نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
سوال مهم از بازیکن محبوب استقلالی‌ها؛ هنوز هم از نتیجه دربی راضی هستی؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی قایدی در مصاحبه‌ای عجیب بعد از دربی دور رفت گفت خداراشکر که بازی مساوی شد.

استقلال درحالی به صورت قطعی شانس قهرمانی را در این فصل از دست داد که این تیم در بازی‌های مستقیم خود با دو تیم اول جدول یعنی پرسپولیس و استقلال نتایج ضعیفی گرفتند. آبی‌ها در این فصل رفت و برگشت به سپاهان باختند و ۶ امتیاز را به این تیم دادند. همچنین مقابل پرسپولیس هم ۴ امتیاز از دست دادند که اصلا آمار خوبی برای استقلال نیست. در بازی رفت مقابل پرسپولیس که بعد از جام جهانی برگزار شد، پرسپولیس ابتدا با گل گولسیانی از حریف پیش افتاد ولی استقلال به بازی برگشت و با گل‌های روزبه چشمی و ارسلان مطهری موفق شد دو بر یک پیش بیفتد.

استقلال تا دقایق پایانی از حریف سنتی خود پیش بود ولی روی اشتباه وحشتناک حسینی باز هم دروازه اش توسط گولسیانی باز شد تا دربی رفت با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان برسد. بعد از پایان بازی اتفاق عجیبی رخ داد. درحالی که به طور طبیعی بازیکنان استقلال به خاطر از دست دادن دو امتیاز حساس باید ناراحت می‌بودند، مهدی قایدی بهترین گلزن و ستاره این فصل استقلال در مصاحبه ای عجیب گفت: خداراشکر که بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید و هواداران هیچ کدام از تیم‌ها ناراحت از ورزشگاه بیرون نمی‌روند.

اگر استقلال آن بازی را با برد به پایان می‌رساند،دو امتیاز به خودش اضافه می‌شد و یک امتیاز هم از پرسپولیس کم می‌شد. ضمن اینکه معمولا تیمی که می‌بازد، تا چند هفته به لحاظ روحی شرایط مناسبی ندارد و ممکن است نتواند امتیازات لازم را از بازی‌های بعد از دربی کسب کند. به طور حتم در صورت برد در دربی شرایط استقلال خیلی فرق می‌کرد و شاید این تیم الان به جای پرسپولیس در صدرجدول حضور داشت و یا ممکن بود هنوز برای قهرمانی در این فصل شانس داشته باشد.

قایدی بعد از بازی این هفته تیمش مقابل مس رفسنجان در مصاحبه ای مدعی شد قهرمان واقعی لیگ استقلال است و لیاقت این تیم برای قهرمانی بیشتر از سایر تیم‌ها بود. عده ای نگذاشتند استقلال قهرمان شود وگرنه آبی‌ها بهترین تیم لیگ بودند. این صحبت‌ها درحالی مطرح می‌شود که خود استقلالی‌ها در چند بازی عملکرد ضعیفی داشتند و امتیازات زیادی را از دست دادند.

با این حال باید این سوال را از قایدی پرسید که آیا هنوز هم روی حرفش است و خدا را بابت تساوی در دربی دور رفت شکر می‌کند یا پشیمان است که چرا تیمش دو امتیاز بسیار حساس آن بازی را از دست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • 4444 IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    وقتی بخواند تیمی رو قهرمان کنند اینا به هیچ کس رحم نمیکنند خودتون هم میدونید از بابا مسعود به اینور همه چیز بدجور به نفع لنگ میچرخه اونم نه یکبار بلکه هفت هشت بار دیگه از هیچ چیز هم ترسی ندارین تا لنگ آدمایی مثل شما داره که پشتشین فساد تو فوتبال ایران فت و فراون خواهد بود این وسط هم بیچاره نام استقلال همیشه بد در رفته همه خوشی ها و فسادهاش مال لنگ بدبختیاش مال استقلال و بقیه تیمهاست مهدی اومد یه حرف راست زد بدبخت رو جریمه کردند ای کاش یه جورایی رودر رو با هوادارا حرف بزنین تا بهتون عین آب خوردن ثابت بکنیم که کل فوتبال رو از بابا مسعود تا تاج الان هم رفته به سراغ امام جمعه ها فساد گرفته عین سرطان چسبیدن به فوتبال اجازه نفس کشیدن هم نمیدند
    • کلنگلیس IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      حرف حق 💙💙💙💙👍👍👍👍🥈🥈🥈🥈🏆🥇🥇✨✨
  • کلنگلیس IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    برین وداوریهارونگاه کنین بعدحرف از نتیجه وقهرمانی بزنین قهرمانی باگرفتن پنالتی پشت ۱۸ قدم وبردن رقبا به حاشیه وزدن گل آفساید وخریدن گلرهای حریف مثل مرادیان رفت درنفت برگشت درتراکتور و....دوزارارزش نداره البته تیم بی ریشه باید اینجوری قهرمان بشه و۴۴ساله عادت کردیم به این بازیها
  • فرشاد IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    از آنجایی که استقلال قهرمان خوشحالی نکردن دست های پشت پرده از استقلال رو گردان شدن برای اینکه این تیم را تنبیه کنند رقیبش را قهرمان پوشالی میکنند!!
  • علی پرسپولیسی IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    هرچه شما بیشتر بسوزید ماخوشحال ترمیشویم خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی