نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پشت پرده حضور مربی برزیلی پرسپولیس در کنفرانس خبری/ چرا یحیی و کریم به کنفرانس نرفتند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی از سؤالات حاشیه‌ای فرار کرد و کریم باقری حوصله نشست خبری نداشت!

سازمان لیگ فوتبال ایران چند سال است در جهت حرفه‌ای‌سازی و پیش بردن خواسته‌های کنفدارسیون فوتبال آسیا اقدام به برگزاری نشست‌های خبری پیش و بعد از بازی‌های لیگ برتر و حتی لیگ دسته اول می‌کند. اقدامی که در ابتدای امر با تعریف و تمجید روبرو شد اما در ادامه در فرایند برگزاری آن اتفاق‌هایی رخ داده که دیگر نه تنها جای تمجید ندارد بلکه نقدهای زیادی به عملکرد سازمان لیگ در نحوه اجرای این نشست‌های خبری وارد شده است.

در خیلی از موارد سرمربیان به طور مستقیم و غیر مستقیم از سازمان لیگ خواسته اند نشست‌های قبل از بازی‌ها یا برگزار نشود و یا نحوه برگزاری آن تغییر کند. برخی مربیان به دلیل مسافت طولانی یا پر ترافیک از محل اردو تا مکانی که قرار است کنفرانس برگزار شود در نشست‌های خبری قبل از بازی حضور پیدا نمی‌کنند و عده‌ای دیگر نیز به بهانه همزمانی با تمرین از حضور در این نشست‌ها سرباز می‌زنند.

در این بین برخی از مربیان هم با توجه به حساسیت‌های بازی با حریف در واکنش به رقیب خود از قرار گرفتن مقابل خبرنگاران پرهیز می‌کنند و یا وقتی متوجه می‌شوند سرمربی حریف قصد دارد در نشست خبری شرکت نکند، آنها هم از حضور در کنفرانس خودداری می‌کنند. این سرمربیان برای مثلا اجرای قانون دستیاران خود را به نشست‌ها اعزام می‌کنند غافل از اینکه رسانه‌ها برای پوشش صحبت‌های نفر اول فنی تیم قبول زحمت کرده و در محل نشست حاضر می‌شوند.

یحیی گل محمدی نیز در راستای اتفاقات اخیر، اعتراض استقلالی‌ها به تغییر محل بازی پیکان و پرسپولیس و ... تصمیم گرفت در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت نکند.

ازآنجایی که کریم باقری دوست ندارد وارد جنجال یا بحث با هیچ تیمی‌( ولو استقلالی‌ها!) شود بنابراین او هم حوصله نداشت در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان شرکت کند.

غیبت یحیی گل محمدی، عدم تمایل کریم باقری برای بحث یا جواب دادن به اعتراض استقلالی‌ها سبب آن شد که یحیی گل محمدی دستیار برزیلی خودش اوسمار ویرا را به نشست خبری بفرستد که صحبت‌هایش به اندازه سرمربی پرسپولیس یا آقا کریم سروصدا ایجاد نمی‌کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سیروس IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    حالا اگه ساپینتو اینکارو کرده بود همه وا مصیبتا و وا اسفاه سر داده بودن و همین الان محرومیت سه جلسه ایش اعلام هم شده بود، اما تصمیم مربی تیم محبوب مسئولان میشه حرکتی جالب.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی