نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
رونمایی از اسلحه مخفی ساپینتو در جام حذفی/ کمک بزرگ به استقلال برای قهرمانی با یک سورپرایز!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصدومیت بدموقع ستاره کلیدی استقلال یکی از چالش‌های مهم کادر فنی آبی‌ها در سه هفته پایانی لیگ و رقابت‌های جام حذفی محسوب می‌شود.

کوین یامگا یکی تاثیرگذارترین بازیکنان دو فصل اخیر استقلال در بازی مقابل پرسپولیس مصدوم شد و پس از پایان دربی مشخص شد که این ستاره فرانسوی چند هفته از میادین دور خواهد بود. این بازیکن پس از اعلام این شرایط تصمیم به مرخصی برای خروج از ایران گرفت آن هم درست در زمانیکه تیم ساپینتو در سه هفته پایانی لیگ و نیمه نهایی جام حذفی احتیاج مبرمی به این بازیکن کلیدی دارد.

 البته شنیده‌ها حاکی از آنست که کوین یامگا بعد از بازگشت از مرخصی ۱۰روزه قرار است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کند و با توجه به پیگیری مسابقات جام حذفی در خردادماه به نظر می‌آید که برخلاف برخی شایعات یامگا می‌تواند در مرحله نیمه نهایی جام حذفی همراه استقلال باشد و برای تیم نساجی مازندران درصورت صلاحدید ریکاردو ساپینتو به میدان برود.

این خبر را هم بخوانید: دردسر تازه ساپینتو برای بازی با نساجی/ خطر محرومیت برای جانشین یامگا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محمد IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    والا بیاد بزارن بردیم ما
    • ج IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      کلا شما ببرید خودتون بردین و بازیتون خوب بوده باخت بیارید تقصیر زمین و زمان بوده.. کلا توی ذهن شما جماعت باخت معنی نداره. اگه روی اشتباه داوری برنده بشید مثل بازی گلگهر بازم کار خودتون بوده اما وای به روزی که داور اشتباه کنه براتون. عزیزم جام به هوچیگری نمیدن به بازی خوب میدن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی