نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
وحدت هنانوف
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با توجه به محرومیت و مصدومیت ستارگان پرسپولیس، فرصت خوبی برای مدافع-هافبک جوان این تیم به وجود آمده است.

سرخ‌پوشان پایتخت خود را برای انجام دیدار حساس مقابل پیکان تهران آماده می‌کنند؛ آن‌هم در شرایطی که تمرینات پرسپولیس ۲ غایب سرشناس دارد و گیورگی گولسیانی و کمال کامیابی‌نیا دور از همبازیان خود، زیرنظر کادرپزشکی مشغول مداوا هستند که گفته می‌شود قرار است امروز تست نهایی از آن‌ها گرفته شود. طبق نظر کادرپزشکی، شرایط گولسیانی در هاله‌ای از ابهام است و احتمال حضور او در دیدار با پیکان وجود دارد اما با توجه به شرایط مصدومیت کمال کامیابی‌نیا، هافبک باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت باید خود را مهیای دیدار با گل‌گهر سیرجان کند و شانس حداقلی برای حضور در مصاف با پیکان تهران دارد.

یحیی گل‌محمدی در دیدار قبلی مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی، به سراغ استفاده از فرشاد فرجی رفت تا ترکیب خط دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت با حضور زوج فرشاد فرجی و مرتضی پورعلی‌گنجی چینش شود. سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت به جز مصدومیت گولسیانی و کامیابی‌نیا، یک چالش مهم دیگر را هم در مقابل خود می‌بیند و آن‌هم ۴ اخطاره شدن میلاد سرلک است که باعث شده تا در خط هافبک، گل‌محمدی با محدودیت در زمینه انتخاب بازیکن مواجه شود.

همه گزینه‌های روی میز برای یحیی

سرمربی پرسپولیس در پست هافبک میانی بازیکنانی مثل میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی و سروش رفیعی را در طول فصل جاری اختیار داشته و نکته جالب‌توجه اینکه همواره یحیی گل‌محمدی در نیمه مربیان سعی داشته تا در خط هافبک تیمش تغییراتی را اعمال کند. گل‌محمدی برای دیدار با پیکان، سرلک و کامیابی‌نیا را در دسترس خود ندارد و همین مسئله باعث شده تا چالش بزرگی برای سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت به وجود بیاید که با توجه به شرایط مووجود، احتمال استفاده از مدافع تاجیکستانی دور از ذهن نیست.

وحدت هنانوف که در پست دفاع میانی و دفاع راست توانایی بازی دارد، سابقه بازی در پست هافبک دفاعی را هم در کارنامه خود دارد و همین مسئله باعث شده تا در غیاب سرلک و کامیابی‌نیا، هنانوف به عنوان گزینه اصلی حضور در ترکیب پرسپولیس در دیدار با پیکان تهران به عنوان یار جانشین نامش به میان بیاید.

همه گزینه های یحیی روی میز؛ ۲ گانه تلخ و شیرین برای یک بازیکن/ مدافع تاجیکستانی جانشین احتمالی سرلک و کامیابی‌نیا

دوگانه تلخ و شیرین در انتظار هنانوف

مدافع تاجیکستانی جوان پرسپولیس در فصل جاری به صورت متناوب و چرخشی در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت قرار گرفته اما با توجه به شرایط محرومان و مصدومان پرسپولیس، احتمال حضور بیشتر هنانوف در هفته‌های پایانی در جمع نفرات منتخب یحیی گل‌محمدی وجود دارد. در کنار سرلک که ۴ اخطاره شد و دیدار با پیکان را از دست داد، نام سینا اسدبیگی و سروش رفیعی هم به چشم می‌خورد که احتمال دریافت کارت زرد و محرومیت برای آن‌ها وجود دارد.

هنانوف البته خودش هم در معرض محرومیت است و دریافت یک کارت زرد می‌تواند او را هم از ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت دور کند اما مدافع تاجیکستانی سرخ‌ها امید دارد که بتواند فصل را در شرایطی ایده‌آل برای خود به پایان ببرد. وحدت هنانوف در جام حذفی هم شرایط جالب‌توجهی را در مقابل خود می‌بیند و میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر در خطر محرومیت هستند که ۲ اخطاره شدن هر کدام از این بازیکنان می‌تواند باعث افزایش شانس حضور مدافع تاجیکستانی در ترکیب پرسپولیس شود.

وحدت هنانوف آخرین‌بار در دیدار اخیر پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در واپسین ثانیه‌ها جانشین مهدی ترابی شد و پیش از این تجربه هم سابقه حضور کوتاه در مقابل سپاهان در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد و آخرین حضور ثابت مدافع تاجیکستانی به دیدار هفته بیست‌ودوم مقابل تراکتور باز می‌گردد. هنانوف امید دارد در هفته‌های پایانی فصل بتواند شانس بازی بیشتری در ترکیب پرسپولیس به‌دست آورده و برای فصل آینده موقعیت خود در فهرست سرخ‌پوشان پایتخت را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: تهدید عجیب باشگاه لیگ برتری؛ مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی