نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان غرامت مرگ یک فوتبالیست!/ حادثه‌ای که برای باشگاه فوتبال گران تمام شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از مرگ امیلیانو سالا، کاردیف سیتی به دنبال غرامت ۱۱۰ میلیون یورویی از نانت است.

باشگاه فوتبال کاردیف سیتی ولز می‌خواهد ۱۱۰ میلیون یورو از نانت فرانسه بابت غرامت پس از مرگ امیلیانو سالا، مهاجم این تیم که در سانحه هوایی جان باخت، دریافت کند.

هواپیمای شخصی امیلیانو سالا ۱۹ ژانویه ۲۰۱۹ در مسیر فرانسه به انگلیس برای پیوستن از نانت به تیم فوتبال کاردیف سیتی سقوط کرد و این بازیکن آرژانتینی درگذشت.

در سپتامبر ۲۰۱۹، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به کاردیف سیتی دستور داد ۶ میلیون یورو پیش‌پرداخت به نانت برای انتقال سالا بپردازد. باشگاه ولزی با این موضوع مخالفت کرد و در ماه نوامبر به دادگاه حکمیت ورزشی (CAS) درخواست تجدید نظر داد، دادگاهی که در آگوست ۲۰۲۲ حکم داد که در زمان مرگ سالا، انتقال او از نانت به کاردیف سیتی انجام شده است و بنابراین باید مورد احترام قرار گیرد. در ماه دسامبر، فیفا کاردیف را از ثبت نام بازیکنان تازه وارد محروم کرد. در ژانویه مشخص شد که کاردیف سیتی نخستین قسط انتقال سالا را به نانت پرداخت کرده است.

از سویی در ۱۲ می، کاردیف سیتی به دادگاه شهر نانت درخواستی را مبنی بر دریافت ۱۰۰ میلیون یورو به اضافه سود از باشگاه فرانسوی در رابطه با از دست دادن درآمد پس از مرگ امیلیانو سالا ارائه داد. ۲۲ ژوئن نمایندگان "نانت" باید در دادگاه حاضر شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی