نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟
واکنش عجیب آنچلوتی به اخطارهای پرتعداد ستاره تیمش/ او از کثیف‌ترین هافبک‌ها هم بیشتر اخطار دارد!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از محرومیت ستاره خود در بازی بعدی و تعداد بالای کارت‌های زردش ابراز تاسف کرد.

کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی از عملکرد تیمش در شکست دادن آلمریا خوشحال بود. سرمربی ایتالیایی فاش کرد که به تیمش تاکید کرده که باید تمرکز بیشتری در دفاع داشته باشند، این توصیه کارساز بود اما دو گل تیم رقیب باعث عصبانیت او شد. با این حال، او معتقد است که این دو هشدار به نفع تیم خواهد بود و ترجیح می‌دهد از فرم عالی مثلث هجومی خود استفاده کند، که معتقد است شباهت‌هایی به کریستیانو رونالدوی افسانه‌ای، گرت بیل و کریم بنزما دارد.

با این اوصاف، یکی از جنبه‌های منفی بازی کارت زرد وینیسیوس جونیور بود که باعث شد او بازی بعدی لالیگا را از دست بدهد. آنچلوتی از این اتفاق متحیر شد و این سوال را مطرح کرد که چگونه این بازیکن برزیلی نسبت به بازیکنی که او را «کثیف‌ترین بازیکن لالیگا» می‌نامد، کارت‌های بیشتری جمع‌آوری کرده است. آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: «معلوم است که او با اعتراض به جایی نمی‌رسد، اما تعجب‌آور است که ۱۰ کارت زرد دارد. کثیف‌ترین هافبک لالیگا هم حتی ۱۰ کارت ندارد. به او کارت‌های زیادی داده شده و اما کسانی که او را لگد زدند کارت‌های کمتری دریافت کردند. قضیه کارت زرد پیچیده است. اعتراض کردن هم کارت زرد دارد، اما داور تمرکز زیادی روی بازی دارد. اعتراضات نمی‌تواند روی بقیه بازی تاثیر بگذارد، نمی‌تواند باعث شود که داور سوت نزند چون یک بازیکن اعتراض کرده است.»

فرم خوب کریم بنزما او را در رقابت برای کسب دومین جایزه پیچیچی قرار می‌دهد و باعث می‌شود سرمربی ایتالیایی تلاش‌های او را تحسین کند. او افزود: «بنزما خوب کار می‌کند. ما در حمله بسیار خوب و خطرناک هستیم. وقتی در خط دفاعی خوب باشیم، تیم در کار تهاجمی بسیار خوب عمل می‌کند.»

ضعف‌های دفاعی اخیراً سپیدپوش‌ها را گرفتار کرده است، اگرچه بسیاری آن را به دلیل عدم تمرکز می‌دانند. آنچلوتی توضیح داد که این موضوع چندان نگرانش نمی‌کند، اگرچه نمی‌داند که چگونه تیم اخیراً گل‌های زیادی دریافت کرده است. او در پایان خاطرنشان کرد: «من را نگران نمی‌کند زیرا به خوبی می‌دانم که این تیم چه کاری می‌تواند انجام دهد، اما نمی‌توانم باور کنم که ۶ گل دریافت کرده‌ایم. امروز بازی را روی جنبه دفاعی متمرکز کرده بودیم و پس از از دست دادن توپ، در پرسینگ خیلی خوب عمل کردیم. زمانی که آنها گل را به ثمر رساندند عصبانی شدم. این زنگ بیدارباش خوبی است و فکر نمی‌کنم در بازی‌های بعدی این اتفاق بیافتد.»

از این دیدار بخوانید و ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی