نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش بهترین گلزن و پنالتی‌زن پرسپولیس به گل ترابی؛ او عالی ضربه زد/ ۲ هفته از لیگ مانده و هنوز برای جشن قهرمانی زود است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس می‌گوید: فرقی نمی‌کند من یا مهدی ترابی یا هر بازیکن دیگری پشت پنالتی بایستد مهم این است که برای تیم پرسپولیس گل بزند.

سرنوشت دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس را یک ضربه پنالتی مشخص کرد که آن هم توسط مهدی ترابی تبدیل به گل شد. چه بسا اگر گیورگی گولسیانی در زمین بود، پشت ضربه پنالتی تیمش برابر پیکان می‌ایستاد و ۷ گله می‌شد. ۷ گلی که او را بالاتر از یورگن لوکادیا به بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر تبدیل می‌کرد.

هفته گذشته نیز در غیاب گیورگی گولسیانی مصدوم و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور، تیم‌های پرسپولیس ایران و گل گهر سیرجان در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند؛ این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید. سرخ‌ها در نیمه اول با انگیزه و تهاجمی ظاهر شدند و در شرایطی که بازیکنان گل‌گهر هم سعی داشتند به دروازه بیرانوند نزدیک شوند اما این پرسپولیس بود که در دقیقه ۳۱ از روی نقطه پنالتی توسط مهدی ترابی به گل اول رسید. ترابی پاس گل دوم را هم به عیسی آل‌کثیر داد تا در مقابل تک گل رضا شکاری، پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده و گل گهر حذف شود.

در همین ارتباط با گیورگی گولسیانی صحبت کردیم که ماحصل آن از نظرتان می‌گذرد.

یک بازی حذفی مقابل گل گهر و یک دیدار لیگ برتری برابر پیکان که پنالتی داشت اما تو نبودی؟

مهم نیست و مهم این است که مهدی ترابی عالی پنالتی زد. در همین بازی با پیکان خیلی محکم و با قدرت وسط دروازه را هدف قرار داد و گل سه امتیازی و ارزشمندی زد.

اگر مصدوم نمی‌شدی الان تو زننده این دو گل بودی؟!

فرقی نمی‌کند. من یا مهدی ترابی یا هر بازیکن دیگری پشت پنالتی بایستد مهم این است که برای تیم پرسپولیس گل بزند. فوتبال یک ورزش گروهی است و از هر چیزی مهم‌تر و بالاتر موفقیت تیم است.

تو به جای مهدی ترابی بودی ضربه پنالتی را کدام سمت رشید مظاهری دروازه‌بان پیکان می‌زدی؟

بهترین تصمیم را مهدی ترابی گرفت و ضربه‌اش را تبدیل به گل کرد. ما از قبل می‌دانستیم بازی بسیار سختی با پیکان داریم و پیروزی در آن چقدر می‌تواند به تیم کمک کند. من بعد بازی هم گفتم در این جور بازی‌ها تعداد گل مهم نیست و باید پیروز شوید. پرسپولیس به ۳ امتیاز نیاز داشت و به آن هم رسید.

اما درخصوص پنالتی شما هم حرف و حدیث زیاد بود؟!

من کارشناس داوری نیستم اما روی سعید صادقی هم یک پنالتی صددرصد شد. این صحنه پنالتی هم که داور مسابقه گرفت را باید کارشناسان نظر بدهند. ما در طول فصل ثابت کردیم چه تیم بزرگی هستیم و دیگر نیازی به صحبت بیشتر نیست. من برای همه احترام قائلم و بیشتر از این صحبتی ندارم.

گیورگی گولسیانی

شنیدیم دوقلوی پای تو آسیب دیده است. الان کاملا مصدومیت را پشت سرگذاشته و آماده بازی با گل گهر هستی؟

من یک بازیکن حرفه‌ای هستم. شغلم فوتبال است و وظیفه‌ام خوب تمرین کردن. باید همیشه آماده بازی باشم اما این سرمربی است که تشخیص می‌دهد چه کسی را در زمین بگذارد. من یا هر کس دیگری در زمین باشیم تا ثانیه‌ای که در زمین هستیم می‌جنگیم و برای پیروزی پرسپولیس مبارزه می‌کنیم.

خیلی‌ها از الان می‌گویند باید برای پرسپولیس سکوی قهرمانی ساخت. نظر تو چیست؟

به نظر من ما از شانس بسیار خوبی برای قهرمانی برخورداریم اما هنوز برای جشن یا شادی قهرمانی زود است. دو مسابقه سنگین دیگر پیش روی ماست و باید با همه توان بجنگیم.

فکر می‌کنی بازی با گل گهر سیرجان سخت‌تر باشد یا بازی با نساجی مازندران تیم سابق تو در قائم‌شهر؟

در این مقطع هیچ بازی سخت نیست اما در حال حاضر تمام فکر و ذهن ما روی بازی با گل گهر است. بعد از آن به تیم خوب نساجی هم خواهیم رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حنیف IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    زنده باد گولسیانی ، درودبه ترابی
  • دنیام پرسپولیس IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    خبرنگارا اول دوتا سوال انحرافی میپرسن بعد فوری چندتا سوال حاشیه ای و آخرشم نظر طرف درباره قهرمانی ، پلن دیگه ای ندارید واقعا ؟؟؟؟
  • کیثه ی کثیف. IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    پیشاپیش قهرمانی و دوبل هتریک قهرمانی به تمام هواداران و بازیکنان پرسپولیس یگانه در جهان مبارک و به بدخواهان و دشمنان زبون تسلیت باد😂😂😂انشاالله که عصطغلال هم حداقل پنجمی لیگ را بدست بیاورد تا همین اندک قلیل کیثه کشان هموطنمان هم بیش از این درد و زجر متحمل نشوند و با اتحاد بریم برای گرفتن انتقام عصطغلال از العین .بعنوان یک ایرانی هنوز از ان بلایی که العین و اولونگا بسر عصطغلال اوردند ناراحتم.😭😭😭😂😂😂
  • پرسپولیس IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    چند تا پنالتی زد فکر کرد شاخ غول شکسته بعدش به خبرنگار گفته بود بازیکنای ایرانی پنالتی زدن بلد نیستن به این دليله که من میزنم خوب شد نبود تا ترابی پنالتی زدن یادش بده تا باد نکنه من کلا با بازیکن خارجی جور نیستم احساس میکنم حق و جایگاه جوان ایرانی را پایمال کرده همین گولسیانی خداوکیلی چی داره که بازیکن ایرانی نداره کجاش از بازیکنای خودمان سرتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی