نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
واکنش قهرمان به هو شدن از سوی تماشاگران/ تا وقتی در اوج هستم هو شدن مهم نیست!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مکس فرستاپن قهرمان گرندپری میامی شد و بعد از مسابقه در مورد علت هو شدن از سوی برخی از تماشاگران توضیح داد.

مکس فرستاپن با پیروزی در گرندپری میامی مورد تشویق عده زیادی از هواداران قرار گرفت اما وقتی روی سکوی قهرمانی ایستاد از سوی عده‌ای هو شد. راننده ردبول در پاسخ به هوادارانی که او را هو کردند گفت که «کاملا خوبم»، و تا وقتی به پیروزی ادامه می‌دهد مشکلی با هو شدن ندارد.

قهرمان جهان، حرکتی بی‌نظیر برای قهرمانی انجام داد و از همه سبقت گرفت و در ۹ دور مانده به پایان از هم‌تیمی خود سرجیو چکو پرِس پیشی گرفت. اما وقتی برای دریافت جام قهرمانی روی سکو رفت از سوی برخی از هواداران هو شد. قبل از مسابقه نیز اعتراضاتی شنیده شد، اما مرد هلندی گفت که کاملا نرمال است که هواداران از رانندگان برنده خوششان نیاید، و پیامی برای منتقدان خود ارسال کرد. فرستاپن پس از مسابقه گفت: «اگر عقب می‌ماندم هیچ‌کس واکنشی نشان نمی‌داد. به نظرم طبیعی است که از شخص برنده خوششان نیاید. تا زمانی که در اوج باشم مشکلی با این قضیه ندارم.»

مکس در انتها اضافه کرد: «برای من مهمترین چیز این است که جام را به خانه ببرم و برای آنها اینکه به خانه برگردند و بتوانند یک شب خوب داشته باشند.»

فرستاپن با رانندگی فوق‌العاده‌اش و سبقت چشمگیر از چارلز لکلرک و کوین مگنوسن در یک مانور قبل از سبقت گرفتن از جورج راسل، پیر گاسلی، کارلوس ساینز، فرناندو آلونسو و در نهایت پرِس، توسط تماشاگران به عنوان راننده روز انتخاب شد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی