نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
عکس| پرواز یک هوادار آبی برای تیم محبوبش/ خاص‌ترین حرکت پس از قهرمانی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از طرفداران ناپولی برای جشن اولین قهرمانی این باشگاه در سری آ بعد از ۳۳ سال اقدامی خبرساز و جالب انجام داد.

ناپولی بعد از ۳۳ سال عنوان قهرمانی سری آ را از آن خود کرد. یکی از هواداران این موقعیت تاریخی را با ایجاد یک مسیر پروازی به شکل نشان باشگاه جشن گرفت. عصر سه‌شنبه سایت ردیابی پرواز Flightradar۲۴ تصویری از مسیر یک هواپیما در بالای شهر را منتشر کرد. هواپیما پس از پرواز از فرودگاه محلی، بر فراز خلیج ناپل حرکت کرد. از آنجا به پرواز در الگویی ادامه داد تا نشان ناپولی را ترسیم کند. سپس پس از ۱ ساعت و ۳۸ دقیقه پرواز در آسمان بالای شهر به فرودگاه بازگشت.

طرفداران با دیدن تصاویر مسیر پرواز این شخص در توئیتر و طول مدتی که او برای جشن گرفتن پیروزی تاریخی این باشگاه طی کرد، حیرت‌زده شدند. یکی از هواداران نوشت: «این مرد واقعا نابغه است.» یکی دیگر گفت: «او هواپیما را در مسیری به پرواز درآورد تا نشان ناپولی را ایجاد کند. واقعا عجیب و غریب است.» سومی اضافه کرد: «پروازی فانتزی و زیبا.» و دیگری افزود: «حماسی بود.»

عکس| پرواز یک هوادار آبی برای تیم محبوبش/ خاص‌ترین حرکت پس از قهرمانی

ناپولی پنجشنبه گذشته با تساوی ۱-۱ مقابل اودینزه، اولین قهرمانی اسکودتو را از سال ۱۹۹۰ به دست آورد. قهرمانی صحنه‌های وحشیانه‌ای به همراه داشت و هزاران طرفدار در خیابان‌های ناپل جمع شدند تا آتش‌بازی کنند. ویکتور اوسیمن گل تساوی مقابل اودینزه را به ثمر رساند تا این عنوان به ناپولی برسد. سپس اوسیمن تنها گل بازی روز یکشنبه مقابل فیورنتینا را هم به ثمر رساند تا ناپولی در اولین بازی خانگی خود پس از کسب اسکودتو پیروز میدان باشد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی