نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جدایی کاپیتان پرسپولیس در پایان فصل/ پیام غیرمستقیم یحیی به یک سرخ‌پوش!
منبع: فرارو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اقدامات اخیر سرمربی پرسپولیس در مورد کاپیتان سوم تیمش یک پیغام مهم را به این بازیکن دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس شنبه شب در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال توانست با نتیجه یک بر صفر پیکان را شکست دهد تا یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ بیست و دوم نزدیک‌تر شود.

یکی از نکات این بازی غیبت سیامک نعمتی در فهرست سرخپوشان بود. کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل در فهرست مازاد تیم قرار گرفت اما او از فسخ قرارداد سر باز زد تا دوباره به تیم بازگردد.

حالا این بازیکن در چند بازی در فهرست سرخپوشان قرار نگرفت. این در حالی بود که حتی کمال کامیابی نیا و گئورگی گولسیانی که مصدومیت جزئی داشتند در فهرست قرار گرفتند اما گل‌محمدی حاضر نشد تا نام سیامک را در لیست پرسپولیس بیاورد.

البته این تنها مسابقه‌ای نبود که نعمتی خط می‌خورد بلکه در چند دیدار هم پیش از این غیبت سیامک در فهرست پرسپولیس به چشم می‌خورد. این تصمیمات گل‌محمدی می‌تواند برای کاپیتان سوم تیمش یک پیغام مهم داشته باشد. اینکه او باید برای سال جدید به فکر تیم باشد.

این مطلب را هم بخوانید: پشت پرده حضور پرسپولیسی ها در رختکن تیم پیکان!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • آریا US ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    سیامک بازیکن خوبیه؛ اما یحیی قدرشو نمیدونه! بجای سیامک میره یه بازیکن درجه ۳ میاره که به راه رفتنش معطل باشه!!! سیامک باید تو پرسپولیس بمونه و بازی کنه! هم دفاع راسته و هم وینگره! سیامک با تعصب ما دوست داریم❤
  • پرسپولیس IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    آخر بی انصافیه سیامک هرچی باشه از سرلک حنانوف فرجی دانیال و صادقی خیلی بهتره از نوع عملکرد نگاه کنیم عملکرد سیامک از صادقی بهتره چطور صادقی که بیشتر بازیها ضعیف بوده حالا آخر فصل یکم راه افتاد فیکس باشه بعد سیامک که بیشتر بازیها عملکرد خوبی داشته خیلی کم بهش بازی برسه شک ندارم سیامک جای صادقی بازی کرده بود الان امتیاز های پرسپولیس بیشتر از این بود
  • ع ق QA ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    حالا چه وقت این حرفاس حاجی تو بیرون که هستی هم حاشیه درست می کنی ؟ بس کن فتوشاپ را

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی