراحت می‌شوند.

کریم باقری یکی از اسطوره‌های فوتبال ملی ایران و تیم پرسپولیس در خصوص شکست سرخپوشان مقابل مس کرمان در سال  مهر ماه سال ۱۳۹۰  اظهار داشت: این بازی را ندیدم و به لحاظ فنی نمی‌توانم در این مورد نظر خاصی بدهم اما حقیقت این است که در چند سال اخیر پرسپولیس خوب نتیجه گرفته؛ به نحوی که نتایج اخیر و باخت‌ها باعث شده بعضی‌ها هر چه دوست دارند راجع به پرسپولیس بگویند که اصلا خوب نیست.

وی افزود: پرسپولیس آن ابهت قبلی را ندارد و در بعضی از بازی‌ها خیلی راحت نتایج را به حریفان واگذار می‌کند. این موضوع باعث شده بعضی از کسانی که نمی‌دانم دقیقا چه کسانی هستند، بیایند بگویند پرسپولیس را با تعداد گل بالا شکست می‌دهیم که واقعاً جالب نیست.

باقری در پایان گفت: به نظرم هنوز هم برد و باخت‌های پرسپولیس و استقلال برای مردم مهم است و این مساله روی آنها تاثیر مستقیم می‌گذارد و به عبارتی دیگر بعضی از مردم ما هنوز هم با بردهای پرسپولیس و استقلال زندگی می‌کنند، از باخت این دو تیم  ناراحت می‌شوند و این موضوع روی زندگی آنها خیلی تاثیر دارد.

مصاحبه کریم باقری در تاریخ ۲۵ مهر سال ۱۳۹۰ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: پرسپولیس ابهت خود را از دست داده اما.../ بعضی ها هر چه دوست دارند در مورد تیم ما می گویند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی