نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| اعتراف رقیب انگلیسی هادی چوپان در یک مصاحبه/ در عضلات این قسمت شانسی ندارم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سامسون داودا به دنبال تقویت ماهیچه‌های بدن خود است تا بتواند قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۳ شود.

اعتمادبه‌نفس سامسون داودا پس از قهرمانی در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ و در آستانه دوره بعدی مسابقات مستر المپیا در ماه نوامبر افزایش یافته است. داودا در مصاحبه اخیرش باMuscular Development عنوان کرد که عضلات بزرگتر و برجسته‌تر کول، برگ برنده من برای به‌دست آوردن اولین قهرمانی مستر المپیا و مبارزه با درک لانسفورد و هادی چوپان است. سامسون داودا می‌گوید:

سامسون بر این باور است که عضلات کول او تنها چیزی است که می‌تواند مانع قهرمانی وی در مستر المپیا ۲۰۲۳ شود. او در این خصوص گفت:

تنها چیزی که می‌خواهم نسبت به تقویت آن اطمینان پیدا کنم، عضلات کول هستند؛ چراکه هادی چوپان و درک لانسفورد در این مورد از من بهتر هستند. بنابراین باید نقطه ظعفم را برطرف کنم و نگذارم از این بابت شکست بخورم. احتمالاً نمی‌توانم به طور کامل وضعیت را بهتر کنم اما به اندازه‌ای پیشرفت می‌کنم که نگذارم چنین چیزی عامل شکستم باشد. شب و روز نمی‌شناسم و وقتی به آن شرایط دلخواه برسم، باز هم می‌توانند مرا شکست دهند؟

باید نقاط ضعف خود را با آن‌ها تطبیق دهید تا بتوانید نقاط قوت خود را نشان دهید و آن‌ها را برجسته کنید. باید از شکست‌های خودمان جلوگیری کنیم و آنچه را که می‌دانیم در آن ضعیف هستیم، باید تقویت کنیم. آنچه را که باعث برتری دیگری نسبت به شما می‌شود، از بین ببرید. ما می‌گوییم بیاید آن را از میان برداریم و درستش کنیم و نگذاریم آن‌ها مزیتی داشته باشند.

عکس| اعتراف رقیب انگلیسی هادی چوپان در یک مصاحبه/ در عضلات این قسمت شانسی ندارم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی