عجیب اما واقعی؛ بارسلونا در لیگ قهرمانان آسیا!/ پرونده‌ای که کاتالان‌ها را شاید از اروپا خارج کند
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا می‌تواند در صورت تحریم یوفا به دلیل پرونده نگریرا، گزینه بازی خارج از اروپا را در نظر بگیرد.

ممکن است بارسلونا به دلیل پرونده نگریرا با تحریم یوفا روبرو شود. با متهم شدن این باشگاه به پرداخت پول به خوسه مارا انریکس نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، هیئت حاکمه اروپا می‌تواند بلوگرانا را از حضور در مسابقات محروم کنند.

به گزارش شبکه ۳ اسپانیا، بارسلونا تحقیقی را انجام داده تا مشخص کند در صورت تایید نهایی تحریم یوفا، آیا می‌تواند در مسابقاتی خارج از اروپا شرکت کند یا خیر. طبق برنامه تلویزیونی کاتالان، یکی از گزینه‌ها انجام بازی‌های دوستانه و دیگری تلاش برای حضور در رقابت‌ها به عنوان باشگاه مهمان است، چیزی که می‌تواند سود خوبی برای بارسلونا به همراه داشته باشد. این باشگاه می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. همچنین گزارش شد که بارسلونا می‌تواند در صورت ممنوعیت لالیگا برای حضور در رقابت‌های داخلی، بازی در یک لیگ اروپایی دیگر را بررسی کند. در هر صورت، این اعضای باشگاه هستند که در مورد هر حرکتی در آینده تصمیم می‌گیرند.

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، چندی پیش با الکساندر چفرین، رئیس یوفا، ملاقات کرد تا درباره رسوایی پرونده نگریرا که بارسلونا را در کانون توجه قرار داده است، توضیحاتی بدهد.

نگریرا از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۸ نایب رئیس کمیته فنی داوران در فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا بود. او ظاهراً گزارش‌هایی را درباره داوران جمع‌آوری کرده که بر اساس آنها ۷.۳ میلیون یورو برای مشاوره بارسلونا بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ دریافت کرده است.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی