نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خبرورزشی‌گردی| انتقاد شدید سرمربی تیم ملی؛ به مسئولان فدراسیون هشدار دادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان اعتقاد داشت بازیکنان ایرانی عملکرد قابل قبولی دارند و میل پیشرفت در آنها وجود دارد.

چند سال قبل و در شهریور سال ۱۳۹۰ کارلوس کی روش سرمربی وقت تیم ملی کشورمان در یک مصاحبه تند از مسئولان فدراسیون به شدت انتقاد کرد. او در این مصاحبه اظهار داشت: وقتی ما می‌توانیم انتظار تغییر نوع بازی تیم ملی ایران را داشته باشیم که در خارج از مستطیل سبز هم از این تیم پشتیبانی و حمایت‌های کافی صورت بگیرد. متاسفانه تغییر خاصی در وضعیت پشتیبانی تیم ملی ندیدم در این شرایط کار کردن بسیار دشوار خواهد بود چرا که کشورهای دیگر نمی‌ایستند و روز به روز در حال پیشرفت هستند. باید از برنامه‌های کوتاه مدت و دراز مدت تیم ملی حمایت شود.

وی افزود: از  تیم ملی حمایت لازم انجام نمی‌شود. ۲۰۷ کشور در جهان است که می‌خواهند به جام جهانی راه پیدا کند اما فقط ۳۲ تیم به این رقابت را پیدا می‌کنند.  پیشرفت‌های زیادی در کشورهای مختلف دیده می‌شود لذا ما کار آسانی در پیش نداریم. فقط بهترین تیم‌ها هستند که به جام جهانی می‌رسند.

کی روش ادامه خاطر نشان کرد: فقط می‌توانم به مسئولان فوتبال ایران هشدار دهم.  به آنها بیدار باش اعلام می‌کنم که بسیاری از مسائل تیم ملی را جدی بگیرند و این مسائل را فقط به خاطر احساس مسئولیت نسبت به تیم ایران مطرح می‌کنم.

مصاحبه کارلوس کی روش  در تاریخ ۱۳ شهریور سال ۱۳۹۰ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| انتقاد شدید سرمربی تیم ملی؛ به مسئولان فدراسیون هشدار دادم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی