نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پرسپولیس بدون این ستاره لنگ می‌زند/ شبی که مدافع محبوب تنها بود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در غیاب گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی کار دشواری در مقابل ستاره های هجومی گل گهر داشت.

در سال های اخیر همیشه شایعات و اخبار فراوانی در مورد انتقال مرتضی پورعلی گنجی به پرسپولیس وجود داشت و در نهایت در تابستان سال گذشته این مدافع شمالی لباس تیم مورد علاقه خود را به تن کرد. این مدافع باتجربه و بلندقامت، در فصل جدید یکی از بهترین بازیکن پرسپولیس بوده و بی تردید عملکرد خوب مرتضی پورعلی گنجی یکی از دلایل کلین شیت های متوالی این تیم لقب گرفته است.

اما این بازیکن در طول فصل جاری در کنار گئورگی گولسیانی زوج بسیار خوبی ساخته و چندان اجازه خلق موقعیت روی دروازه علیرضا بیرانوند را ندادند. شب گذشته پرسپولیس موفق شد در جام حذفی با نتیجه ۱-۲ از سد گل گهر گذشت و توانست به نیمه نهایی راه پیدا کند. تنها در یک صحنه و در اوایل نیمه دوم بود که دروازه پرسپولیس روی یک ضربه ایستگاهی باز شد و در دیگر دقایق، مرتضی پورعلی گنجی در کنار فرشاد فرجی عملکرد خوبی در مقابل حملات پردامنه بازیکنان گل گهر داشتند.

در نهایت پرسپولیس در این دیدار موفق شد به نیمه نهایی راه پیدا کند و حالا آنها در مسیر فتح دوگانه قرار دارند. مرتضی پورعلی گنجی در اولین فصل حضور خود در ترکیب این تیم می تواند به افتخار بزرگی دست یابد. اهدافی که اگر محقق شود، بی تردید نقش مرتضی در راهیابی به آن پررنگ خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Gaber IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    ولی تیم گل‌گهر ثابت کرد پرسپولیس خیلی پر اشتباه هست .چرا آل کثیر فقط یک گل می‌زنم و تمام میشه این خوب نیست اصلا در برابر حملات گل‌گهر هیچ کاری و برنامه ای در ضد حملات نبود اگر مهاجمان پرسپولیس بکنم دفاع میآیند باید کمک کنند برگشت و دفاع کردن و کمک کردن مهاجمان هیچ بود بهتره همان بالا نگه داشته سوند
  • !!! IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    پرسپولیس در بازی برگشت گل گهر و داربی احتمالی کار خیلی سختی دارد، باد برد داربی سم است.
  • کوروش کبیر IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    مربیان و بازیکنان پرسپولیس باید از اشتباهات خود در این بازی و گلی که خوردند درس بگیرندوبه خود بیاند که از کجا ضربه میخورند و چرا تیمی که میاد تو حمله پرسپولیس توی ضد حمله ضعیف عمل میکنه تکرار هر اشتباه مساویست با از دست رفتن یک جام
  • ارتش سرخ IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    اگه روزی پورعلیگنجی نباشد دربازی رفته تابراش کیسه بکشند کیسه کشا
  • محمد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    مشکل یحیی این است که پس از زدن گل بازی را ول می‌کند و عقب می‌کشد وگرنه در نیمه اول ۲ گل به راحتی به گل گهر زد و حریف جسارت حمله نداشت و اگر همینطور ادامه می داد یقینا در نیمه دوم جشنواره گل به راه می افتاد ولی گل گهر از عقب نشستن پرسپولیس جسارت پیدا کرد و به گل هم رسید و هر آن امکان تساوی بود این یکی از نقاط ضعف یحیی است و دیگر اینکه دیر تعویض می کند و اخطاریها را در زمین نگه می‌دارد آسیبی که در بازی با سپاهان به تیم خورد به خاطر پریرا !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی