نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مدیررسانه‌ای تیم ملی جواب انتقادات مایلی‌کهن را داد؛ خوب نیست با یک عکس دستاوردها را تنزل دهیم/ قلعه‌نویی نهایت بهره را برد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد مایلی کهن که در دوران مربیگری اش ارتباط خوبی با امیر قلعه نویی نداشت و حتی یک بار در حاشیه کلاس مربیگری با این مربی دست به یقه شد، امروز در مصاحبه ای از سرمربی تیم ملی انتقاد کرد.

سرمربی سابق تیم ساپیا در بخشی از انتقاد از امیر قلعه نویی با اشاره به حضور این مربی در نشست دوحه به منظور آنالیز بازی های جام جهانی و قرعه کشی جام ملت ها گفت: قبل از شرایط تیم ملی ابتدا به خود مراسم دقت کنید. مسئولان ما مرتب می‌گویند مردم در وضعیت خوب اقتصادی نیستند و باید صرفه جویی کرد اما در همین مراسم قرعه کشی که داخل قطر برگزار شد چند نفر از فدراسیون روی آبی وزیر آبی به دوحه رفتند؟ ما پنج نفر را در داخل تلویزیون دیدیم. از سرمربی تیم گرفته تا دبیرکل محترم فدراسیون و آقای ما جدی. به این نفرات باید نبی و تاج را هم اضافه کرد. یعنی در این شرایط اقتصادی فدراسیون فوتبال نباید هنگام فرستادن اعضای کاروان به مراسم قرعه کشی صرفه جویی کند؟ نکته بعدی هم اینکه این همه هزینه کردیم و برای تک تک این نفرات قطعاً هزینه شده است تا در آنجا حاضر شوند انشاالله که هیچ پولی بابت ماموریت هم نگرفتند و فی سبیل الله رفته اند! اما ما این همه هزینه کردیم که سرمربی تیم ملی ایران برود و با اسکالونی عکس بگیرد؟ به خدا قسم من در مقطعی برای حضور در یک کلاس مربیگری همراه با آقای پنجعلی و حسین شمس راهی برزیل شدم در یکی از روزهای آن کلاس پله خدابیامرز به جمع ما آمد کارلوس آلبرتو هم بود. همه رفتند تا با پله عکس بگیرند اما من با اینکه عاشق این اسطوره برزیلی بودم چنین کاری را نکردم.

متن کامل مصاحبه مایلی‌کهن با خبرورزشی را بخوانید: این همه هزینه شد تا قلعه‌نویی برود و با اسکالونی عکس بگیرد/ همه با پله عکس گرفتند، من نگرفتم/ سرمربی تیم امید چه ربطی به قلعه‌نویی دارد؟

امیر قلعه نویی پاسخی به این انتقادات نداد. هم چنین فدراسیون فوتبال. اما محسن معتمد کیا پاسخ انتقادات محمد مایلی کهن را داد. مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان در این باره گفت: این یک روال عادی است که پیش از برگزاری رقابت‌های قاره‌ای و جهانی، سرمربیان تیم‌های ملی در مراسم قرعه‌کشی مسابقات و آنالیز آخرین رقابتهای قاره‌ای یا جهانی شرکت می‌کنند و بعید است که مایلی‌کهن به عنوان یک پیشکسوت محترم با سابقه سرمربیگری تیم ملی از این موضوع بی‌اطلاع باشد.اینکه با استناد به برخی تصاویر منتشر شده، دستاوردهای حضور پربار سرمربی تیم ملی در سمینار آنالیز رقابتهای جام جهانی و قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا را به یک تصویر تنزل بدهیم، منصفانه نیست.

محست معتمد کیا ادامه داد:  قطعا انتقال تجربیات با مربیان تیم‌های ملی بزرگ فوتبال جهان، یکی از ثمرات سفرهای این چنینی است و سرمربی تیم ملی ایران هم مثل سایر مربیان حاضر در این همایش در سفری که به دعوت AFC انجام شد، از فرصت به دست آمده برای گفت‌وگو و تبادل اطلاعات نهایت استفاده را برد و این برای فوتبال ملی ایران اتفاق خوبی است. در فوتبال روز دنیا حضور مربیان در چنین سمینارهایی یک اتفاق معمول و حرفه‌ای است و به جای انتقاد، باید از آن استقبال کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • ابرام US ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    چناب قندلی که همراه مترجم زبر دستشان «علی» آقای کذا نبودند این تبادل نظر ها را با چه زبانی انجام دادند؟ علی آقا که خبره زبان زرگری هستند و خود استاد هم «بندری» را عالی تکلم می فرمایند اعراب ساکن قطر هم سوای تکلم بومی اشان فقط« بندری» را خوش میدارند و می نوازند . اخیرا سخنگوی جناب اینفانتینو اعلام کرده اند که استاد اینفانتو علاوه بر زبان مادری و چند زبان دیگر اروپایی بدلیل مسافرت های فراوان به این نواحی و دور وبر تهران خودمان ٬ زبان بندری را هم بخوبی همه ساکنین و بومی های همین نواحی میدانند و ضرورتی برای همراهی دیلماج ها و دوبلورها و ازین قبیل خرج تراشی ها نیست پس مشکل اصلی اینگونه گرد همایی ها و خرج های اضافی دست و پا گیر را خود اینفانتینو ی عزیز با حضورشان در جلسات بخوبی حل و فصل کرده اند و مسیله لا ینحل مترجم برای میشه حل شده است .
  • یک ایرانی DE ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    خبر ورزشی لطفاً دست ازشیطنت بردارید وسراغ آدمهایی نرید که برا تیم ملی حاشیه درست کنند،خواهش میکنم تیم ملی رو دوست داشته باشید وبرا جلب توجه مردم حاشیه سازی نکنید تاتیم ملی در آرامش باشه ،لطغغا همونجور که هشت سال ازکیروش حمایت کردید از یک مربی هموطنتون هم حمایت کنید تا درآرامش روبه جلو باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی